دوربین GH5 پاناسونیک

دوربین GH5 پاناسونیک ؛ ثبت 4K ویدیو با دوربین 2 هزار دلاری

چند ماه پیش بود که اخباری مبنی بر طی کردن مراحل آزمایشی مختلف توسط دوربین GH5 پاناسونیک به گوش می‌رسید، سرانجام این شرکت اطلاعات تازه‌ای را از دوربین بدون آینده و فوق‌العاده قدرتمند Panasonic GH5 در اختیار علاقه‌مندان به دنیای دوربین های حرفه‌ای قرار داد.

این دوربین در راستای ارائه تجربه جذاب و حرفه‌ای به عکاسان و فیلمبرداران، از یک سنسور 20.3 مگاپیکسلی Live MOS (همراه با فیلتر low-pass = قطعه‌ای شیشه‌ای که بر روی سنسور قرار داده می‌شود و باعث کاهش پدیده Moir در تصاویر می‌شود)، یک پردازشگر جدید تصاویر با نام “Venus Engine”، ایزو تا 25.600 و همچنین تثبیت کننده تصویر 5 جهته دوال بهره می‌برد.

طبیعیست که دوربین GH5 پاناسونیک با ارائه ویدیوهایی 10 بیتی با رنج 60 فریم بر ثانیه و در وضوح 4K، از قدرت بالایی در حالت فیلمبرداری برخوردار باشد. شما همچنین می‌توانید عکس هایی با وضوع 6K در 30 فریم برثانیه بگیرید و آن‌ها را بر روی یک نمایشگر اولد 3.2 اینچی با Viewfinder 3.6 میلیون نقطه‌ای مشاهده کنید. گفتنیست که سیستم های ارتباطی بلوتوث و وای فای نیز برای برقراری ارتباط بین دوربین و کامپیوتر شما قرار دارد که می‌تواند گزینه‌های معمولی در یک دوربین پرچمدار باشد.

قیمت دوربین GH5 پاناسونیک

پاناسونیک ادعا می‌کند که این دوربین نخستین ارائه کننده لنز دجیتالی سیستم بدون آینده است که تصاویر را با استانداردهای حرفه‌ای ارائه می‌کند. هرچند بر روی کاغذ این دوربین قدرتمند جذاب به نظر می‌رسد، اما وقتی بدانید برای خرید بدنه‌ی آن مستلزم هزینه‌ای بالغ بر 2 هزار دلار هستید (که نسبت به نسل گذشته خود، دوربین GH4 حدود 300 دلار گران‌تر شده است)، تجربه این جذابیت می‌تواند برای شما گران تمام شود. اما اگر عزمتان را برای خرید دوربین GH5 پاناسونیک جزم کرده‌اید، می‌توانید از چند ماه دیگر و احتمالا اوایل فروردین ماه سال 96 آن را خریداری کنید.

رونمایی از دو دوربین میان رده دیگر

لازم به ذکر است که شرکت پاناسونیک در کنار دوربین بدون آینده قدرتمند Panasonic GH5، از دوربین های میان رده Lumix FZ80 و Lumix GX850 نیز حین برگزاری نمایشگاه CES 2017 با قیمت های 400 و 550 دلار رونمایی کرده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*