دوربین Giroptic iO برای فیمبرداری 360 درجه با گوشی های هوشمند

Giroptic iO؛ دوربین 360 درجه ای که برای گوشی های هوشمند ساخته شده است

اگر بخواهید که یک محتوای واقعیت مجازی تولید کنید، باید به وسیله‌ای دسترسی داشته باشید که بتواند تصاویر و ویدیوهای ۳۶۰ درجه را برایتان از محیط مورد نظر با کیفیت بالا ضبط کند. در حال حاضر متاسفانه هیچ گوشی هوشمندی قادر به این کار نیست و تنها نمونه‌هایی نسبتا معمولی در زمینه‌ی تصویربرداری با دوربین پانوراما وجود دارند. معرفی دوربین Giroptic iO در نمایشگاه CES 2017 دقیقا در پاسخ به همین نیاز انجام گرفته است تا کاربران تلفن های همراه هوشمند نیاز بتوانند به تولید این نوع محتوا با استفاده از گجت همراهشان بپردازند.

کمپانی سازنده‌ی این دوربین جذاب مدت‌هاست که در زمینه‌ی ساخت دوربین های ۳۶۰ درجه و همه جانبه فعالیت می‌کند و سابقه ی ساخت مدل‌هایی نظیر دوربین 360cam در سال ۲۰۱۴ را در پرونده دارد. اما تفاوت دوربین Giroptic iO این است که کمپانی سازنده آن را به عنوان یک گجت جانبی عرضه کرده و تمام چیزی که شما نیاز خواهید داشت، یک اسمارت فون برای نصب آن بر روی بدنه خواهد بود.

بعد از آن همه چیز برای ضبط و تولید محتوای ۳۶۰ درجه برایتان فراهم خواهد شد. از آنجا که معمولا همه جا تلفن همراه هوشمند را با خودتان می‌برید، این دیوایس نیز دارای طراحی ظریفی است تا مشکلی از این بابت پیش نیاید. همچنین در بحث هزینه نیز صرفه‌جویی مناسبی شامل حالتان خواهد شد، زیرا دیگر نیازی نیست که برای دوربین‌های پیشرفته با قابلیت ضبط محتوا با صورت ۳۶۰ درجه، قیمت‌هایی نجومی بپردازید.

دوربین Giroptic iO برای فیمبرداری 360 درجه با گوشی های هوشمند

دوربین Giroptic iO امکان ضبط و مدیریت تصاویر از طریق نرم افزار مخصوص بر روی تلفن همراه را در اختیارتان می‌گذارد و می‌توانید محتوای تهیه شده را بر روی شبکه‌های اجتماعی نظیر فیسبوک و یوتیوب به اشتراک بگذارید. همچنین امکان پخش مستقیم ویدیوها از طریق سرویس لایو استریم یوتیوب نیز برای این گجت ۲۵۰ دلاری که پیش‌فروش آن از همین حالا بر روی وبسایت رسمی کمپانی سازنده آغاز شده است، وجود دارد؛ ارسال سفارش خریداران قرار است از تاریخ ۱۷ ژانویه (۲۷ دی ماه) آغاز شود.

در گالری تصاویر زیر، شما عزیزان گجت نیوزی می‌توانید کارکردهای مختلف این دوربین ۳۶۰ درجه که قابلیت اتصال آن بر روی اکثر گجت‌های الکترونیکی هوشمند نظیر گوشی‌های همراه و تبلت وجود دارد را مشاهده کنید:

تصاویر دوربین Giroptic iO با قابلیت فیلم‌برداری 360 درجه

دوربین Giroptic iO برای فیمبرداری 360 درجه با گوشی های هوشمند

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*