پخش زنده کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

پخش زنده کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

نمایشگاه CES 2017 در لاس‌وگاس آمریکا از روز گذشته آغاز شد و سامسونگ نیز مثل هر سال، حضور پررنگی را در این رویداد مهم خواهد داشت. این شرکت با دست پر به نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی آمده و سیستم‌های صوتی و تصویری جدید، نسل جدید Family Hub، جاروبرقی پاوربات و خانواده‌ی گوشی های Galaxy A 2017 را معرفی خواهد کرد. کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 در بامداد پنجشنبه برگزار می‌شود و وب سایت این شرکت نیز آن را به صورت زنده پوشش خواهد داد.

کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 در بامداد پنج‌شنبه برگزار می‌شود

Samsung برنامه‌های بسیاری برای پر سروصداترین رویداد فناوری ایالات متحده دارد. کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه CES 2017 از ساعت یک بامداد پنج‌شنبه 16 دی‌ماه آغاز می‌شود که به احتمال زیاد در جریان آن محصولات زیادی از جمله سیستم صوتی جدید، جاروبرقی پاوربات و گوشی های Galaxy A 2017 به نمایش گذاشته می‌شود. وب سایت سامسونگ به نشانی www.Samsung.com/iran نیز این کنفرانس مهم را پوشش خواهد داد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را به صورت زنده تماشا کنند.

پخش زنده کنفرانس سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

کنفرانس سامسونگ تا ساعت 2:15 بامداد ادامه خواهد داشت و مدیران این شرکت، آخرین دستاوردهای فناوری و نوآوری‌های Samsung در صنعت الکترونیک را معرفی می‌کنند.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*