اولین ساعت هوشمند سواروفسکی

اولین ساعت هوشمند سواروفسکی با همکاری گوگل و کوالکام در راه است

کمپانی اتریشی سواروفسکی (Swarovski) که تا پیش از این در تولید جواهرات زینتی و لوازم جانبی لوکس معروف بود، حالا در جریان نمایشگاه CES 2017 اعلام کرده که اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود را در تاریخ 23 مارس (1 فروردین 96) مصادف با نمایشگاه ساعت و جواهرات Baselworld 2017 به بازار عرضه خواهد کرد. اولین ساعت هوشمند سواروفسکی با همکاری گوگل و کوالکام و برای بانوان طراحی شده است.

لازم به ذکر است که این اولین تلاش سواروفسکی برای حضور در بازار گجت های پوشیدنی هوشمند نیست و این برند اتریشی پیش از نیز در طراحی ساعت هوشمند گیر اس ( Gear S) سامسونگ و همچنین نسخه زنانه هواوی واچ یز همکاری داشته است. ظاهرا همین تجربیات باعث شده تا در آینده ای نزدیک شاهد عرضه اولین ساعت هوشمند سواروفسکی باشیم.

برای ملاقات با اولین ساعت هوشمند سواروفسکی باید تا نمایشگاه Baselworld 2017 صبر کنیم

متاسفانه هیچ تصویر و مشخصاتی از اولین ساعت هوشمند سواروفسکی در نمایشگاه CES 2017 منتشر نشد اما رسما اعلام شده که این ساعت با همکاری گوگل و کوالکام ساخته خواهد شد؛ از این رو اطمینان داریم که این گجت پوشیدنی از پردازنده ساخت کوالکام و سیستم عامل انروید ویر 2.0(Android Wear 2.0) بهره خواهد برد.

بر اساس اطلاعات منتشر شده ، سیستم عامل Android Wear 2.0 گوگل قرار است به زودی همراه با دو ساعت هوشمند از برندهای لوکس، منتشر گردد. اندروید ویر ۲.۰ ، بزرگترین به‌روزرسانی پلتفرم گوگل برای گجت‌های پوشیدنی خواهد بود؛ این نسخه از اندروید Wear در سه بخش کلیدی گجت‌های پوشیدنی که همان واچ فیس، پیام‌رسانی و ورزش و تناسب اندام هستند، پیشرفت قابل توجهی داشته است.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*