بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

دانلود 10 شبیه ساز رایگان بازی کنسول های قدیمی برای اندروید ؛ تجربه‌ی لذتبخش بازی های نوستالژیک

ظهور گوشی های هوشمند به یک رنسانس برای بسیاری از بازی های کلاسیک تبدیل شد، اما با وجود پورت، این  دستگاه‌ها هیچگاه نمی‌توانند ما را از تجربه لذتبخش نوستالژیک محروم کند. اگر شما هم به شدت دلتنگ بازی های کلاسیک شده‌اید، تنها کافیست یکی از صدها شبیه ساز بازی کنسول های قدیمی برای اندروید را دانلود و نصب کنید. خوشبختانه این اپلیکیشن های شبیه ساز روز به روز در گوگل پلی بیشتر می‌شوند تا راحت‌تر از گذشته بتوانید با استفاده از آن‌ها، یاد ایام خوش کودکی را زنده کنید.

تمامی شبیه سازهای بازی کنسول های قدیمی برای اندروید که در زیر مشاهده می‌کنید به صورت قانونی بوده و هیچ مشکلی از این بابت ندارند، اما شما باید پیش از دانلود آن‌ها بازی های قابل اجرا توسط این شبیه سازها را در نظر بگیرید. لازم به ذکر است که برخی از شبیه سازها ممکن است از رام گوشی شما پشتیبانی نکنند. در ادامه با معرفی این اپلیکیشن ها با ما همراه باشید.

شبیه سازهای رایگان بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

  • #1

RetroArch

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

اگر شما به دنبال بازی کنسول های متنوع قدیمی هستید، مسلما باید به دنبال اپلیکیشنی بگردید که رنج گسترده‌ای از کنسول‌ها را برای شما شبیه سازی کند. RetroArch یک موتور متن باز است که در واقع نسبت به سایر شبیه سازهای متن باز از برتری محسوسی برخوردار خواهد بود. شما می‌توانید گزینه‌هایی برای بازی کنسول های NES، SNES، پلی استیشن، سگا جنسیس، نینتندو 64 و چندین کنسول دیگر را در این اپلیکیشن انتخاب کنید.

  • #2

Multiple Arcade Machine Emulator4droid

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

هرکسی که می‌خواهد گذری به روزهای گذشته زندگیش زمانی که بازیهای آرکید حکمران دنیای بازیها بودند بزند، می‌تواند بر روی این شبیه ساز حساب ویژه‌ای باز کند. درواقع عبارت MAME4droid برگرفته از نام Multiple Arcade Machine Emulator بوده و این اپلیکیشن از 8.000 رام مختلف گوشی ها پشتیبانی می‌کند. لازم به ذکر است، اگر قصد دارید بازی های قدرتمندتری را با این اپلیکیشن اجرا کنید، نیازمند آن هستید که از گوشی اندرویدی قوی‌تری نیز استفاده کنید.

  • #3

Nostalgia.NES

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

سیستم سرگرمی شرکت نینتندو با نام NES یکی از قدیمی‌ترین کنسول های بازی است و این شبیه ساز به شما کمک خواهد کرد تا در زمانی که گرافیک بازی ها با دنیای واقعی تفاوت چندانی ندارد، از اجرای بازیهای کنسول مذکور لذت ببرید. شما می‌توانید کنترلر مجازی را شخصی سازی کنید، بازیها را ذخیره و حتی متوقف کنید.

متاسفانه برای اینکه تمامی این تجربیات را داشته باشید، شما نیازمند اتصال به اینترنت و کنار آمدن با تبلیغات این اپلیکیشن هستید.

  • #4

Snes9x EX+

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

این اپلیکیشن یک شبیه ساز متن باز رایگان کنسول SNES است و مجموعه‌ای از بازی های مهم این کنسول را در بر می‌گیرد. شما برای نصب این اپلیکیشن نیازمند یک گوشی اندرویدی مجهز به حداقل پردازنده 1 گیگاهرتزی هستید که این روزها شاهد پردازنده‌ای به مراتب قدرتمندتر از این در گوشی های میان رده بازار هستیم. از محبوب‌ترین بازی های این کنسول می‌توان به Bio Worm اشاره کرد که این شبیه ساز ارائه کننده آن است. این اپلیکیشن فاقد هرگونه تبلیغات است تا به معنای واقعی آن را رایگان بدانیم.

