تبلت لنوو میکس 720

پرده برداری از تبلت لنوو میکس 720 مجهز به اکتیو پن 2

این روزها وقتی جایی صحبت از تبلت است، تمام فکر علاقه‌مندان به حوزه تکنولوژی به سمت تبلت های سری سرفیس مایکروسافت معطوف می‌شود. نه تنها آن تبلت ها فوق‌العاده خوش ساخت هستند، بلکه ردموندی‌ها یک قلم هوشمند سرفیس پن (Surface Pen) را نیز همراه آن‌ها روانه بازار می‌کنند تا اپل پنسیل و اس پن سامسونگ حرفی برای گفتن نداشته باشند. با این حال لنوو نیز نمی‌خواهد از مایکروسافت فاصله بگیرد و به همین خاطر است که آن‌ها در نمایشگاه CES 2017 از تبلت لنوو میکس 720 (Lenovo Miix 720) مجهز به قلم هوشمند Active Pen 2 خود رونمایی کردند.

درست همانند اپل پنسیل، لنوو نیز این قلم هوشمند را برای استفاده های خلاقانه کاربران جهت کشیدن نقاشی های دیجیتالی، اسکچ و مواردی از این دست تولید کرده است. تبلت لنوو میکس 720 مجهز به یک نمایشگر 12 اینچی با وضوح عالی QHD است. لنوو همچنین ادعا می‌کند که باتری این محصول می‌تواند تا 8 ساعت عمر کرده و به لطف پورت تاندربولت 3، توانایی اتصال به یک مانیتور 4K را دارد. در اینجا همچنین یک کیبورد جداشدنی را نیز خواهیم داشت که کمک می‌کند کاربران در صورت نیازمندی به تایپ زیاد از آن استفاده کنند تا نمایشگر لمسی این تبلت برای سالیان سال بدون هرگونه مشکلی عمر کند.

تبلت لنوو میکس 720

از دیگر ویژگی های داخلی تبلت لنوو میکس 720 (Lenovo Miix 720) باید به یک پردازنده نسل هفتمی Intel Core i7، تا 16 گیگابایت حافظه رم، تا 1 ترابایت حافظه اس اس دی، اسپیکرهای استریو ادغام شده با تکنولوژی دالبی، سیستم عامل ویندوز 10 مایکروسافت، یک دوربین پشتی 5 مگاپیکسلی و یک دوربین سلفی 1 مگاپیکسلی مجهز به مادون قرمز جهت پشتیبانی از Windows Hello اشاره کرد.

قیمت و زمان عرضه تبلت لنوو میکس 720

آنطور که به گوش می‌رسد، لنوو قصد دارد این تبلت را همراه با کیبورد آن با قیمت 1000 دلار به فروش برساند. این درحالیست که برای خرید قلم Active Pen 2 نیز باید 60 دلار دیگر بپردازید. لازم به ذکر است که این تبلت جذاب از آوریل سال جاری به فروش می‌رسد اما قلم آن از ماه آینده در دسترس خواهد بود.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*