برنامه های طراحی اندروید و آی او اس

8 برنامه طراحی اندروید و آی او اس که از هر کاربر یک هنرمند می‌سازند + دانلود

ابزارهای ارائه شده در حوزه موسیقی و موزیک، تنها اپلیکیشن‌های مرتبط با دنیای هنر نیستند که از زمان انتشار بر روی گوشی‌های هوشمند و همچنین تبلت‌ها، افراد علاقه‌مند و با استعداد اما بی‌تجربه را قادر به ساختن آثاری حرفه‌ای کرده‌اند. در این دسته از برنامه‌ها ابزارهای پیش‌فرض و آماده‌ای وجود دارند که با یک لمس، گستره‌ای از دستورات را برای کاربر به اجرا گذاشته و ساخت آثاری گوش‌نواز را سبب می‌شوند. در کنار حوزه موسیقی، مدت‌هاست توسعه‌دهندگان با ارائه برنامه های طراحی اندروید و آی او اس (Android و iOS) کاربران را قادر به ساخت آثاری چشم‌نواز کرده‌اند.

بیشتر برنامه های طراحی اندروید و آی او اس برای کاربران حرفه‌ای ساخته شده‌اند

مهم نیست تا پیش از این از قلم دیجیتال به منظور ترسیم اشیا استفاده کرده و یا نکرده‌اید، چرا که برنامه های طراحی اندروید و آی او اس با وجود ساخته‌شدن برای کاربران حرفه‌ای و باتجربه، امکانات پایه‌ای را برای استفاده افراد بی‌تجربه نیز فراهم می‌کنند و هر کاربر بسته به توانایی‌های خود می‌تواند از ابزارهای موجود در آن‌ها بهره ببرد.

SketchBook

دانلود اندروید ، آی او اس / رایگان

برنامه های طراحی اندروید و آی او اسیکی از بهترین برنامه های طراحی اندروید و آی او اس به محصول شرکت Autodesk با نام اسکچ‌بوک اختصاص دارد. این اپلیکیشن بدون شک در حوزه طراحی، محصولی رده بالا و قدرتمند محسوب می‌شود، با این وجود حتی افراد بی‌تجربه نیز می‌توانند کار خود را به وسیله آن آغاز کنند. اسکچ‌بوک را با وجود حرفه‌ای‌ بودن می‌توان به منظور گذران وقت و سرگرمی برای کاربران عادی نیز مناسب دانست. استفاده از ابزارهای پایه‌ای اسکچ‌بوک به صورت رایگان ممکن است، اما در ادامه و در صورت تمایل، کاربران می‌توانند با گرفتن حق عضویت ماهانه به نسخه پرو شامل تمامی امکانات و ویژگی‌ها دست پیدا کنند.

به لطف ارائه مجموعه‌ای از قلم‌های متنوع و طبیعی، رابط کاربری مناسب برای هر قسمت به صورت منحصربه‌فرد، پشتیبانی از طراحی چندلایه‌ای و وجود ابزارهای متنوع و حرفه‌ای برای ساخت آثاری خلاقانه، اسکچ‌بوک طی مدت زمانی کوتاه هر کاربر را به یک هنرمند تبدیل می‌کند.

ArtFlow

دانلود اندروید / رایگان

برنامه های طراحی اندروید و آی او اسآرت‌فلو در مقایسه با دیگر برنامه های طراحی اندروید و آی او اس ساده‌تر بوده و کاربران آن را به منظور استفاده راحت‌تر می‌بینند. با این وجود، توانایی‌های آن برای ایجاد آثاری خلاقانه و شگفت‌انگیز غیر قابل کتمان است، اگر برای یادگیری نحوه استفاده از آرت‌فلو و تکنیک‌های اپلیکیشن زمانی کافی صرف کنید. گفتنی است استفاده از بخش قابل توجهی از ابزارهای حرفه‌ای و پیشرفته، در گرو پرداخت درون‌برنامه‌ای است.

با دانلود و نصب آرت‌فلو، دسته‌ای از قلم‌ها و ابزارهای توانمند برای پرداختن به آثار مورد نظرتان را دریافت خواهید کرد، علاوه بر اینکه گنجاندن پشتیبانی از قلم نوک سوزنى (شامل قلم اس پن سری نوت سامسونگ) به دایره توانایی‌هایتان خواهد افزود. در میان برنامه های طراحی اندروید و آی او اس ، آرت‌فلو را باید آیتمی دانست که هم برای طراحان کهنه‌کار و بسیار با تجربه و هم برای افراد کم سن و سال اما دارای ایده‌های بزرگ مناسب است.

