کامپیوتر همه کاره Zen AiO ایسوس

کامپیوتر همه کاره Zen AiO ایسوس معرفی شد

کامپیوترهای همه کاره موسوم به All-in-One یا AIO فضا را به طرز بسیار خوبی ذخیره می‌کنند، چرا که آن‌ها همه چیز را بدون نیاز به کیس ارائه می‌کنند و بعضا از پردازنده های قدرتمندی نیز بهره می‌برند. آن‌ها همچنین نمای دلنشینی را نیز ارائه می‌کنند که برای بسیاری از کاربران شیک پسند قضیه مهمی است. اگر شما هم علاقه‌مند به این دسته از محصولات هستید، گفتنیست که کامپیوتر همه کاره Zen AiO ایسوس اینک رسما در نمایشگاه CES 2017 معرفی شده است.

در حال حاضر چندین مدل از کامپیوتر همه کاره Zen AiO ایسوس معرفی شده که مدل پرچمدار آن Z214iE نام خواهد داشت. این دسکتاپ از یک نمایشگر 23 اینچی با وضوح 4K بهره می‌برد و در زیر قاب خود کاربران می‌توانند از مزیت یک پردازنده های نسل هفتمی Intel Core i و تا 32 گیگابایت رم بهره‌مند شوند. علاوه بر این یک کارت گرافیک Nvidia GeForce GTX 1050 و پشتیبانی از حافظه PCIe SSD GeForce نیز  به خوبی در این کامپیوتر دیده می‌شود. این بدان معناست که شما می‌توانید از اجرای آخرین و به روزترین بازی ها با تنظیمات قوی لذت ببرید.

کامپیوتر همه کاره Zen AiO ایسوس

مدل بعدی کامپیوتر همه کاره Zen AiO ایسوس ZN241IC نام خواهد داشت که تنها با کمی اختلاف در قدرت در رده پایین‌تر قرار می‌گیرد. این نسخه نیز از پردازنده های نسل هفتمی Intel Core i بهره می‌برد، اما به جای کارت گرافیک GTX 1050 از کارت Nvidia GeForce 940MX بهره می‌برد. البته در اینجا برای کسانی که نیازمند نمایشگر بزرگی هستند نیز مدل ZN270 همراه با یک نمایشگر 27 اینچی وجود دارد. این نسخه نیز از یک کارت گرافیک GeForce 940MX، پشتیبانی تا 16 گیگابایت رم و سیستم صوتی 4 اسپیکری بهره می‌برد.

کامپیوتر همه کاره Zen AiO ایسوس

قیمت و زمان عرضه کامپیوتر همه کاره Zen AiO ایسوس

لازم به ذکر است که تمامی مدل های کامپیوتر همه کاره Zen AiO ایسوس از ماه مارس روانه بازار خواهند شد. مدل ZN240iE با شروع قیمت 1.799 دلار و دو مدل / ZN241IC ZN270IE با شروع قیمت 999 دلار وبه فروش خواهند رسید.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*