تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند

150 تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند که باور نمی‌کنید روی زمین باشند

حتی اگر در دور افتاده‌ترین نقاط کره زمین نیز زندگی کنید، باید بدانید جزیره ایسلند در قاره اروپا یکی از زیباترین نقاط بر روی کره زمین است. با داشتن حدود 320 هزار نفر جمعیت، روز به روز به تعداد افراد حاضر در این نقطه از دنیا افزوده می‌شود، چرا که توریست‌ها در سراسر جهان، با دیدن تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند و طبیعت بکر این منطقه، با نخستین پرواز خود را به آنجا می‌رسانند. آتشفشان‌های خروشان، آبشارهای عمیق، یخچال‌های طبیعی و کوهپایه‌های با شیب تند، جزیره ایسلند را تبدیل به بهشتی بر روی زمین کرده‌اند.

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند شما را به سفر به این منطقه وادار می‌کند

جمهوری ایسلند شمالی‌ترین کشور اروپا بوده و در واقع جزیره‌ای در شمال اقیانوس اطلس محسوب می‌شود و پایتخت و بزرگ‌ترین شهر آن ریکیاویک است. واحد پول این کشور کرونای ایسلند نام دارد و زبان رسمی آن نیز زبان ایسلندی است. حدود 90 درصد ساکنین آن را ایسلندی‌ها تشکیل می‌دهند که از تبار ژرمن هستند و مابقی مردم از مهاجران دیگر کشورهای اروپایی محسوب می‌شوند. ایسلند تا قرن بیستم از فقیرترین کشورهای جهان بود، اما با صنعتی‌کردن ماهی‌گیری خود، به رفاه دست یافت و توانست در دهه 1990 تبدیل به یکی از مرفه‌ترین کشورهای جهان شده و حتی از لحاظ شاخص توسعه انسانی در سال 2005، رتبه اول را در میان کشورهای جهان به‌دست‌ بیاورد.

اگر با خواندن این مطالب قانع نشده‌اید، وب سایت بورد پاندا (Bored Panda) آرشیوی از تصاویر جزیره ایسلند را جمع‌آوری کرده که تماشای آن‌ها سفر به این جزیره را در اولویت نخست زندگی هر فرد عاشق ماجراجویی قرار می‌دهد. به لطف افزایش درخواست و در ادامه صورت‌گرفتن پروازهای زیاد به این منطقه، با گشت و گذار در وب سایت‌های مختلف امکان یافتن بلیط‌های ارزان قیمت وجود دارد. البته رسیدن به این بهشت در ابتدای کار است و حتی اگر با کمترین هزینه ممکن نیز برایتان میسر شود، در ادامه زیر بار هزینه‌های مربوط به اجاره هتل، اجاره اتومبیل و دیگر موارد کمر خم خواهید کرد! به عنوان نمونه سرو یک وعده غذایی عادی، هزینه‌ای بالغ بر 40 دلار برایتان خواهد داشت.

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلنداگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن دیدن تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند را برای خود ممکن کنید، مسافرت در فصل زمستان به شما پیشنهاد می‌شود، چرا که هزینه‌ها در این فصل از سال به کمترین میزان ممکن خود کاهش پیدا می‌کنند. علاو بر سردی هوا، دیگر مشکل سفر در این فصل، کاهش زمان روشنایی هوا است و به این ترتیب وقت کمتری برای مشاهده تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند زیر نور آفتاب خواهید داشت. البته امکان دیدن شفق شمالی، امتیازی مثبت و بسیار ارزشمند برای سفر در فصل زمستان محسوب می‌شود.

اگر مسافرت خود را به تابستان موکول کنید، طی روز به اندازه‌ای روشنایی وجود دارد تا بخش‌های زیادی از جزیره را در یک روز کامل مشاهده کنید. در این فصل از سال تقریبا چیزی به اسم شب وجود ندارد! نکته منفی درباره سفر در تابستان، سختی مشاهده تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند است، چرا که توریست‌های زیادی به مناطق دیدنی و معروف آن هجوم می‌آورند. بهتر است به منظور کاهش بیشتر هزینه‌های جاری، حس ماجراجویی را در خود بیشتر کرده و در عوض اجاره هتل، برای استراحت از چادر مسافرتی استفاده کنید. ایسلند منطقه‌ای نیست که بعد از سفر به آن بخواهید در یکجا بند شوید، پس فقط به مکانی برای چند ساعت خواب بعد از گشت و گذار در طبیعت بکر آن نیاز دارید.

روباه قطبی

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
آبشار لیت‌لینس‌فاس (Litlanesfoss)

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
کلیسا هافس‌کرجا (Hofskirkja)

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
ارتفاعات لندمنالگر (Landmannalaugar)

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
رودخانه منجمد در ایسلند

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
شفق شمالی در نزدیکی یک کلیسا

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
رنگین‌کمان بر فراز کوه کرجفل (Kirkjufell)

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
یخچال‌های طبیعی یوکولسرلان (Jokulsarlon)

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
روباه وحشی قطب شمال

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
دهانه آتش‌فشان رنگارنگ

تصویر شگفت انگیز کشور ایسلند
برای مشاهده 140 عکس دیگر از گالری زیر استفاده کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خدایا به ما پول که ندادی امیدیم نداریم بهشت بریم حداقل از این طبیعتا به ماهم میدادی تو این دنیا لذت ببریم این خارجیا این دنیا کیف میکنن میترسم اون دنیام بهشتی باشن 🙁

  2. کاشکی تصویرهارو با کیفیت اصلیش میزاشتید.
    اینا خیلی کیفیتش پایینه

    • سلام و درود
      دوست عزیر منبع خبر به همین صورت تصاویر رو بارگذاری کرده بود و به فایل اورجینال دسترسی وجود نداشت