Tayasui Sketches

دانلود اندروید و آی او اس / رایگان

برنامه های طراحی اندروید و آی او اسشاید در مقایسه با حرفه‌ای‌ترین برنامه های طراحی اندروید و آی او اس موجود در فروشگاه‌های عرضه اپلیکیشن، Tayasui Sketches از ویژگی‌ها و قابلیت‌های کمتری برخوردار باشد، با این وجود بهترین انتخابی است که افراد تازه‌کار و بدون سابقه می‌توانند برای شروع داشته باشند. با وجود تنوع در قلم‌های طراحی و وجود ابزارهای گوناگون، کاربر برای پیشبرد آثار خود تامین خواهد بود و در صورت نیاز به ابزارهای حرفه‌ای‌تر، این امکان وجود دارد تا نسخه پولی و پرو آن را خریداری کند.

تاکید Tayasui Sketches بر روی ابزارهای طراحی و نقاشی که نمایی طبیعی بر روی صفحه نمایش دارند، قرار دارد. این اپلیکیشن برای آن دسته از کاربرانی که به دنبال تقلید نقشه‌های کاغذی واقعی بر روی دستگاه‌های دیجیتال هستند، انتخابی فوق‌العاده مناسب خواهد بود. همانند دیگر برنامه های طراحی اندروید و آی او اس ، تسلط بر تِیس‌وای نیازمند تمرین و استمرار است، اما به طور حتما ارزش زمان قرار داده شده به این منظور را خواهد داشت.

Procreate

دانلود برای آی او اس / 5.99 دلار

برنامه های طراحی اندروید و آی او اساز جمله برنامه های طراحی آی او اس قدرتمند عرضه شده برای دستگاه‌های اپل که قیمت قابل توجهی را از کاربر برای خرید طلب می‌کند، پروکری‌ایت نام دارد. شفافیت رابط کاربری آن به اندازه است که هر کاربر را به طراحی و نقاشی علاقه‌مند کرده و وی را از پرداخت 5.99 دلار به منظور دریافت اپلیکیشن راضی و خشنود نگه می‌دارد. نکته مثبت آن دریافت تمامی ابزارهای حرفه‌ای به صورت یکجاست و همانند دیگر اپلیکیشن‌ها مرزی میان نسخه عادی و نسخه پرو وجود ندارد.

گفتنی است این ابزار طراحی و نقاشی، تنها برای آیپد و با قابلیت پشتیبانی از قلم اپل (Apple Pencil) در نظر گرفته شده است. کمپانی کوپرتینویی این نرم افزار را به عنوان یکی از برنامه‌های منتخب خود در گذشته اعلام کرده است. کاربر با خرید پروکری‌ایت یک پک شامل 128 قلم با گزینه‌های مختلف دریافت می‌کند، علاوه بر اینکه امکان ساخت آیتم‌های مورد نظر خود کاربر نیز وجود دارد. سیستم لایه لایه طراحی حرفه‌ای در پروکری‌ایت، از دیگر مزایای آن در مقایسه با دیگر برنامه های طراحی اندروید و آی او اس است.

Adobe Photoshop Sketch

دانلود اندروید ، آی او اس / رایگان

برنامه های طراحی اندروید و آی او اسبعد از مدت‌ها انتظار، شرکت ادوبی تصمیم گرفت تا نسخه‌هایی از نرم افزار فوق‌العاده قدرتمند فتوشاپ خود را به گوشی‌‎های هوشمند نیز بیاورد و به همین منظور دست به ارائه چندین اپلیکیشن موبایل زد. برای آن دسته‌ از کاربرانی که به دنبال برنامه های طراحی اندروید و آی او اس رایگان و ساده به منظور استفاده با جنبه‌های تفریحی می‌گردند، هیچ اپلیکیشنی به جز فتوشاپ اسکچ پیشنهاد نمی‌شود. مزیت فتوشاپ اسکچ در مقایسه با دیگر محصولات بسیار گران قیمت ادوبی، رایگان بودن آن است. برای استفاده از برنامه تنها کافی است تا در فضای ابری فتوشاپ ثبت نام کرده و یک حساب کاربری دریافت کنید.

ادوبی اسکچ دسترسی به 11 ابزار مختلف را به کاربر می‌دهد که تمامی آن‌ها می‌توانند با توجه به نیاز و ایده‌های خلاقانه وی، مورد تغییر و تحول قرار بگیرند. به مزایای یاد شده این اپلیکیشن موبایل، باید قابلیت طراحی چندلایه‌ای را نیز افزود. آمیختن رنگ‌ها و امکان گرفتن خروجی در فایل‌هایی با پسوندهای مختلف از دیگر فاکتورهایی هستند که ادوبی اسکچ را به یکی از باارزش‌ترین برنامه های طراحی اندروید و آی او اس تبدیل می‌کنند. حتی اگر تاکنون اصلا از فتوشاپ استفاده نکرده‌اید، ادوبی اسکچ اپلیکیشنی ساده به منظور شروع این کار است.