  • #5

MegaN64

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

این برنامه را باید به عنوان بهترین شبیه ساز نینتندو 64 رایگان بازار معرفی کنیم. این برنامه نسخه متن باز Mupen64+ بوده و به خوبی بدون هیچگونه مشکلی کار می‌کند. درست همانند اغلب شبیه سازها، در اینجا برخی از بازی‌ها نیز وجود دارد که شاید با گوشی شما به خوبی کار نکند و ایرادات گرافیکی برای آن‌ها پیش بیاید. شما همچنین نیازمند این هستید تا با نوتیفیکیشن ها و تبلیغات این اپلیکیشن کنار بیایید.

  • #6

Gameboy Color A.D.

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

شما می‌توانید با استفاده از این شبیه ساز، بازی های Gameboy Color را بر روی گوشی اندرویدیتان اجرا کنید. اگر چه این اپلیکیشن تماما رایگان است، اما تبلیغات سرزده این برنامه که وقت و بی وقت نمایش داده می‌شود ممکن است کمی برای شما آزاردهنده باشد.

این برنامه با رام های زیپ شده کار خواهد کرد و شما می‌توانید پشتیبانی از کنترلرهای Wiimote و MOGA را نیز با آن داشته باشید.

  • #7

My Boy! Free

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

این یک شبیه ساز جذاب برای لذت بردن هرچه بیشتر شما از بازی کنسول های قدیمی بر روی اندروید است. به طور کلی این برنامه می‌تواند بازی کنسول GameBoy Advanced را به اجرا درآورده و حتی از طریق بلوتوث (به جای کابل های قدیمی نینتندو) بازی دو نفره را ارائه کند. اینگونه به نظر می‌رسد که اجرای بازی ها با این اپلیکیشن بدون هیچ مشکلی انجام می‌گیرد، اما اگر می‌خواهید قابلیت های بیشتری را در اختیار داشته باشید، می‌توانید با پرداخت 5 دلار نسخه پرمیوم آن را دریافت کنید.

  • #8

GENPlusDroid

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

با استفاده از این شبیه ساز کنسول به یاد ماندنی سگا جنسیس، قادر به تجربه بازی های این کنسول با حداکثر سرعت و بر روی گوشی هی اندرویدی هستیم. هرچند این اپلیکیشن رایگان است، اما تبلیغاتی در صفحه نخست آن وجود دارد. به نظر می‌رسد این شبیه ساز به خوبی کار می‌کند و همراه با پشتیبانی از کنترلرهای مختلف، گزینه خوبی جهت اجرای بازی کنسول های قدیمی برای اندروید است.

  • #9

Reicast

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

شما برای اجرای بازی های دریم کست می‌توانید بر روی این برنامه حساب باز کنید. هرچند Reicast از تمام بازی ها پشتیبانی نمی‌کند، اما در سایر شبیه سازهای دیگر کنسول ها نظیر سگا نیز چنین قضیه‌ای حاکم است و نمی‌توانید شاهد پشتیبانی 100 درصدی از تمام بازی ها باشید. با تمامی این تفاسیر بازی های لذت بخشی برای این برنامه وجود  دارد که می‌توانند شما را راضی کنند. استفاده از این شبیه ساز جایی جذاب می‌شود که نیازمند داشتن گوشی قدرتمندی نخواهید بود و یک پردازنده دو هسته‌ای با سرعت 1.2 گیگاهرتز و 512 مگابایت رم برای حداقل‌های این برنامه کافیست. هرچند پیشنهاد ما برای یک تجربه بدون مشکل و روان سیستمی قدرتمندتر است.

  • #10

PPSSPP

دانلود

بازی کنسول های قدیمی برای اندروید

اگر به دنبال استفاده از بازی های کنسول دستی پلی استیشن (PSP) بر روی گوشی اندرویدیتان هستید، شبیه ساز PPSSPP می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. شما می‌توانید بازی های رایگان موجود در این اپلیکیشن را بازی کنید و یا حتی از بازی های پی اس پی با فرمت .iso یا .cso برای اجرا توسط این اپلیکیشن استفاده کنید. از دیگر جذابیت‌های این شبیه ساز بازی کنسول های قدیمی برای اندروید می‌تواند به ارائه قابلیت جابه جایی ذخیره بازی‌ها از پی اس پی نیز اشاره کرد. این برنامه نیز جهت اجرای بازی‌ها نیازمند سخت افزار خیلی قدرتمندی نیست تا اکثر کاربران گوشی های رده ابتدایی نیز بتوانند از آن استفاده کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*