روتر لینک سیس Velop

قوی ترین شبکه خانگی را با روتر لینک سیس Velop راه‌اندازی کنید

دستگاه‌های وای فای به منظور راه اندازی شبکه مش، این روزها به محبوبیت زیادی نزد کاربران رسیده‌اند. غول دنیای اینترنت مدتی قبل گوگل وای فای (Google Wifi) را معرفی کرد و با توجه به موفقیت آن، دیگر رقبا زنگ خطر را احساس کردند. از جمله شرکت‌های فعال در زمینه تجهیزات شبکه باید لینک سیس (Linksys) را نام برد که با توجه به اسم و رسم خود در این حوزه تکنولوژی، به هیچ عنوان دوست ندارد تا رقابت را به گوگل واگذار کند. با توجه به این موضوع از مدتی قبل انتظار داشتیم تا این شرکت در نمایشگاه CES 2017 با محصولی فوق‌العاده وارد شده و نظر کاربران را به خود جلب کند. روتر لینک سیس Velop این مهم را برآورده کرده و تصمیم دارد تا تبدیل به یک سیستم وای فای خانگی همه چیز تمام شود. با لینک سیس ولوپ باید رفته رفته کار روترهای سنتی امروزی را تمام شده دانست.

اگر در یک خانه نسبتا کوچک دارای یک یا نهایتا دو اتاق خواب زندگی می‌کنید، به وسیله یک روتر وایرلس تکی به احتمال زیاد کارتان راه افتاده و هیچ مشکلی از لحاظ اتصال به اینترنت و مخصوصا شبکه‌کردن وسایل هوشمند موجود در منزل نخواهید داشت. اگر وسعت خانه افزایش پیدا کرده و به خانه‌هایی دوبلکس و همچنین چند طبقه گسترش پیدا کند، دیگر مودم‌ بدون سیم عادی جوابگو نبوده و مسئله کمی پیچیده می‌شود. در چنین شرایطی است که روتر لینک سیس Velop بسیار قدرتمند و کاربردی به میدان وارد می‌شود.

روتر لینک سیس Velopفرآیند نصب و راه‌اندازی روتر لینک سیس Velop از قرار معلوم تقریبا ساده است. به سادگی روترها را در گوشه گوشه خانه برای ساخت یک شبکه مش قرار داده و به این وسیله کل خانه را تحت پوشش شبکه داخلی وای فای قرار می‌دهید. شرکت سازنده مدعی است روتر لینک سیس Velop از سه باند استفاده کرده و به این وسیله محدود‌شدن جریان تبادل اطلاعات ارسالی توسط کامپیوتر و یا دیگر منابع تولیدکننده داخل شبکه را رفع کرده است. قرار است تا روتر لینک سیس Velop در حالت کلی عملکرد بسیار بهتری نسبت به روترهای سنتی ارائه کرده و افزایش برد قابل توجهی داشته باشد. به این وسیله کاربر بهینه‌ترین اتصال ممکن را به صورت شبانه روزی و همیشگی در خانه خود خواهد داشت.

روتر لینک سیس Velop از سه باند مجزا استفاده می‌کند

یک اپلیکیشن موبایل نیز به روتر لینک سیس Velop ضمیمه شده و کاربر را قادر می‌سازد تا شبکه خود را از راه دور کنترل کند. این روتر همچنین با پلتفرم الکسا آمازون (Amazon Alexa)، که با دریافت دستورات صوتی عملیا‌ت‌های خاصی را اجرا می‌کند، نیز کار کرده و به عنوان نمونه می‌توان با صدور فرمان صوتی، وای فای را قطع و یا وصل کرد.

اگر از دوست‌داران دانش شبکه بوده و همواره به دنبال روشی کارآمد برای اتصال دستگاه‌های مختلف منزل خود به یکدیگر می‌گردید، روتر لینک سیس Velop یکی از بهترین انتخاب‌هایی است که در نمایشگاه سی ای اس 2017 رونمایی شده و به زودی به محصولی تجاری برای خرید تبدیل خواهد شد. خرید تکی روتر لینک سیس Velop هزینه‌ای بالغ بر 200 دلار برایتان خواهد داشت، در حالی که در صورت خرید پک دوتایی تخفیف دریافت کرده و تنها 350 دلار پرداخت می‌کنید. با خرید پک 3 تایی، این تخفیف بیشتر شده و به قیمت نهایی 500 دلار می‌رسد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*