افشای دومین گوشی پروژه تانگو جهان، ایسوس زنفون VR توسط کوالکام

ایسوس زنفون VR ؛ دومین گوشی پروژه تانگو جهان در CES 2017 معرفی می‌شود

پروژه تانگو بزرگترین و جذاب‌ترین پروژه گوگل در زمینه واقعیت افزوده (AR) است که پتانسیل‌های فراوانی برای رشد و پیشرفت قدرت تشخیص بصری کامپیوتری را دارد. تاکنون تنها فقط یک مورد اسمارتفون با پروژه تانگو عرضه شده که فبلت نه چندان موفق لنوو فب 2 پرو (Phab Pro 2) بود. این فبلت در اواخر سال گذشته معرفی شد که با موج ناخوشایندی از انتقادات مواجه شد اما اکنون کوالکام خبر از دومین گوشی جهان با پروژه تانگو گوگل می‌دهد: ایسوس زنفون VR .

پیش از این قرار بوده که اولین اخبار راجع به ایسوس زنفون VR در نمایشگاه CES منتشر شوند اما کوالکام تصمیم دیگری گرفت. این کمپانی در یک پست در وبلاگ خود (که اکنون حذف شده) برخی از توانایی‌های این اسمارتفون را بیان کرد. بنابر ایسوس زنفون VR از چیپست اسنپدراگون 821 کوالکام بهره‌مند خواهد بود. این پردازنده در اسمارتفون هایی همچون گوگل پیکسل (Google Pixel) و ایسوس زنفون 3 (Asus Zenfone 3) نیز به کار گرفته شده است.

قابلیت های ایسوس زنفون VR

ایسوس زنفون VR همچنین به همراه قابلیت‌های Daydream و Tango عرضه خواهد شد و از نسخه‌ی Daydream VR سرویس‌‌هایی همچون گوگل Street View، یوتیوب، نت فلیکس، Hulu و HBO پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این‌ها، نسخه‌ی واقعیت مجازی بازی‌های Need for Speed، Gunjack 2 و Fantastic Beasts and Where to Find Them نیز در ایسوس زنفون VR به خوبی پشتیبانی می‌شوند.

در این اواخر، اطلاعات مختلفی درباره‌ی این گوشی منتشر شدند و تصویر جدیدی از آن نیز منتشر شده که در ابتدای پست مشاهده می‌کنید. اکنون می‌بایست منتظر بود تا در اواخر همین هفته، ایسوس به طور رسمی از زنفون VR رونمایی کند، البته بعید است که اطلاعات جدیدی توسط این کمپانی بیان شود.

فروشگاه اینترنتی جانبی عرضه کننده مستقیم پاور بانک و شارژر فندکی ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*