تبلت لنوو تینک پد ایکس وان

تبلت لنوو تینک پد ایکس وان ؛ مجهز به پروژکتور داخلی و کیبورد جداشدنی

تبلت ها امروزه استفاده‌های مختلفی را دارند که مهم‌ترین بخش را کاربران خانگی تشکیل می‌دهند. هرچند اگر شما یک کاربر تجاری باشید و قصد خرید تبلتی مناسب برای قرارهای کاریتان را داشته باشید، امنیت و استحکام اصلی‌ترین گزینه های مستلزم برای شما هستند. در همین راستا لنوو از یک تبلت شگفت انگیز رونمایی کرده است که می‌تواند یکی از بهترین تبلت های سال 2017 نیز لقب بگیرد. تبلت لنوو تینک پد ایکس وان (Lenovo ThinkPad X1) اینک به پشتوانه یک پروژکتور داخلی، می‌تواند به محبوبیت خوبی دست پیدا کند.

به نقل از لنوو، این شرکت ادعا می‌کند که تبلت جدید آن‌ها موفق شده تا از 12 آزمون نظامی مختلف و بیش از 200 آزمون کیفیت سربلند بیرون آید. این بدان معناست که شما می‌توانید در هر شرایط و مکانی از ان استفاده کنید و نگرانی بابت به وجود آمدن مشکل در آن نداشته باشید.

تبلت لنوو تینک پد ایکس وان

مشخصات فنی تبلت لنوو تینک پد ایکس وان

از نظر مشخصات فنی، لنوو تینک پد ایکس وان (Lenovo ThinkPad X1) از یک نمایشگر 12 اینچی QHD با پنل آی پی اس بهره می‌برد. علاوه بر این، در زیر قاب زیبای این تبلت ویندوزی نیز ما شاهد حضور یک پردازنده نسل هفتمی اینتل Core i7 (در صورت انتخاب کاربران) خواهیم بود. تینک پد X1 همچنین تا 1 ترابایت حافظه داخلی اس اس دی OPAL2 PCIe-NVMe M.2 و تا 16 گیگابایت رم LPDDR3 را پشتیبانی می‌کند.

تبلت لنوو تینک پد ایکس وان

در اینجا همچنین یک اسکنر اثر انگشت نیز وجود دارد که می‌تواند امنیت حفظ اطلاعات شما را به نوعی تضمین کند. یک دوربین اصلی 8 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 2 مگاپیکسلی و حق انتخاب بین ویندوز 10 هوم و ویندوز 10 پرو نیز در دسترس کاربران خواهد بود. یک کیبورد جداشدنی خارجی و یک پروژکتور داخلی که قادر است تصاویر را با کیفیت مطلوبی بر روی یک صفحه تا 60 اینچ به نمایش بگذارد، از دیگر جاذبه‌های این تبلت لنوو هستند. متاسفانه در حال حاضر هیچ صحبتی در ارتباط با قیمت و زمان عرضه این تبلت به میان نیامده است.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. مدلی که من دارم باتری دومش پروژکتور نداره…آیامتونم باتری دومی بخرم که پروژکتور داشته باشه؟