ال جی تلفن هوشمند Optimus L9 را رسما معرفی نمود

ظاهرا LG قصد دارد تا حضور قدرتمندانه اي در نمايشگاه IFA2012 داشته باشد چرا که بلافاصله پس از معرفي تلفن هوشمند Optimus G ، آخرين مدل از سري L تلفن هاي هوشمند خود را با نام Optimus L9 معرفي کرد.به نظر مي رسد تلاش ال جي براي رقابت با رقيب ديرينه خود ، سامسونگ هر روز بيشتر شده و به احتمال زياد بايد منتظر اخباري داغ از محصولات LG در IFA2012 باشيم.

 اسمارت فون اندرویدی L9 دارای یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS به همراه یک پردازنده ۲ هسته ای ۱ گیگاهرتزی است. این اسمارت فون جدید دارای ۱ گیگابایت رم، دوربینی ۵ مگاپیکسلی در پشت، سیستم عامل اندروید ۴.۰ و باتری ۲,۱۵۰ mAh  می باشد. ضخامت اسمارت فون Optimus L9 ال جی ۹.۱ میلیمتر است. شرکت ال جی جزئیاتی مانند رزولوشن صفحه نمایش یا تاریخ عرضه این محصول خود را هنوز اعلام نکرده است.
ال‌جی هنوز رزولوشن نمایشگر ۴.۷ اینچی L9 را اعلام نکرده و به سایز و نوع آن بسنده کرده است. این شرکت کره‌ای صحبتی از زمان عرضه این محصول نیز بیان ننموده، اما بدون شک در نمایشگاه IFA 2012 جزئیات بیشتری در مورد این تلفن منتشر خواهد شد.


نگاهی اجمالی به مشخصات فنی Optimus L9 :

    – پردازنده دو هسته‌ای با فرکانس 1 گیگاهرتز
    – نمایشگر IPS با قطر 4.7 اینچ
    – 1 گیگابایت رم
    – حافظه داخلی 4 گیگابایت
    – دوربین 5 مگاپیکسلی در عقب و VGA در جلو
    – اندروید 4.0 (ICS)
    – باطری 2150 میلی آمپر
    – ابعاد: 131.9 در 68.2 در 9.1 میلی‌متر
    – وزن: 125 گرم

اما به غير از قابليت هاي نسبتا خوب سخت افزاري اين گوشي ، قابليت هاي نرم افزاري منحصر به فردي نيز در آن گنجانده شده است که از جمله آنها ميتوانيم به يک اپليکيشن ترجمه قدرتمند و همچنين نرم افزار کيبورد مجازي منحصر به فرد آن ، اشاره کنيم.

My Style Keypad :

اپليکيشين کيبرد مجازي My Style Keypad به کاربر امکان می‌دهد تا جای کلیدها را به منظور تایپ یک دستی راحت‌تر، بنا به دلخواه خود تغییر دهد -چیزی شبیه آنچه در اندروید 4 گلکسی نوت هم دیده بودیم- و در کنار آن یک چیدمان جدا برای حالت افقی در نظر گرفته شده.

Q Translator :

نرم افزار Q Translator می‌تواند متون را از ۴۴ زبان مختلف دنیا اسکن نموده و آن‌ها را به کارکتر‌ تبدیل کرده (OCR) و در نهایت متون تشخیص داده شده را به ۶۴ زبان مختلف دنیا ترجمه کند. شاید این قابلیت تنها ترکیب سرویس ترجمه گوگل با یک نرم‌افزار OCR باشد اما به نظر جالب می‌رسد.


منبع : gadgets.ndtv

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*