تلویزیون های جدید ال جی

تلویزیون های جدید ال جی تنها 2.57 میلی‌متر ضخامت دارند + عکس و ویدیو

نه تنها در نمایشگاه CES 2017، بلکه در نمایشگاه‌های سال گذشته نیز ال جی کاربران را در سراسر دنیا با معرفی تلویزیون‌های دارای پنل او ال ای دی (OLED) و رزولوشن 4K خود غرق در شور و شعف کرد و در نمایشگاه سال جاری نیز از این لحاظ تفاوتی ایجاد نشده است. تلویزیون های جدید ال جی از سری دبلیو (W)، به طور دیوانه‌واری نازک طراحی شده و به این وسیله تلویزیون‌های جی 6 (G6) ساخته شده توسط همین شرکت را در این حوزه از رقابت پشت سر گذاشته‌اند.

ال جی سری پیشین محصولات خود را به صورت “تصویر در شیشه” خطاب می‌کرد، اما در نمایشگاه سی ای اس 2017 این شیوه از نامگذاری تغییر کرده و به “تصویر در دیوار” تبدیل شده است؛ تلویزیون های جدید ال جی با بهره‌بردن از رزولوشن 4K و پانل‌های OLED، به اندازه‌ای نازکند که نه تنها می‌توانید آن‌ها را به صورتی صاف و بدون پیچ و قوس بر روی دیوار منزلتان نصب کنید، بلکه مجبورید این کار را بکنید! به عقیده بسیاری از بازدیدکنندگان، تلویزیون‌ های 4K سری W ال جی با داشتن تنها 2.57 میلی‌متر ضخامت، به جای محصولی جدید در دنیای صفحه نمایش‌ها، به آثاری هنری و خلاقانه شباهت دارند.

احتمالا با مشاهده تصاویر تلویزیون های جدید ال جی و در ادامه در نظر گرفتن ضخامت آن‌ها، درباره نحوه جایگذاری پورت‌های مختلف برای فراهم‌کردن انواع اتصالات در آن‌ها شگفت‌زده شده‌اید. واقعیت این است که این صفحه نمایش‌ها از نظر تکنیکی این کار را نمی‌کنند. در عوض، آن‌ها از یک کابل نازک به منظور اتصال به ساندبارهای در طرفین خود استفاده می‌کنند، دستگاه‌هایی که تمامی ورودی‌های مورد نیاز از قبیل چهار پورت اچ دی ام آی (HDMI)، سه پورت یو اس بی (USB) و پورت‌های صوتی نوری را در خود منزل داده‌اند. گفتنی است این ساندبارها قادر به پخش صدای دالبی و فوق‌العاده بوده و همراه با تلویزیون‌ های 4K سری W ال جی عرضه می‌شوند.

تلویزیون های جدید ال جیدر واقع با این شیوه از همکاری میان تلویزیون های جدید ال جی و ساندبارهای عرضه شده به همراه آن‌ها، کاربر از سر و کله زدن با انبوهی از سیم‌ها راحت می‌شود، درست همان چیزی که در تلویزیون‌های جدید QLED سامسونگ به وسیله یک کابل نوری تکی رفع و رجوع می‌شود. مطمئنا با نگاه از دید یک مشتری منتظر برای خرید این دستگاه‌ها، به دنبال نقاط ضعف تلویزیون های جدید ال جی می‌گردید. بعد از خرید این سیستم خانگی مجبور خواهید بود تا از یک میز و یا دیگر انواع لوازم خانگی برای زیر تلویزیون، به منظور نگه‌داشتن ساندبار استفاده کنید.

