هولواکتیو بی ام و

رابط کاربری لمسی هولواکتیو بی ام و ؛ انقلابی در فناوری‌های سرگرمی خودرو

شرکت خودروسازی BMW در اواخر ماه گذشته تایید کرد که یک فناوری سرگرمی جدید را در نمایشگاه CES 2017 به نمایش خواهد گذاشت. این سیستم لمسی که HoloActive نام دارد می‌تواند یک رابط انقلابی در خودرو برای کاربران باشد. رابط کاربری هولواکتیو بی ام و شامل کنترل حرکتی BMW و فناوری صفحه نمایش لمسی می‌شود.

رابط کاربری هولواکتیو بی ام و یک فناوری جدید و سیستم کنترل خودرو در آینده است. سیستم iDrive، صنعت خودرو را چند سال جلوتر برد و هنوز هم یکی از بهترین سیستم‌های سرگرمی موجود در بازار خودرو است و اکنون بی ام و این مسیر را ادامه داده و با اصلاح و به‌روزرسانی آن، رابط کاربری جدید HoloActive را ارائه کرده است.

هولواکتیو بی ام و

شرکت BMW در نمایشگاه CES سال گذشته، سیستم تهویه‌ی لمسی خود را که دارای صفحه نمایش لمسی پانوراما بود معرفی کرد. کاربران برای کنترل کردن این سیستم نیازی به لمس صفحه نداشتند و می‌توانستند با مجموعه‌ی گسترده‌ای از حرکات دست این کار را انجام دهند.

رابط کاربری هولواکتیو بی ام و ، بخشی از برنامه‌ی این برند خودروسازی برای آینده است

رابط‌های کاربری معمولا در کنسول وسط کابین خودرو قرار می‌گیرند و رانندگان می‌توانند در سمت راست دست خود به هر چیزی که نیاز دارند، دسترسی داشته باشند. در این سیستم یک دوربین و حسگر، حرکات دست راننده را تشخیص داده و فرمان مورد نظر وی را انجام می‌دهد. تکنولوژی جدید هولوگرام بی ام و بخشی از برنامه‌های این برند خودروسازی در آینده است و هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی بر روی خودروهای BMW به کار خواهد رفت.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*