پوشش آخرین اخبار نمایشگاه CES 2017 در گجت نیوز + زمانبندی کنفرانس ها

پوشش آخرین اخبار نمایشگاه CES 2017 در گجت نیوز + فهرست زمانبندی کنفرانس ها

بزرگترین نمایشگاه لوازم الکترونیکی مصرفی جهان Consumer Electronics Show یا به صورت مخفف CES نام دارد که هر ساله در لاس وگاس ایالات متحده برگزار می‌شود. نمایشگاه CES امسال نیز طبق معمول در این ایالت برگزار خواهد شد و بازدیدکنندگان می‌توانند از تاریخ 5 الی 8 ژانویه ( 16 الی 19 دی ماه) با حضور در محل برگزاری آن، آخرین دستاوردهای حوزه لوازم الکترونیک مصرفی را از نزدیک نظاره کنند. تیم گجت نیوز نیز طبق روال هر سال خود، قصد دارد آخرین اخبار نمایشگاه CES 2017 را برای علاقه‌مندان به این حوزه پوشش دهد.

اگر طی ماه گذشته ما را دنبال کرده باشید، مطلع هستید که کمپانی های بزرگ حوزه فناوری از سراسر جهان در نمایشگاه امسال از چه محصولاتی رونمایی خواهند کرد.

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2017 در گجت نیوز

کمپانی ال جی قرار است امسال در نمایشگاه سی ای اس از نسخه 2017 گوشی های میان رده سری K خود رونمایی کند. علاوه بر این غول کره‌ای دنیای فناوری از سه ربات هوش مصنوعی، سیستم های صوتی شامل اسپیکر پوشیدنی، اسپیکر معلق و هدفون‌های تو گوشی وایرلس، تلویزیون های مدرن اولد با وضوح 4K / حتی 8K و همچنین مانیتورهای کامپیوتری حرفه‌ای با وضوح بالا رونمایی خواهد کرد.

سامسونگ یکی دیگر از شرکت های بزرگ حوزه فناوری است که با جارو برقی رباتیک، اسپیکرها و ساندبارهای مدرن، مانیتورهای خمیده کوانتوم دات، دو تبلت قدرت گرفته از ویندوز 10، تلویزیون ها مبتنی بر تکنولوژی SUHD و غیره در این نمایشگاه حضور به عمل می‌آورد.

اما این تمام ماجرا نیست. برای آشنایی هر چه بیشتر با تکنولوژی های قابل ارائه در این نمایشگاه می‌توانید مطلب نمایشگاه CES 2017 : چه انتظاری از بزرگ‌ترین نمایشگاه لوازم الکترونیک مصرفی جهان داریم؟ را مطالعه کنید.

از امروز سه شنبه 14 دی ماه 1395 و چند روز پیش از آغاز به کار رسمی نمایشگاه مذکور، کمپانی های حاضر با برگزاری رویدادهای خبری از خبرنگاران میزبانی خواهند کرد تا از آخرین محصولات و دستاوردهایشان گزارش تهیه کنند. تیم تحریریه گجت نیوز نیز با آمادگی کامل، تمام اخبار نمایشگاه CES 2017 را پوشش رسانه‌ای خواهد داد و می‌توانید به صورت لحظه‌ای از آخرین تحولات و محصولات معرفی شده در این نمایشگاه مطلع شوید. علاوه بر این که تمامی اخبار مربوط به نمایشگاه CES امسال در صفحات اصلی سایت گجت نیوز قابل مشاهده خواهند بود، شما همچنین می‌توانید صرفا تنها اخبار مربوط به این نمایشگاه را از طریق این لینک نیز مشاهده کنید.

در زیر فهرستی از تاریخ برگزاری کنفرانس های lمطبوعاتی شرکت‌های مختلف در حاشیه نمایشگاه CES 2017 را می‌توانید مشاهده کنید.

آخرین اخبار نمایشگاه CES 2017 در گجت نیوز

سه شنبه 14 دی
  • رویداد خبری کمپانی کوالکام – تنها دعوت شدگان

کوالکام طی یک رویداد خبری از آخرین محصولات و تکنولوژی های خود رونمایی خواهد کرد. تراشه قدرتمند اسنپدراگون 835 بزرگترین دستاورد این شرکت خواهد بود که فردا می‌توانید آخرین اخبار مربوط به آن را از گجت نیوز دنبال کنید.

