هواوی آنر 6 ایکس

نگاه نزدیک به هواوی آنر 6 ایکس : نخستین میان رده دنیا با دوربین دوگانه

برند آنر (Honor) در واقع کمپانی مستقلی نبوده و زیرمجموعه‌ای از هواوی محسوب می‌شود که در سال‌های اخیر با ارائه محصولات میان‌ رده رو به بالا، طرفداران زیادی را برای خود دست و پا کرده است. این برند طی روزهای اخیر از جدیدترین گوشی خود حین نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرده و با عرضه هواوی آنر 6 ایکس (Huawei Honor 6X) به عنوان یک میان‌رده قدرتمند و ارزشمند در برابر قیمت، مدل دیگری را به سری گوشی‌های ایکس خود اضافه کرد. کاربر با خرید آنر 6 ایکس نه تنها در یک قالب و بدنه فلزی، به ظاهری جذاب و صیقلی دست پیدا می‌کند، بلکه ویژگی‌های قابل توجه و مشخصه‌های سخت افزاری بالایی را نیز دریافت می‌کند. در نگاه نزدیک به هواوی آنر 6 ایکس به عنوان یک میان‌رده اولین نکته‌ای که چشم‌نوازی می‌کند، دوربین اصلی و دوگانه آن است.

در پشت دستگاه و درست در زیر دوبین دوگانه، حسگر اثر انگشت به چشم می‌خورد که برای باز کردن ایمن دستگاه و همچنین صدور اجازه برای بهره‌بردن از پرداخت‌های موبایل مورد استفاده قرار می‌گیرد. با این وجود که رفته رفته گوشی‌های میان‌رده بازار، پیشرفت بیشتری را به خود دیده و فاصله‌شان با بالارده‌ها کمتر و کمتر می‌شود، عرضه هواوی آنر 6 ایکس جهشی فوق‌العاده به این مسیر تکاملی بخشیده است، چرا که تاکنون سازنده‌‌های زیادی حتی جرات نکرده‌اند تا ویژگی منحصربه‌فرد آن را در پرچمداران و گوشی‌های بالا رده خود قرار دهند.

هواوی آنر 6 ایکسدوربین دوگانه هواوی آنر 6 ایکس بارزترین ویژگی است که به چشم آمده و خوشبختانه قادر است تا تصاویری بسیار باکیفیت، که از یک میان‌رده در این رنج هرگز انتظار نمی‌رود، را ارائه کند. جالب است بدانید آنر 6 ایکس در بازار آمریکا فقط و فقط 250 دلار قیمت خواهد داشت. نسخه‌ عرضه شده با این قیمت، به حافظه رم 3 و ظرفیت داخلی 32 گیگابایت مجهز شده است. البته نسخه دیگری نیز وجود داشته و با ارائه حافظه رم 4 و ظرفیت داخلی 64 گیگابایت، 50 دلار بیشتر از قیمت یاد شده از کاربر طلب می‌کند.

نگاه نزدیک به هواوی آنر 6 ایکس ؛ گوشی شگفت‌انگیز با قیمتی زیر 300 دلار

در حالی که انتظار می‌رود تا عملکرد پردازشی و سخت افزاری هواوی آنر 6 ایکس همه مشتریان را محسور خود کند، هنوز نقطه تمرکز بر روی بخش سینه سپر کرده دوربین دستگاه قرار دارد. کاربران با تست دوربین هواوی آنر 6 ایکس در نمایشگاه سی ای اس 2017 قادر بودند تا کمی عمیقانه‌تر به توانایی‌های ادعا شده برای آن سرک کشیده و ظرفیت‌های عکاسی آن را در عمل آزمایش کنند.

در نگاه نزدیک به هواوی آنر 6 ایکس ، دو سنسور در بخش پشتی برای دوربین در نظر گرفته شده که در مجموع قادرند تا تصاویری با رزولوشن 12 مگاپیکسل به ثبت برسانند. قابلیت تشخیص چهره، فوکوس خودکار و فلاش LED و یک سنسور 2 مگاپیکسلی به منظور بهبود کیفیت تصویر را باید از مشخصه‌های کلی دوربین این دستگاه دانست.

هواوی آنر 6 ایکساین ویژگی‌های بهبودیافته به قابلیت‌های عملکردی همچون عمق عکس منجر می‌شوند و به این ترتیب کاربر با داشتن کنترل کامل قادر خواهد بود تا شرایط را هم قبل از گرفتن عکس و هم بعد از انجام آن مدیریت کند. این کنترل دقیق‌تر بر آن‌چه که هم در پیش زمینه و هم در پس‌زمینه نهفته است، کاربر را قادر می‌سازد تا تغییرات مناسب کوتاهی بر روی عکس‌های خود داشته و به این وسیله آن‌ها را از نقطه نظر هنری ارتقا ببخشد.

گفتنی است هواوی آنر 6 ایکس نخستین محصولی نیست که از این مقدار قابل توجه عمق میدان بهره برده و با استفاده از لنزهای دوگانه، این چنین تصاویر شکوهمندی را ثبت می‌کند. نکته اصلی اینجاست که نه تنها این قابلیت و توانایی گوشی، بلکه دیگر مشخصه‌های آن همانند ارائه 4 گیگابایت رم، به ازای قیمت نسبی بسیار بسیار پایین عرضه شده و سایر رقبا در این رنج، قیمت‌های به مراتب بالاتری را از کاربران طلب می‌کنند. گفتنی است وجود حالت‌هایی همچون دیافراگم باز و توانایی برای ویرایش نرم افزاری تصاویر و به عنوان نمونه افزودن واترمارک به آن‌ها، بر مزیت‌های دوربین هواوی آنر 6 ایکس بیش از پیش می‌افزاید. پیشنهاد می‌کنیم برای کسب اطلاعات بیشتر درباره این محصول توانمند، ویدیو نگاه نزدیک به هواوی آنر 6 ایکس را مشاهده کنید:

نگاه نزدیک به هواوی آنر 6 ایکس (Huawei Honor 6X)


فروشگاه اینترنتی جانبی فروش لنز موبایل و ماکت موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عالیه دم هواوی گرررم