ArtRage

دانلود اندروید ، آی او اس / 4.99 دلار

برنامه های طراحی اندروید و آی او اسپرداخت جلوتر هزینه به منظور داشتن یکی از برنامه های طراحی اندروید و آی او اس احتمالا کاربر را به عقب خواهد راند، اما در نظر داشته باشید با این کار دیگر خبری از ناامیدی به خاطر عدم توانایی برای استفاده از ابزارهای پولی نخواهد بود. همانطور که تاکنون دیده‌اید، بیشتر امکانات ابتدایی برنامه های طراحی اندروید و آی او اس رایگان بوده و کاربر برای دست یافتن به ابزارهای حرفه‌ای نیازمند به پرداخت درون برنامه‌ای است.

اگر به دنبال ایجاد طرح‌هایی طبیعی و واقع‌بینانه بر روی دستگاه هوشمند خود هستید، آرت‌ریج ارزش هزینه درخواستی را خواهد داشت. نکته جالب و شگفت‌انگیز آرت‌ریج، توسعه آن، پابه‌پای کاربر بعد از افزایش اعتماد به نفس وی برای طراحی است. کاربر می‌تواند بی‌درنگ طرح‌هایی را بر روی بوم نقاشی خود پاشیده و در ادامه از ابزارهای حرفه‌ای موجود برای ظریف‌کاری طرح استفاده کند.

Paint Joy

دانلود برای اندروید / رایگان

برنامه های طراحی اندروید و آی او اسبیشتر برنامه های طراحی اندروید و آی او اس برای برآورده‌کردن نیاز بالای کاربران حرفه‌ای در نظر گرفته شده‌اند، اما اگر شما به برنامه های طراحی اندروید و آی او اس به عنوان یک سرگرمی نگاه کرده و دنبال اپلیکیشنی در دسترس و شاد می‌گردید، پینت جوی یکی از بهترین انتخاب‌های پیش رو خواهد بود. این اپلیکیشن برای آن دسته از افرادی که بدون داشتن ایده‌ای ابتدایی به دنبال پاشیدن افکار در ذهن خود بر روی بوم نقاشی هستند، گزینه‌ای عالی خواهد بود. اینکه در حوزه هنر استعداد دارید یا خیر دیگر اهمیتی ندارد.

20 قلم برای استفاده در نظر گرفته شده که برای طراحی در پایین‌ترین سطح ممکن فوق‌العاده به نظر می‌رسد. پینت جوی تنها برای پلتفرم اندروید بوده و متاسفانه بنرهایی تبلیغاتی و گهگاه آزاردهنده در رابط کاربری آن به چشم می‌خورند، که البته می‌توان با پرداخت درون برنامه‌ای مبلغ 0.99 دلار برای یک بار، برای همیشه از دست آن‌ها خلاص شد.

Paper

دانلود آی او اس / رایگان

برنامه های طراحی اندروید و آی او اس به عنوان یک اپلیکیشن سرراست همچون پینت جوی که برای مبتدیان در سیستم عامل آی او اس در نظر گرفته شده، برنامه پیپر پیشنهاد می‌شود. سال گذشته شرکت FiftyThree خبر عرضه اپلیکیشن بسیار محبوب خود با نام پیپر را برای دستگاه‌های قدرت گرفته از آی او اس رسانه‌ای کرد. برخلاف پروکری‌ایت که آن نیز تنها برای دستگاه‌های آی او اس طراحی و ساخته شده است، پیپر را می‌توان هم بر روی گوشی‌های آیفون و هم بر روی تبلت‌های آیپد دانلود و نصب کرد. تا پیش از تولید قلم مخصوص این شرکت و در ادامه استقبال بی‌نظیر کاربران و تبدیل‌شدن آن به محصولی پرسود، این اپلیکیشن پولی بود، اما در ادامه اتفاق یاد شده به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفت.

پیپر برای افراد دارای ایده‌های خلاقانه بسیار مناسب بوده و ابزارهای ساده و در عین حال مفیدی را ارائه می‌کند. یکی از قابلیت‌های آن با نام سوآیپ تو استایل (Swipe to Style) شناخته می‌شود که کاربر را قادر می‌سازد تا با ضربه‌زدن روی متن، استایل‌های مختلفی را بر روی آن اعمال کرده و به عنوان نمونه آن را به یک چک‌ لیست و یا هدر تبدیل کند. به لطف این قابلیت، FiftyThree ادعا می‌کند اپلیکیشن پیپر یکی از بهترین ابزارهای موجود به منظور یادداشت‌برداری است؛ گفتنی است قلم استایلوس این شرکت با آیفون نیز سازگاری دارد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه