ماوس گیمینگ جدید روکت

ماوس گیمینگ جدید روکت با تاخیر زمانی تقریبا صفر در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد

بدون شک استفاده از ماوس‌های بی سیم لذت‌بخش‌تر از ماوس‌های سیمی است. اما تکنولوژی بی سیم یک ایراد عمده دارد و آن چیزی نیست جز تاخیر زمانی و ایجاد لگ در اجرای دستورات مختلف. اما به‌نظر ماوس گیمینگ جدید روکت (Roccat) که ساعاتی پیش به صورت رسمی در نمایشگاه CES 2017 معرفی شد، این مشکل را تا حد زیادی برطرف کرده است.

امکان تبدیل ماوس گیمینگ جدید روکت به ماوس سیمی نیز وجود دارد

به‌گفته سازندگان، ماوس گیمینگ جدید روکت با بهره‌گیری از سنسور نوری این شرکت با نام “Owl-Eye” (چشم جغد) تمامی دستورهای حرکتی را با دقت 1:1 تفسیر می‌کند. البته این ماوس تنها محصول شرکت روکت در نمایشگاه CES 2017 نیست و سازندگان از دو ماوس بی سیم و یک کیبورد مخصوص بازی دیگر نیز رونمایی کرده‌اند.

سازندگان مدعی شده‌اند که تاخیر زمانی محصول جدید آنها “تقریبا صفر” است. به‌علاوه این ماوس همراه با پایه شارژ مخصوص و یک کابل جداشونده به فروش می‌رسد که درنتیجه، استفاده از آن به‌عنوان یک ماوس سیمی امکان‌پذیر خواهد بود.

ماوس گیمینگ جدید روکت

اما دو ماوس دیگر که از محصولات سری “Kone” شرکت روکت هستند، به سنسور Owl-Eye مجهز شده و البته خبری از تکنولوژی بی سیم در آنها نیست. ماوس “Kone EMP” مخصوص افرادی طراحی شده که اندازه دست آنها نسبتا بزرگ است.

از سوی دیگر ماوس گیمینگ “Kone Pure 2017” با طراحی ظریف‌تر، تنها 87 گرم وزن دارد. بهتر است اشاره کنیم که ماوس‌های سری Kone Pure در کنار طراحی بسیار خوب، عملکرد فوق‌العاده‌ای نیز دارند و نسل جدید آن نیز همانند گذشته، رضایت گیمرها را جلب خواهد کرد.

ماوس گیمینگ جدید روکت

اما آخرین محصولی که شرکت روکت در نمایشگاه CES 2017 پیش روی کاربران قرار داده، کیبورد گیمینگ “Isku+ Force FX” است که می‌توان آن را نسخه‌ای به‌روزشده از محصولات سری “Isku” در نظر گرفت. در ساخت این کیبورد قدرتمند از کلیدهای برجسته پلاستیکی با سنسورهایی حساس به فشار برای کلیدهای QWEASD استفاده شده تا لذت انجام بازی‌ها دوچندان شود. به‌علاوه، کاربران می‌توانند عملکرد هر کدام از این کلیدها را در سه حالت مختلف تنظیم کنند.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*