امسال شاهد عرضه‌ی ۷ گوشی اندرویدی توسط نوکیا خواهیم بود

امسال شاهد عرضه‌ی ۷ گوشی اندرویدی توسط نوکیا خواهیم بود

اگر شما از طرفداران قدیمی نوکیا محسوب می‌شوید و از این که قرار است بعد از سال ها شاهد عرضه‌ی یک اسمارت فون اندرویدی از سوی این برند فنلاندی باشید، شاید برایتان جالب باشد که بدانید نه یک گوشی، بلکه نوکیا احتمالا ۶ یا ۷ گوشی اندرویدی را تا پایان سال ۲۰۱۷ روانه‌ی بازار خواهد کرد!

اسلایدی که در زیر مشاهده می‌کنید، مربوط به مراسمی است که توسط Avaxx برگزار شده و این اسلاید نیز در آن به نمایش درآمده است. Avaxx از توزیع‌کنندگان رسمی محصولات نوکیا تحت برند مایکروسافت در کشور مالزی محسوب می‌شود. طبق اطلاعات درج شده بر روی این اسلاید، گویا نوکیا قصد دارد اسمارت فون های اندرویدی خود را در دوره‌ی سه ماهه‌ی دوم سال جاری معرفی کند و این اسمارت فون ها در ۶ تا ۷ مدل شامل سه گروه گوشی‌های سطح پایین، محصولات میان‌رده و اسمارت فون های پرچمدار روانه‌ی بازار خواهند شد:

امسال شاهد عرضه‌ی ۷ گوشی اندرویدی توسط نوکیا خواهیم بود

بخش موبایل نوکیا مجددا زنده می‌شود؟

همانطور که قبلا هم مشخص شده بود، احتمالا نوکیا دی وان سی (Nokia D1C) به عنوان اولین اسمارت فون اندرویدی این سری از محصولات کمپانی فنلاندی عرضه خواهد شد؛ میان‌رده‌ای که دارای نمایشگر ۱۰۸۰ پیکسلی است و  مطابق برنامه‌ی نوکیا برای تمام محصولات اندرویدی‌اش در سال جاری، با سیستم عامل اندروید ۷ نوقا که بسیار نزدیک به اندروید خام است، عرضه خواهد شد.

البته این نکته را هم باید در نظر بگیرید که ممکن است این تصویر تنها شامل حال کشور مالزی بشود و این گوشی‌های جدید در دیگر بازارهای جهان نظیر ایالات متحده‌ی آمریکا و چین به فروش نرسند. به هر حال در کنگره‌ی جهانی موبایل از این موضوع بیشتر خواهیم شنید و احتمالا HMD و نوکیا از اولین گوشی اندرویدی خود در سال جدید در جریان این رویداد پرده‌برداری کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*