به بخش جذاب و یکی از فاکتورهای اصلی و اقدم برای خرید تلویزیون می‌رسیم. تلویزیون های جدید ال جی در اندازه‌های 65 و همچنین 77 اینچ موجود بوده و البته هیچ اطلاعات بیشتری در مورد قیمت و زمان عرضه آن‌ها به بازارهای جهانی در دسترس نیست. با در نظر گرفتن قیمت محصولات سری G که از 5 هزار دلار آغاز می‌شدند، حدس بالاتر بودن قیمت تلویزیون‌ های 4K سری W ال جی از این رقم نجومی کار سختی نخواهد بود! با توج به نازکی فوق‌العاده زیاد این محصولات، انتظار می‌رود تا وزن کمتری نیز نسبت به تمامی تلویزیون‌هایی که تاکنون دیده‌ایم داشته باشند. سازنده اعلام کرده مدل 65 اینچی وزنی برابر 7.7 و مدل 77 اینچی وزنی برابر 12.5 کیلوگرم دارد.

تلویزیون های جدید ال جیقابلیت نصب بر روی میز، از تلویزیون های جدید ال جی سلب شده است

با در نظر گرفتن شگفتی طراحی تلویزیون های جدید ال جی ، باید گفت اگر منزل شما فاقد دیوارهایی تمام مسطح برای نصب آن‌ها است، کاربر بدشانسی هستید. ال جی بعد از اینکه چند پایه و استند را برای محصولات جدید خود تست کرد، به یکباره تصمیم گرفت تا قید آن‌ها را زده و تلویزیون‌ های 4K سری W ال جی را تنها با قابلیت نصب بر روی دیوار عرضه کند. از طرفی دیگر، عدم توانایی برای نصب آن‌ها بر روی دیوارهای خمیده و دارای انحنا نیز تایید شده است. اگر منزل شما شرایط ذکر شده را نداشته و یا تزیین منزل خود با یک میز تلویزیون شیک را ترجیح می‌دهید، محصولات سری G همین شرکت بهترین انتخاب‌های پیش رو هستند.

تمامی تلویزیون‌ های 4K سری W ال جی که مدل‌های بی 7 (B7)، ای 7 (E7) و جی 7 (G7) را شامل می‌شوند، به پانل‌هایی نسبتا ارتقا یافته مجهز شده و دقت رنگ بالاتری را ارائه می‌کنند (اکنون 99 درصد از فضای رنگی پشتیبانی می‌شود). این پانل همچنین 25 درصد سقف روشنایی بیشتری داشته و خاصیت ضدبازتاب به کار رفته در آن نسبت به قبل بهبود یافته است. تلویزیون‌ های 4K سری W ال جی از اکتیو اچ دی آر (HDR) پشتیبانی کرده و کمک شایانی به نمایش صحنه‌های وسیع دارای پویایی و جنبش بالا می‌کنند. گفته می‌شود در آینده، پشتیبانی از تکنولوژی اچ دی آر پیشرفته نیز به این محصولات افزوده خواهد شد.

تلویزیون های جدید ال جیبرای به تصویر کشیدنتلویزیون های جدید ال جی به صورت خلاصه، باید مدل 65 اینچی را از لحاظ طراحی شگفت‌انگیز خطاب کرده و رنگ‌های روشن و پرجنب و جوش آن را قابل تحسین دانست. نمی‌توان تفاوت‌های عمده‌ای میان مدل OLED با نام B6 سال گذشته با این مدل عنوان کرده، با این وجود هر کاربری با دیدن هر دو محصول در کنار هم بدون شک بودجه مورد نیاز را فراموش کرده و مدل معرفی شده در نمایشگاه سی ای اس 2017 را انتخاب خواهد کرد. در مورد ساندبار دالبی باید به رسایی و بلندی صدای آن اشاره کنیم که میزان باس هیجان‌انگیز و بسیار خوبی نیز دارد. با این وجود هنوز با سینماهای خانگی قدیمی فاصله قابل توجهی دارند. همانند هر تکنولوژی تازه وارد دیگر، این گروه از تلویزیون‌ های 4K سری W ال جی با ضخامت بسیار کم خود قیمت بالایی دارند، اما با در نظر گرفتن سرعت رشد تکنولوژی مطمئنا به زودی آن‌ها را نیز به صورت صفحات نمایشی متداول در همه جا مشاهده خواهیم کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دم ال جی ګرم خدای با این تی وی