پی سی Sprout Pro G2

پی سی Sprout Pro G2 شرکت اچ پی با تجهیز به اسکنر 3 بعدی معرفی شد

شرکت اچ پی ساعاتی پیش در کنار طیف وسیعی از لپ تاپ‌های ویندوز خود، از پی سی Sprout Pro G2 نیز رونمایی کرد.این کامپیوتر به نوعی مدل ارتقا یافته HP Sprout که برای اولین بار در سال 2014 راهی بازار شد است.

پیش از پرداختن به قابلیت‌های پی سی اسپروت پرو جی 2 (Sprout Pro G2) شرکت اچ پی بایستی یادآور شویم که این محصول برای کاربران عادی طراحی نشده و به دلیل برخوردار از اسکنر سه بعدی RealSense شرکت اینتل، مناسب اهالی بیزینس و کسب کار است. پی سی Sprout Pro G2 نسبت به نسل قبلی خود از ظاهری شکیل‌تر بهره برده و به مراتب دارای سخت افزار و نرم افزار قدرتمندتری است.

پی سی Sprout Pro G2 از اسفند ماه به بازار عرضه خواهد شد

طبق اعلام شرکت سازنده، این محصول که از اسفند ماه به بازار عرضه می‌شود، دارای نمایشگر 23.8 اینچی با وضوح تصویر فول اچ دی است؛ اما تفاوت اسپروت پرو جی 2 نسبت به سایر پی سی های مخصوص طراحی در بازار، برخورداری از یک صفحه‌ تعاملی 21.3 اینچی با پشتیبانی از قابلیت چند لمسی است که یک پروژکتور اشیا را روی آن نمایش می‌دهد. این پروژکتور نمایشگری با قابلیت 10 لمس به طور هم‌زمان را به صورت افقی پدیدار کرده و به نوعی یک رابط کاربری بدون بهره گیری از مواس و کیبورد را ایجاد می‌کند.

پی سی Sprout Pro G2 همچنین به یک قلم استایلوس تجهیز گردیده که کاربر می‌تواند با بهره گیری از آن بر روی نمایشگر دوم (نمایشگر ایجاد شده توسط پروژکتور) اقدام به طراحی کند. در مراسم معرفی این محصول، ویدیویی از شیوه عملکرد قلم استایلوس آن منتشر شد که سرعت واکنش به فرمان‌های کاربر در آن خارق‌العاده است. این قلم هم‌چنین قابلیت تشخیص میزان فشار اعمالی را دارا است.

از دیگر ویژگی‌های این پی سی همه‌فن‌حریف می‌توان به برخورداری از تراشه نسل هفتمی i7 اینتل، 16 گیگابایت حافظه رم، تراشه گرافیکی HD Graphics 630 اینتل در کنار کارت گرافیکی 2 گیگابایتی GTX 960M انودیا و برخورداری از اپلیکیشن‌های اختصاصی این شرکت موسوم به WorkTools اشاره کرد.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*