معرفي دو محصول از سري AIO PC سامسونگ با ويندوز 8

با نزديک شدن به رويداد IFA2012 و همچنين تلاش همه شرکت ها براي طراحي ، توليد و عرضه گجت هاي مبتني بر ويندوز 8،روز گذشته سامسونگ 2 مدل از کامپيوتر هاي All In One مبتني بر ويندوز 8 را معرفي نمود.نکته اي که در اين بين مطرح است اينکه ، سامسونگ اعلام کرده که اين سري در 3 مدل طراحي شده که فعلا مدل 5 AIO PC و AIO PC 7 را معرفي کرده و ظاهرا قرار است مدل سوم را در IFA معرفي نمايد.

 5 AIO PC :

5 AIO PC از یک صفحه نمایش دوست داشتنی ۲۱.۵ اینچی بهره میبرد، صفحه نمایشی که دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل می باشد.این سری از کامپیوترهای AIO از صفحه نمایش لمسی با ۱۰ نقطه تاچ بهره میبرد و دارای موس و کیبورد بی سیم می باشد. Series 5 AIO PC دارای سیستم عامل Winodws 8 و ۶۴ بیتی است. پروسسور آن Intel Core i3 3220T Ivy Bridge و رم آن ۴ گیگابایت DDR3 و ۱۶۰۰MHz می باشد (قابلیت آپگرید تا ۸ گیگابایت وجود دارد).
داخل این کامپیوتر یک هارد ۵۰۰ گیگابایتی و گرافیک Intel HD 4000 وجود دارد. یک درایو DVD +/-RW Super Multi Dual Layer و یک دوربین ۱.۳ مگاپیکسلی برای ویدئوچت نیز برروی آن قرار دارد، ضمن اینکه این دوربین قابلیت تشخیص حرکت دست هم دارد و کاربر می تواند با استفاده از دست خود کارهایی مانند کم و زیاد کردن صدا را انجام دهد.
در بخش پورت ها، این دستگاه دارای ۳ پورت USB 2.0، دو پورت USB 3.0، ورودی و خروجی HDMI، پورت LAN و یک کارتخوان ۳ در ۱ وجود دارد. این کامپیوتر دارای قیمتی ۷۴۹ دلاری است و قرار است از تاریخ ۲۶ اکتبر ۲۰۱۲ در دسترس قرار گیرد.

 7 AIO PC :

این پی سی ها از سیستم عامل ویندوز ۸ و صفحه نمایش مولتی تاچ ۱۰point بهره می برند. دو مدل پی سی وجود خواهد داشت، یکی با صفحه نمایش ۲۳.۶ اینچی و دیگری با صفحه نمایش بزرگ ۲۷ اینچی. هر دو صفحه نمایش لمسی دارای مقدار برابر پیکسل برروی خود می باشند.
مدل ۲۳ اینچی Samsung Series 7 all-in-one PC دارای سیستم عامل ۶۴ بیتی ویندوز ۸، صفحه نمایشی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و پروسسور  Ivy Bridge است. در این مدل پی سی از پروسسور Intel Core i5 3470T به همراه ۶ گیگابایت رم DDR3 ۱۶۰۰MHz استفاده می شود. هارد درایو مورد استفاده در این مدل ۱ ترابایتی است و قرار است از تاریخ ۲۶ اکتبر با قیمت ۱۰۹۹ دلار عرضه شود.
مدل ۲۷ اینچی Samsung Series 7 all-in-one PC نیز قرار است در همان تاریخ با قیمت ۱۶۹۹ دلار عرضه شود. صفحه نمایش این مدل هم دارای رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل و سیستم عامل آن ۶۴ بیتی ویندوز ۸ می باشد. در این مدل از پردازنده Ivy Bridge Intel Core i7 3770T به همراه ۸ گیگابایت رم DDR3 ۱۶۰۰MHz و ۱ ترابایت هارد برای ذخیره اطلاعات استفاده می شود. هر دو مدل دارای دوربینی ۱.۳ مگاپیکسلی با قابلیت تشخیص حرکت و موس و کیبوردی وایرلس می باشند.


منبع :  AIO PC7 | AIO PC5

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*