تصویری از گوشی جدید زد تی ای با نمایشگر خمیده منتشر شد

تصویری از گوشی جدید زد تی ای با نمایشگر خمیده منتشر شد

ساعاتی پیش برای اولین بار تصویری از گوشی جدید زد تی ای (ZTE) منتشر شده است که صفحه نمایش دارای خمیدگی‌هایی از دو طرف، ویژگی اصلی آن محسوب می‌شود. به نظر می‌رسد که موفقیت محصولاتی همچون گلکسی اس ۷ اج سامسونگ با نمایشگر خمیده، دیگر کمپانی‌ها را هم به فکر استفاده از این پلتفرم طراحی بسیار محبوب و فروش بیشتر محصولاتشان در بازار انداخته است.

جالب است بدانید تصویری که از گوشی جدید زد تی ای با نمایشگر خمیده منتشر شده، توسط مدیر بخش بازاریابی این کمپانی چینی یعنی لو کیان هاو (Lu Qian Hao) بر روی شبکه‌ی اجتماعی ویبو قرار گرفته است. همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، متنی تحت عنوان خداحافظ سال ۲۰۱۶ بر روی آن نوشته شده است و البته عبارتی نیز به زبان چینی در کنار آن درج شده که یک سال «بدون محدودیت» را برای کاربران آرزو کرده است:

تصویری از گوشی جدید زد تی ای با نمایشگر خمیده منتشر شد

در واقع این عبارت به محدودیت نداشتن نمایشگر این اسمارت فون اشاره دارد و مشخص است که گوشی جدید زد تی ای دارای لبه‌هایی خمیده با قابلیت لمس و تعامل با آنها خواهد بود. در حال حاضر هیچ اطلاعات و شایعاتی درباره‌ی این محصول مرموز وجود ندارد، اما از آنجا که انتشار تصویر توسط یکی از مقامات رسمی این برند چینی انجام گرفته است، احتمال می‌دهیم که طی روزهای آینده اخبار و حتی تصاویر بیشتری از این گوشی جدید زد تی ای مشاهده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*