قیمت گلکسی A7 2017 به طور رسمی تعیین شد

قیمت گلکسی A7 2017 سامسونگ به طور رسمی اعلام شد

روز گذشته برایتان گزارشی را منتشر کردیم که در آن قیمت های رسمی اعلام شده برای گلکسی ای 3 2017 (Galaxy A3 2017) و گلکسی ای 5 2017 (Galaxy A5 2017) درج شده بود. حالا به فاصله‌ی چند ساعت از انتشار آن گزارش، قیمت گلکسی A7 2017 نیز به طور رسمی تعیین شده و توسط سامسونگ اعلام شده است.

احتمالا می‌دانید که چند روز پیش و در جریان یک رویداد رسمی، سامسونگ از میان رده‌های جدید سری A خود رونمایی کرد. نسخه‌های ۲۰۱۷ گلکسی A3, A5 و A7 احتمالا فروش بالایی را تجربه خواهند کرد و همچون نسل قبلیشان میلیون‌ها کاربری که نیازهای متوسطی داشته و توانایی پرداخت قیمت‌های بالاتر برای پرچمداران سری اس ندارند را به سمت خود جلب می‌کنند.

نسخه‌های جدید گلکسی ای ۳ با نمایشگر ۴.۷ اینچ و گلکسی اس ۵ با نمایشگر ۵.۲ اینچی، ارزان‌ترین مدل‌های این سری محسوب می‌شوند. بنابراین طبیعی است که قیمت گلکسی ای 7 2017، برترین مدل این سری با نمایشگر ۵.۵ اینچی، از همه بالاتر باشد. احتمالا می‌دانید که موج اول عرضه‌ی این سه اسمارت فون در کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد و بنابراین قیمت های اعلام شده از سوی سامسونگ نیز به یورو تعیین شده است. بر اساس اظهار نظر رسمی این کمپانی کره‌ای، قیمت گلکسی A7 2017 برخلاف آن چیزی که پیش‌بینی میکردیم، تنها ۷۰ دلار بالاتر از مدل ای ۵ است و این می‌تواند خبر خوبی برای خریداران احتمالی این محصول باشد.

لیست قیمت گلکسی A7 2017  و مدل‌های A3 و A5 در اروپا

قیمت گلکسی A7 2017 به طور رسمی تعیین شد

نرخ های اعلام شده برای فروش هر سه مدل در کشورهای داخل قاره‌ی اروپا به شرح زیر خواهند بود:

  • قیمت رسمی سامسونگ گلکسی ای 3 مدل 2017 (Samsung Galaxy A3 2017) در کشورهای اروپایی: ۳۳۰ یورو
  • قیمت رسمی سامسونگ گلکسی ای 5 مدل 2017 (Samsung Galaxy A5 2017) در کشورهای اروپایی: ۴۳۰ یورو
  • قیمت رسمی سامسونگ گلکسی ای 7 مدل 2017 (Samsung Galaxy A7 2017) در کشورهای اروپایی: ۵۰۰ یورو

بنابراین آن دسته از کاربران علاقه‌مند به اسمارت فون‌های سامسونگ که قصد دارند از طراحی جذاب این سه میان رده‌ی قدرتمند با گوشه‌هایی گرد و با مقاومت بالا در برابر نفوذ آب و گرد و غبار لذت ببرند، می‌توانند با پرداخت قیمت بالا آنها را خریداری کنند. یکی از اولین کشورهای اروپایی که از این سه گوشی میزبانی خواهد کرد، کشور روسیه است. جالب است بدانید که قیمت گلکسی A7 2017 و دو مدل دیگر در این کشور، از قیمت رسمی اعلام شده از سوی سامسونگ گران‌تر محسابه می‌شود و خریداران با پرداخت ۴۰۰، ۴۷۰ و ۵۵۰ یورو می‌توانند آنها را خریداری کنند؛ قیمت این سه محصول در کشور روسیه به ترتیب ۲۵، ۳۰ و ۳۵ هزار روبل برای مدل‌های ای 3، ای 5 و ای 7 تعیین شده و تبدیل آنها به یورو با تخمین حدودی انجام گرفته است.

در ضمن اگر قیمت گلکسی A7 2017 توجه شما عزیزان گجت نیوزی را به خود جلب کرده و قصد خرید این دیوایس را دارید، می‌توانید با مراجعه به این لینک، مقایسه‌ی این مدل با نسخه‌ی سال گذشته را مشاهده کنید تا ببینید آیا تغییرات جدید این گوشی ارزش خرید آن را تضمین می‌کند و یا همان نسخه‌ی سال گذشته، محصول جذاب‌تری در بازار خواهد بود.