گلکسی اس 7 اکتیو با اندروید 7

گلکسی اس 7 اکتیو با اندروید 7 در بنچمارک GFX دیده شد

سامسونگ همواره در ارائه به روزرسانی برای پرچمداران خود وسواس به خرج داده و با وجود طولانی‌شدن زمان ارائه آن‌ها، کاهش زمان را فدای کیفیت نکرده است. به همین دلیل این کمپانی کره‌ای مدتی قبل تصمیم گرفت تا پیش از ارائه نسخه رسمی اندروید نوقا، امکان استفاده از نسخه بتا آن را به صاحبان پرچمداران خود یعنی گلکسی اس 7 (Galaxy S7) و گلکسی اس 7 اج (Galaxy S7 edge) بدهد. این امکان به وسیله اپلیکیشن گلکسی بتا پروگرم (Galaxy Beta Program) ممکن شد و کاربران دو مدل یاد شده تنها از طریق دانلود و نصب این برنامه می‌توانستند لذت استفاده از جدیدترین نسخه اندروید را بر روی گوشی‌های خود داشته باشند. در ادامه این دو گوشی حالا نوبت به دیدن گلکسی اس 7 اکتیو با اندروید 7 (Galaxy S7 Active) رسیده است، اما تفاوت اساسی میان آن‌ها وجود دارد.

گلکسی اس 7 اکتیو با اندروید 7 نسخه اصلی به بنچمارک آمد

بعد از مدت‌ها امکان تست نسخه بتا اندروید نوقا بر روی پرچمداران سامسونگ، در ساعت 24 روز سی‌ام ژانویه سال گذشته (پنج روز پیش)، این دوره آزمایش به پایان رسید. در این دوره آزمایشی دو ماهه، علاوه بر اینکه کاربران با رابط کاربری نوقا و همچنین امکانات جدید آن آشنا شدند، سامسونگ با دریافت بازخورد از دسته انبوهی از کاربران، خود را برای عرضه نسخه اصلی آماده کرد. ظاهر شدن گلکسی اس 7 اکتیو با اندروید 7 ، آغازی بر پایان استفاده آزمایشی از نسخه بتا اندروید نوقا خواهد بود.

به طور صریح و واضح، گلکسی اس 7 اکتیو با بهره‌مندی از اندروید نوقا نسخه 7.0، مدتی قبل در بنچمارک GFX خودنمایی کرد تا به این وسیله به کاربران خبر بدهد که جدیدترین نسخه اندروید برای این گوشی در مراحل پایانی تست و آزمایش خود به سر می‌برد.

گلکسی اس 7 اکتیو با اندروید 7متاسفانه هنوز خبری در مورد مشاهده اولین گوشی گلکسی اس 7 اکتیو با اندروید 7 و تاریخ آغاز عرضه به روزرسانی اعلام نشده است. به نظر نمی‌رسد که این اتفاق به همین زودی رخ بدهد، چرا که مطمئنا گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج در مقایسه با نسخه اکتیو در اولویت بوده و سامسونگ باید مراحل نهایی تست آپدیت جدید را بر روی این دو گوشی نیز پشت سر بگذارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*