کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010

کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010 معرفی شد؛ قدرتمندترین کامپیوتر All in One جهان را بشناسید

این غیر قابل انکار است که کامپیوترهای همه کاره به شدت در حال محبوب شدن هستند و حتی باید فروش بسیار خوبی را در تعطیلات سال نو میلادی برای آن‌ها پیش بینی کنیم. کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010 ، یک کامپیوتر 34 اینچی بوده که بخش اصلی آن متشکل از سخت افزاری جذاب همراه با یک سیستم صوتی مدرن است و بخش نمایشگر آن نیز از یک صفحه سوپر واید خمیده با رزولوشن 3440×1440 پیکسل بهره می‌برد.

بخش اصلی کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010 به قدر کافی بزرگ است تا یک پردازنده قدرتمند Intel Core i7-7700T و یک کارت گرافیک 4 گیگابایتی AMD Radeon RX 460 را در خود جای دهد. شما همچنین گزینه‌ای مبتنی بر کارت گرافیک انویدیا را نیز خواهید داشت، اگر چه در این لحظه مشخصات آن به بیرون درز پیدا نکرده است.

اچ پی دو نوع حافظه مختلف را با کامپیوتر همه کاره خود ارائه می‌کند. یکی از آن‌ها حافظه 256 گیگابایتی PCIe NVMe SSD بوده و دیگری حافظه یک ترابایت HDD با سرعت 7200rpm است. ما فکر نمی‌کنیم که این دو حافظه قابل تعویض باشند، اما اتفاق خوبیست اگر گزینه های بیشتری نیز در بخش حافظه قابل ارائه باشد.

کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010

اسپیکرهای این کامپیوتر همه کاره نه به طور کلی اما با استفاده از تنظیمات صوتی شرکت B&O تولید شده‌اند. در اینجا 4 اسپیکر همراه با دو رادیاتور منفعل وجود دارد تا قدرت بیس عالی از این اسپیکرها خارج شود. هدف از قرارگیری این رادیاتورها، در اصل افزای قدرت باس بدون نیاز به افزایش اندازه فیزیکی اسپیکرها بوده است. تا پیش از این چنین سیستم صوتی را در هیچ کامپیوتری ندیده بودیم.

کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010

در قسمت پایین و سمت راست بدنه اصلی، یک صفحه گرد تنظیم صدا تعبیه شده است که به لطف سنسور لمسی تعبیه شده، می‌توانید از آن برای رفتن به آهنگ قبل و بعد نیز استفاده کنید. در سمت چپ بدنه نیز یک شارژر وایرلس برای گوشی های هوشمند تعبیه شده است که می‌تواند توسط گوشی های پشتیبانی کننده‌ای همچون گلکسی اس 7 (Samsung Galaxy S7) مورد استفاده قرار گیرد.

کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010

این کامپیوتر، همچنین از 4 درگاه USB 3.0، یک درگاه USB C، یک درگاه HDMI خروجی و یک درگاه HDMI ورودی برخوردار است. لازم به ذکر است که از درگاه اچ دی ام آی آن می‌توان برای مانیتور کردن و اتصال یک کنسول بازی به آن استفاده کرد که می‌تواند بسیار کاربردی باشد. جالب است که هیچ پورت اترنتی بر روی کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010 وجود نداشته و این برای کسانی را که از سیستم های ارتباطی پرسرعت و با تاخیر زمانی بسیار کم استفاده می‌کنند را متعجب می‌کند، به خصوص زمانی که کاربران نیازمند کپی کردن هزاران گیگابایت فایل بر روی آن هستند.

نمایشگر شگفت انگیز کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010

ستاره‌ی این نمایش، صفحه‌ی اولترا واید 34 اینچی این کامپیوتر قدرتمند است. این صفحه نمایش بسیار زیبا است و می‌تواند از 99 درصد وسعت رنگ sRGB پشتیبانی کند. اچ پی این نمایشگر را همراه با ناهنجاری‌های بسیار کمی طراحی کرده است و یک وبکم را نیز در قسمت بالایی آن تعبیه کرده است. گفته می‌شود این شرکت از تکنیک تکنی کالر (Technicolor) برای تولید رنگ طبیعی بر روی نمایشگر این محصول استفاده کرده است.

کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010

کامپیوتر همه کاره HP Envy Curved AiO 34 b010 بدون شک محصولی جذاب در بازار کامپیوتر خواهد بود و با توجه به طراحی زیبای خود می‌تواند خیلی زود طرفداران زیادی را از سراسر جهان پیدا کند. این کامپیوتر all in one یکی از قدرتمندترین کامپیوترهای ساخته شده تا به حال است و برای تمامی موارد می‌تواند مورد استفاده قرار گیرد. در حال حاضر این طراحی چشم نواز، کامپیوتر همه کاره اچ پی را به یک انتخاب فوق‌العاده برای قرار گیری بر روی میز ادارات/منازل تبدیل کرده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*