نسل جدید کنسول انویدیا شیلد تی وی

نسل جدید کنسول انویدیا شیلد تی وی مجهز به تکنولوژی 4K HDR رونمایی شد

با بازگشت به دسامبر 2016، ما عکسی به بیرون درز کرده را منتشر کردیم که نسل جدید کنسول انویدیا شیلد تی وی (NVIDIA Shield TV) را به تصویر می‌کشید. حال که شرکت انویدیا از این محصول رسما رونمایی کرده، به نظر می‌رسد که آن تصویر کاملا درست بوده است. این کنسول مجهز به اندروید تی وی حالا دیگر قادر به پشتیبانی از استریمینگ 4K HDR است.

طی رونمایی از این محصول ما همچنین متوجه شدیم که نسل جدید کنسول انویدیا شیلد تی وی نخستین دستگاه حاوی سیستم عامل اندروید تی وی است که از دستیار گوگل (یک پلتفرم صوتی که با گوگل هوم مرتبط است و تنها در گوشی های گوگل پیکسل یافت می‌شود) برخوردار است. در واقع شما برای لذت استفاده از دستیار گوگل دیگر نیازی به گوشی های پیکسل و یا دستگاه سخت افزاری گوگل هوم نخواهید داشت و می‌توانید با استفاده از آن فرامین صوتی مختلفی را جهت کنترل پخش بر روی این کنسول اعمال کنید.

نسل جدید کنسول انویدیا شیلد تی وی

این شرکت همچنین از یک دستگاه جانبی به نام Nvidia Spot (یک ورودی میکروفون که می‌تواند قابلیت هایی نظیر آمازون اکو دات را داشته باشد) نیز رونمایی کرده است. کاربران می‌توانند این دستگاه را در مکان مناسبی از منزل قرار داده تا در هر کجایی که هستند، از دستیار گوگل موجود در  نسل جدید کنسول انویدیا شیلد تی وی (Nvidia Shield TV) بهره‌مند شوند.

نسل جدید کنسول انویدیا شیلد تی وی

قیمت و زمان عرضه نسل جدید کنسول انویدیا شیلد تی وی

اگر علاقه‌مند به خریداری این کنسول جذاب هستید، می‌توانید همین حالا آن را با قیمت 200 دلار پیش خرید کنید. البته فروش قطعی آن نیز از ماه جاری آغاز خواهد شد. علاوه بر این میکروفون انویدیا اسپات نیز به صورت جداگانه با قیمت 50 دلار همزمان با فروش قطعی این کنسول اندروید تی وی عرضه خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*