اولین تصویر از مدل 2017 سونی اکسپریا ایکس در سال جدید لو رفت!

اولین تصویر از مدل 2017 سونی اکسپریا ایکس در سال جدید لو رفت!

حداقل دو سال از زمانی که اسمارت فون های سونی در میان دیگر پادشاهان دنیای اسمارت فون ها دیده می‌شدند، می‌گذرد، اما باز هم به طرز عجیبی، این برند ژاپنی در سراس جهان دارای میلیون ها طرفدار وفادار است و حالا آنها علاقه‌مند هستند که سر از رمز و راز گوشی جدید سونی، یعنی مدل 2017 سونی اکسپریا ایکس (2017 Sony Xperia X) دربیاورند.

گویا سونی تصمیم گرفته است که یک نسخه‌ی جدید از سری اکسپریا ایکس خود را روانه‌ی بازار کند. در همین راستا و دقایقی پیش، تصویری در فضای مجازی منتشر شده است که کاربران تصور می‌کنند مربوط به مدل 2017 سونی اکسپریا ایکس باشد. منتشرکننده‌ی این تصویر مدعی است که این عکس متعلق به یک کنفرانس خبری بوده و در واقع تصویری است که به طور رسمی از سوی سونی طراحی شده است.

اگر این تصویر که در زیر مشاهده می‌کنید، حقیقت داشته باشد، شاهد کاهش بسیار شدید ضخامت و حاشیه‌های نمایشگر در این گوشی هوشمند هستیم. البته همان استایل همیشگی طراحی‌های مکعب مستطیلی شق و رق سونی در این دیوایس نیز دیده می‌شود، اما گویا مدل 2017 سونی اکسپریا ایکس دارای ظاهر به مراتب مدرن‌تری خواهد بود و سونی سرانجام تصمیم گرفته است که نسبت به کاهش ضخامت محصولات خود اقدام کند:

اولین تصویر از مدل 2017 سونی اکسپریا ایکس در سال جدید لو رفت!

مدل 2017 سونی اکسپریا ایکس بهترین خواهد بود!

اگر به تصویر دقت کنید، متوجه می‌شوید که در زیر عنوان اکسپریا ایکس، نوشته‌ای وجود دارد که قابل خواندن نیست. عده‌ای از کاربران در فضای مجازی به زحمت و با استفاده از ابزارهای نرم افزاری سرانجام توانسته‌اند این متن را بخوانند و طبق ادعای آنها، عبارت #TheGreatest به معنای «بهترین» در زیر نام اکسپریا ایکس درج شده است.

این موضوع فرضیات مختلفی را مطرح میکند که همگی از جهاتی قابل اثبات هستند، اما مطمئنا مدل 2017 سونی اکسپریا ایکس با یک طراحی زیبا و ظریف و با برخورداری از مشخصات سخت افزاری در کنار دوربین‌های همیشه قدرتمند این برند ژاپنی می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد و بار دیگر خونی تازه در رگ‌های سونی تزریق کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. طراحیش عالیه اگه این باشه 🙂