سوني تلفن هوشمند xperia T را رسما معرفي کرد

رفته رفته هرچه به نمايشگاه IFA2012 نزديک تر مي شويم شرکت هاي مختلف محصولات جديد خود را در قالب کنفرانس هاي خبري معرفي مي کنند.در همين راستا امشب سوني رسما از محصولات جديدي رونمايي کرد که اولين آنها اسمارت فون اکسپريا T يا همان مينت بود که قبلا هم مشخصاتي از آن به بيرون درز کرده بود.در ادامه با مشخصات این گوشی با گجت نیوز همراه شوید.

اسمارت فون اندرویدی Xperia T یا همان مینت نام دارد و دارای صفحه نمایشی ۴.۶۵ اینچی HD BRAVIA می باشد (با رزولوشن ۷۲۰p). در این صفحه نمایش با استفاده از موتور Mobile BRAVIA کیفیت تصویری بسیار عالی در اختیار کاربر قرار می گیرد.
سونی در این اسمارت فون ویژگی WhiteMagic را معرفی نمود که به کاربر اجازه می دهد تا روشنایی صفحه نمایش را تا بالاترین حد ممکن تنظیم نماید. پردازنده ای که در Sony Xperia T مورد استفاده قرار گرفته است ۲ هسته ای Snapdragon S4 به همراه جی پی یو Adreno 225 می باشد.
در بخش دوربین، این اسمارت فون قدرتمند از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با سنسور stacked Exmor RS بهره می برد. این دوربین عکسبرداری در شرایط نور کم را بهبود می بخشد. سیستم عامل این اسمارت فون، اندروید ۴.۰ به همراه رابط کاربری TimeScape سونی می باشد.
دیگر امکاناتی که اکسپریا T دارد قابلیت عملکرد one-touch برای NFC است که می‌توانید از آن برای اتصال بی‌سیم تلفن به دیگر دستگاه‌های سونی نظیر بلندگوها یا هدفون‌های برخوردار از NFC استفاده کنید.

مشخصات بیشتر اکسپریا T عبارتند از:

    – پردازنده دو هسته‌ای Snapdragon S4 با فرکانس 1.5 گیگاهرتز
    – دوربین جلو با کیفیت 720p
    – حافظه داخلی 16 گیگابایت
    – باطری 1850 میلی آمپری
    – اندروید 4.0.4 (بستنی حصیری) همراه با قول سونی برای آپدیت سریع به اندروید 4.1
    – قابلیت مخابراتی LTE
    – ضخامت 9.35 میلی‌متر و وزن 139 گرم

پرچم‌دار جدید سونی قرار است در رنگ‌های مشکی، نقطه‌ای و سفید عرضه شود. سونی می‌"گوید که در همین چند هفته آینده منتظر ورودش باشید.


منبع : phonearena

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*