کیبورد فیزیکی بلک بری مرکوری

کیبورد فیزیکی بلک بری مرکوری را در این ویدیوی 4 ثانیه‌ای تماشا کنید

استیو سیستولی (Steve Cistulli)، مدیرعامل و رئیس هیات مدیره شرکت ارتباطات TCL، روز گذشته ویدیویی 4 ثانیه‌ای از کیبورد فیزیکی بلک بری مرکوری (BlackBerry Mercury) را در صفحه توییتر خود منتشر کرد. همان‌طور که می‌دانید، شرکت TCL قرار است از این پس مسوولیت طراحی، ساخت، توزیع، فروش و خدمات پس از فروش گوشی های بلک بری را بر عهده گرفته و خود شرکت بلک بری بر روی خدمات نرم افزاری تمرکز کند.

ماه گذشته، مدیر کمپانی تی سی ال در صفحه توییتر خود از یک ماشین‌تحریر قدیمی از نوع رمینگتون (Remington) سخن گفت که ظاهرا برای اولین بار دکمه شیفت را به دنیای تایپ و ویراستاری آورده بود. در ادامه نیز به معرفی گوشی بلک بری مرکوری در نمایشگاه CES 2017 اشاره کرد. به نظر می‌رسید منظور اصلی مدیر این شرکت، کیبورد فیزیکی بلک بری مرکوری باشد. حال امروز با نمایش این ویدیوی 4 ثانیه‌ای، از ظاهر شگفت‌انگیز این کیبورد QWERTY نیز پرده برداشت.

شرکت TCL قرار است در طول هفته جاری رویدادی را در نمایشگاه CES 2017 برگزار کرده و از موبایل بلک بری مرکوری و کیبورد فیزیکی QWERTY آن رونمایی کند. آنچه تاکنون از این محصول می‌دانیم، صفحه نمایش 4.5 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 625 با سی پی یو 8 هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Adreno 506 است. حافظه این گوشی نیز شامل 3 گیگابایت رم و حافظه داخلی 32 گیگابایتی است. این دیوایس همچنین مجهز به یک باتری قدرتمند 3400 میلی‌آمپر ساعتی و اسکنر اثر انگشت است. نکته دیگر این که نام اسمارت فون جدید آمریکایی‌ها ممکن است چیزی به جز بلک بری مرکوری (BlackBerry Mercury) باشد و دلیل آن، ذکر یک کد در منابع رسمی است.

کیبورد فیزیکی بلک بری مرکوری نشان داده شده در ویدیو، دقیقا به همان صورتی است که قبلا در تصاویر رندری منتشرشده از آن دیده بودیم. در زیر می‌توانید این ویدیو را تماشا کنید.

ویدیوی کیبورد فیزیکی بلک بری مرکوری

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه عرضه باتری موبایل و  شارژر موبایل ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*