  • رویداد خبری کمپانی آنر

در نمایشگاه سی ای اس، آخرین گوشی های هوشمند شرکت آنر وابسته به هواوی برای حضور در بازار ایالات متحده رونمایی خواهد شد.

  • رویداد خبری کمپانی فارادی فیوچر – تنها دعوت شدگان

در این رویداد خبری که عمومی نیست، این شرکت از نخستین وسیله نقلیه خود رونمایی خواهد کرد. این مراسم به صورت زنده از سایت این شرکت به آدرس www.ff.com پخش خواهد شد.

چهارشنبه 15 دی
  • رویداد خبری کمپانی ال جی الکترونیکس – تنها دعوت شدگان

در این رویداد خبری شرکت ال جی در خصوص تکنولوژی هایی که قرار است آن‌ها به عنوان یک لیدر حوزه تکنولوژی روانه بازارهای جهانی کنند صحبت خواهند کرد. این محصولات شامل لوازم خانگی و بخش موبایلی می‌شوند که در نمایشگاه CES 2017 برای کاربران به نمایش گذاشته می‌شود.

  • رویداد خبری کمپانی پاناسونیک

پاناسونیک از آخرین لوازم الکترونیکی مصرفی خود در نمایشگاه CES 2017 رونمایی خواهد کرد.

  • رویداد خبری کمپانی تی سی ال

این شرکت به تازگی وظیفه تولید گوشی های برند کانادایی بلک بری را بر عهده گرفته و قرار است از تازه‌ترین گوشی های هوشمند این برند رونمایی کند. علاوه بر این TCL محصولاتی را در حوزه تلویزیونی در این نمایشگاه رونمایی می‌کند.

  • رویداد خبری کمپانی تویوتا

تویوتا از آخرین فعالیت های تحقیقاتی خود در توسعه هوش مصنوعی رونمایی می‌کند.

  • رویداد خبری کمپانی سامسونگ

سامسونگ به عنوان یکی دیگر از لیدرهای حوزه تکنولوژی  از آخرین محصولات الکترونیکی مصرفی خود که قرار است طی روزهای آینده به صورت عمومی در نمایشگاه CES 2017 قرار بگیرد، صحبت خواهد کرد.

  • هوش محیطی و 5G: آینده موبایل

با استفاده از اطلاعات و داده هایی که از دیوایس های اینترنت اشیا به دست آمده است، لوازم الکترونیکی مصرفی همراه با هوش محیطی دائما در تعامل هستند تا فعالیت روزانه آینده ما را زیر نظر بگیرند. در این جلسه همچنین برنامه‌ها و فرصت‌های کسب و کار هوش محیطی در دنیای 5G نیز بررسی می‌شود.

  • رویداد خبری چشم انداز هیوندای موتور در آینده دنیای حرکتی

کمپانی هیوندای موتور قرار است از چشم اندازه خود در آینده دنیای حرکتی رونمایی کند. تکنولوژی هایی نظیر خودروهای متصل به یکدیگر ، رانندگی خودکار، مراقبت های سلامتی و همچنین حمل و نقل سازگار با محیط زیست.

  • رویداد خبری کمپانی زد تی ای

محصولات سال 2017، آخرین اخبار و به روزرسانی های این شرکت در رویداد خبری آن‌ها بررسی خواهند شد.

  • رویداد خبری کمپانی اینتل

این یک فرصت خوب برای مدیران رسانه‌ای شرکت Intel است تا از گسترش پر رمز و راز خود برای ارائه تجربه های شگفت انگیز ممکن صحبت کنند.

  • رویداد خبری کمپانی سونی

سونی در این رویداد از آخرین محصولات خود رونمایی می‌کند.

پنجشنبه 16 دی
  • رویداد خبری کمپانی شیائومی

شیائومی نخستین حضور خود در نمایشگاه CES را تجربه خواهد کرد. این شرکت از آخرین محصولات حوزه تکنولوژی خود که قرار است وارد بازارهای جهانی و به خصوص ایالات متحده شود رونمایی کند.

  • رویداد خبری کمپانی هوندا

محوریت اصلی رویداد خبری شرکت هوندا مربوط به رونمایی از سه تکنولوژی مهم حوزه حمل و نقل است. تکنولوژی Safe Swarm، Uni-Cube و همچنین اتومبیل الکتریکی مفهومی NeuV.

فروشگاه اینترنتی جانبی کاملترین مجموعه لوازم جانبی موبایل در ایران ، حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*