سونی در CES 2017

سونی در CES 2017 چه محصولاتی را معرفی خواهد کرد؟

سال 2017 میلادی آغاز شد و روز به روز به برگزاری نمایشگاه CES 2017 نزدیک می‌شویم. شرکت‌های فناوری و الکترونیک در این رویداد بزرگ، جدیدترین محصولات خود را به نمایش می‌گذارند و سونی نیز قصد دارد حضور پررنگی در این نمایشگاه الکترونیکی داشته باشد. در این مطلب قصد داریم چند محصولی را بررسی کنیم که قرار است توسط سونی در CES 2017 معرفی شوند.

فناوری‌های سونی در CES 2017

معرفی دو گوشی هوشمند جدید

به احتمال زیاد شرکت سونی در CES 2017 از دو گوشی تلفن همراه هوشمند جدید خود رونمایی خواهد کرد. این شرکت ژاپنی اخیرا دو مدل تلفن همراه را با شماره‌های G3121 و G3112 در سازمان تنظیم مقررات روسیه ثبت کرده است. بر اساس شایعات منتشر شده، این دو گوشی از پردازشگر قدرتمند اسنپدراگون 820 کوالکام (Qualcomm Snapdragon 820) بهره می‌برند و نمایشگرهای آن‌های نیز 5.2 و 5.5 اینچی خواهد بود.

سونی در CES 2017

ساعت هوشمند جدید سونی

سونی آخرین نسخه‌ی ساعت هوشمند خود را دو سال پیش معرفی کرده بود و به نظر می‌رسد که اکنون قصد معرفی نسخه‌ی جدیدی از آن را دارد. طبق اخبار منتشر شده، شرکت سونی در نمایشگاه الکترونیک CES از ساعت هوشمند 4 (Smartwatch 4) رونمایی خواهد کرد که به سیستم‌عامل Android Wear 2.0 مجهز شده است.

سونی در CES 2017

تولید هدفون جدید

هدفون‌های باکیفیت سونی در جهان معروف هستند و به فروش خوبی هم دست یافته‌اند. به همین دلیل این شرکت ژاپنی تصمیم دارد تا یک محصول جدید با امکانات و ویژگی‌های به‌روز و ارتقا یافته را برای علاقه‌مندان به موسیقی ارائه کند.

سونی در CES 2017

تلویزیون‌های OLED سونی

هنوز اطلاعات دقیقی در این زمینه وجود ندارد اما بر اساس شایعات، سونی در CES 2017 یک تلویزیون OLED جدید را معرفی خواهد کرد. همچنین شایعه شده که این تلویزیون‌ها از نمایشگرهای ال جی استفاده می‌کنند. شرکت ال جی به دلیل برخورداری از تامین‌کنندگان محلی خاص خود، توانایی تولید انبوه تلویزیون‌های OLED را دارد.

سونی در CES 2017

دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری سونی

شرکت سونی قبل از رایج شدن دوربین‌ها در گوشی‌های هوشمند، برای ساخت دوربین‌های عکاسی و فیلم‌برداری فوق‌العاده‌ی خود شناخته می‌شد. این احتمال وجود دارد که این شرکت در نمایشگاه CES 2017 و در کنار برندهای کانن و نیکون، محصولات جدید خود را معرفی کند.

سونی در CES 2017

گفتنیست نمایشگاه CES 2017 از روز 5 تا 8 ژانویه مصادف با 16 الی 19 دی‌ماه 95 در لاس‌وگاس برگزار خواهد شد.

فروشگاه اینترنتی جانبی پخش مستقیم انواع هدایای تبلیغاتی و لوازم جانبی تبلت ،حامی گجت نیوز در پوشش خبری نمایشگاه سی ای اس 2017 (CES 2017)

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*