انتشار علت انفجار گلکسی نوت 7

سامسونگ علت انفجار گلکسی نوت 7 را تا پایان ژانویه اعلام می‌کند

همانند روال پیشین سامسونگ در سه الی چهار سال گذشته، پرچمدار جدید این کمپانی از سری نوت در مرداد ماه سال جاری با جهشی فوق‌العاده نسبت به قبل عرضه شد و تصمیم داشت تا رکوردی شگفت‌انگیز از فروش را برای شرکت کره‌ای به ارمغان بیاورد. نوت ۷ با بهره‌بردن از ویژگی‌های منحصربه‌فرد و خاص استحقاق کسب این مقام را داشت، اما به علت نقص فنی و آتش‌گرفتن، سامسونگ را درگیر حواشی زیادی کرد. کمپانی سازنده تصمیم دارد تا در نهایت با انتشار علت انفجار گلکسی نوت 7 (Galaxy Note 7) به صورت عمومی، هر چه زودتر به این قضایا پایان دهد.

 آیا با انتشار علت انفجار گلکسی نوت 7 اعتماد کاربران بازمی‌گردد؟

سه ماه پیش وقتی سامسونگ به طور رسمی تولید پرچمدار سری نوت را متوقف کرد، بلافاصله تحقیق و تفحص برای پی‌بردن به مشکل آن را در دستور کار خود قرار داد. همانند کاربران عادی در سراسر دنیا، شرکت سازنده نیز در ابتدا تمامی تقصیر را بر گردن باتری انداخت، به همین دلیل در اولین فراخوان، گوشی‌های عرضه‌شده در بازار را جمع‌آوری کرد و در ادامه با جایگزینی باتری‌ آن‌ها با باتری تولیدشده از سوی یک تامین‌کننده دیگر، دوباره دستگاه‌ها را به صاحبانشان بازگرداند. وقتی سری دوم گوشی‌های تزریق‌شده به بازار با باتری‌های جدید باز هم یکی پس از دیگری منفجر شدند، حتی سامسونگ از انتشار علت انفجار گلکسی نوت 7 عاجز ماند، چرا که خود نیز علت حادثه را نمی‌دانست.

مدتی قبل غول کره‌ای اعلام کرد نتایج تحقیقات شبانه‌‌روزی به کمک دیگر موسسات امنیتی و محققین مستقل به پایان رسیده و تمام تلاش کمپانی بر این است تا پیش از رسیدن به میانه‌های ماه اول سال جاری (دو هفته دیگر)، با انتشار علت انفجار گلکسی نوت 7 به صورت عمومی، به این موضوع خاتمه دهد. گفته شده آتش‌سوزی و انفجار به یک دلیل خاص نبوده و دست به دست دادن مجموعه‌ای از فاکتورها این حوادث را سبب شده است. سامسونگ در تلاش است تا با انتشار علت انفجار گلکسی نوت 7 ، مجددا اعتماد کاربران را جلب کرده و جایگاه متزلزل خود به عنوان رتبه اول فروش گوشی هوشمند در دنیا را دوباره مستحکم کند.

از دیگر دلایل تلاش سامسونگ برای انتشار علت انفجار گلکسی نوت 7 ، جلوگری از بروز آن در محصولات و مخصوصا پرچمداران بعدی است، چرا که یک انفجار در پرچمدار آتی (گلکسی اس 8 – Galaxy S8) به طور تمام و کمال نام این برند را نابود خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عهههه اصلا نخواستیم بابا!