تصویر قاب گوشی ال جی جی 6

فاش شدن تصویر قاب گوشی ال جی جی 6 شباهت آن با جی 5 را نشان می‌دهد

قاب محافظی که ادعا می‌شود به یک دستگاه ال جی جی 6 تعلق داشته و توسط یک شرکت ناشناس ساخته شده است، رندر پیشین پرچمدار آتی ال جی، که شباهت بسیار زیادی را بین آن و ال جی جی 5 نشان می‌داد، تایید می‌کند. از قرار معلوم و آن طور که شایعات و تصویر قاب گوشی ال جی جی 6 (LG G6) بر آن دلالت می‌کنند، ال جی قرار نیست تا در طراحی پرچمدار جدید تحول خاصی را ایجاد کند.

در تصویر قاب گوشی ال جی جی 6 ، محل قرارگیری یک دوربینی دوگانه، آن هم به صورت افقی به چشم می‌خورد. همچنین فلاش دوربین مابین دو لنر تعبیه شده است که باز هم شباهت ظاهری با جی 5 را نشان می‌دهد. دیگر شباهت در بخش پشتی که در تصویر قاب گوشی ال جی جی 6 نمایان است، به محل قرارگیری حسگر اثر انگشت تعلق دارد که دقیقا در زیر دوربین جای گرفته است.

از تصویر قاب گوشی ال جی جی 6 نمی‌توان به ماژولار بودن یا نبودن آن پی برد

مجددا نمی‌توان با تکیه بر عکس‌های فاش شده و غیر رسمی، ماژولار بودن گوشی جدید را حدس زد، ویژگی که قرار بود تا به اصلی‌ترین وجه تمایز جی 5 با پرچمداران دیگر برندها تبدیل شود. گفتنی است گزارشات اولیه از قابل تعویض بودن باتری مدل جدید ال جی سخن می‌گفتند، اما حتی صحت این خبر نیز نمی‌تواند دلیلی قانع‌کننده برای ماژولار بودن جی 6 باشد.

از قرار معلوم ال جی تصمیم دارد گرد و خاک رقیب هموطن خود به عنوان پرفروش‌ترین گوشی‌ساز در دنیا را خوابانده و بخش قابل توجهی از بازار سامسونگ را به سمت خود منحرف کند. شایعات بر این موضوع دلالت دارند که ال جی جی 6 در ماه فوریه (ماه بعدی میلادی) رونمایی خواهد شد که تقریبا با زمان برگزاری نمایشگاه MWC 2017 در شهر بارسلونا تقارن دارد. این شایعات، زمان عرضه رسمی محصول به بازارهای جهانی را ماه مارس (یک ماه بعد از رونمایی) اعلام می‌دارند.

اگر وضعیت رقیب سرسخت آن را در نظر بگیریم، باید گفت شایعات به سختی بر رونمایی از جدیدترین پرچمدار سامسونگ یعنی گلکسی اس 8 (Galaxy S8) در نمایشگاه MWC 2017 تاکید دارند. بدون در نظر گرفتن این موضوع، روی هم رفته تمامی شواهد بر این موضوع دلالت دارند که رقیب قدرتمند جی 6 (گلکسی اس 8) طی یک مراسم رسمی در شهر نیویورک، در ماه آوریل (چهار ماه دیگر) رونمایی خواهد شد.

همانطور که به آن اشاره کردیم، رندر منتشر شده پیشین از گوشی در راه ال جی، شباهت زیاد آن را با پرچمدار کنونی این شرکت نشان می‌داد و حالا با انتشار تصویر قاب گوشی ال جی جی 6 مهر تاییدی بر شایعات پیشین کوبیده می‌شود. همچنین انتظار می‌رود تا این گوشی اولین و یا جزو اولین مدل‌هایی باشد که از پردازنده اسنپدراگون 835 (Snapdragon 835) قدرت می‌گیرد. شایعات منتشر شده تاکنون، قرارگیری ویژگی‌هایی جدید و منحصربه‌فرد در پرچمدار بعدی سامسونگ را نشان می‌دهند و در این شرایط مطمئنا ال جی با طراحی یک دستگاه شبیه به مدل قبلی از سری خود، راه به جایی نخواهد برد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*