دانگ فنگ اچ 30 کراس

دانگ فنگ اچ 30 کراس (H30 Cross)؛ مشخصات فنی، قیمت و تصاویر محصول جدید ایران خودرو

خودروی چینی دانگ فنگ اچ 30 کراس وارد خیابان‌های ایران شده و با شاسی‌بلندهای موجود در بازار کشور رقابت می‌کند. خودروهای چینی و کره‌ای رقابت سختی در بازار خودروهای کراس اوور و شاسی‌بلند ایران دارند و شرکت ایران خودرو نیز قصد دارد با عرضه‌ی محصول شرکت چینی Dongfeng به نام H30 Cross، فروش بالایی را تجربه کند. در ادامه‌ی این مطلب با مشخصات فنی این خودرو بیشتر آشنا می‌شویم و قیمت آن را نیز بررسی خواهیم کرد.

دانگ فنگ (Dongfeng) یکی از خودروسازان بزرگ چین و شریک تجاری شرکت پژو سیتروئن است. این شرکت چینی در سال 2013 موفق شد در رتبه‌ی دوم تولید خودروی این کشور قرار بگیرد و اکنون پس از همکاری‌ها و فعالیت‌های مشترک با خودروسازانی چون نیسان، کیا، هوندا و پژو از دانش و تجربیات بسیار خوبی برخوردار است. ایران خودرو نیز پس از عقد قرارداد جدید با پژو به سراغ شرکت دانگ فنگ رفت و خودروی H30 Cross را وارد سبد محصولات خود کرد. H30 کراس، نخستین محصول دانگ فنگ است که در ایران مونتاژ می‌شود. این خودرو بر روی پلتفرم مشترک با سیتروئن ZX و پژو 306 ساخته شده و برای اولین بار در سال 2009 در چین معرفی شد.

دانگ فنگ اچ 30 کراس

دانگ فنگ اچ 30 کراس از طراحی نسبتا خوبی برخوردار است. در نمای جلوی خودرو، جلوپنجره‌ی بزرگ و چرا‌غ‌های کشیده به چشم می‌خورند و سپر آن نیز طراحی ساده‌ای دارد. در نمای پشتی، چراغ‌های عقب مشابه برخی از محصولات ولوو طراحی شده است و در دو طرف خودرو هم خطوط شیب‌داری دیده می‌شود که فرم بدنه را از حالت یکنواختی خارج می‌کند. البته رینگ‌های کوچک 16 اینچی H30 Cross با ابعاد بدنه تناسبی ندارد و کمی توی ذوق می‌زند. فضای داخلی خودرو هم کمی ساده اما زیبا طراحی شده و در مجموع قابل قبول است. طول این خودرو 4.3 متر بوده (کمی بزرگتر از 206 صندوق‌دار) و فاصله‌ی محوری آن نیز تقریبا 20 سانتی‌متر بیشتر از پژو 206 است. همچنین این کراس اوور چینی 1.7 متر عرض، 1.5 متر ارتفاع و هزار و 230 کیلوگرم وزن دارد.

 موتور آشنای دانگ فنگ H30 Cross

دانگ فنگ اچ 30 کراس از موتور معروف TU5 استفاده می‌کند که قبل از آن در خودروهای رانا، پژو 206، پژو 405 اس ال ایکس و پژو پارس LX نیز مشاهده شده بود. با توجه به اینکه دانگ فنگ شریک تجاری پژو است، پس نمی‌توان انتظار سورپرایز خاصی را در قسمت پیشرانه داشت اما استفاده از چنین موتوری برای خودرویی با این وزن و ابعاد جای تعجب دارد. البته این موضوع باعث می‌شود حداقل از نظر خدمات پس از فروش قطعات موتوری، مشکلی برای خریداران خودرو به وجود نیاید.

این پیشرانه‌ی 4 سیلندر و 16 سوپاپ با حجم 1.6 لیتر، قدرتی معادل 105 اسب بخار در 5 هزار و 750 دور در دقیقه و گشتاور 142 نیوتن متر را تولید می‌کند. شتاب صفر تا صد کیلومتر در ساعت این خودرو 12.5 ثانیه است که در این امر یک گیربکس 4 سرعته‌ی اتوماتیک ساخت شرکت معروف AISIN ژاپن، نقش مهمی را ایفا می‌کند. حداکثر سرعت دانگ فنگ اچ 30 کراس، 183 کیلومتر در ساعت بوده و مصرف سوخت آن نیز 7 لیتر در هر 100 کیلومتر است. همچنین باک بنزین این خودرو 51 لیتر گنجایش دارد.

دانگ فنگ اچ 30 کراس

سیستم تعلیق H30 Cross از نوع مستقل است و با نگاه دقیق‌تر به آن متوجه می‌شویم که دقیقا همان سیستم تعلیقی است که بر روی پژو 306 هم استفاده شده بود. همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد، پلتفرم خودرو نیز همان پلتفرم خودروی قدیمی سیتروئن ZX است که در بین سال‌های 1991 تا 1998 تولید می‌شد. صندوق این کراس اوور چینی، 417 لیتر فضا دارد که حدود 33 لیتر از فضای صندوق خودروی 206 صندوق‌دار کمتر است اما در اچ 30 کراس با خواباندن صندلی‌های عقب می‌توان این فضا را تا اندازه‌ی قابل توجهی افزایش داد.

دانگ فنگ اچ 30 کراس

ایمنی متوسط و حتی ضعیف، یکی از مهم‌ترین نقاط ضعف دانگ فنگ اچ 30 کراس است. این خودرو تنها 3 ستاره‌ی ایمنی را از سازمان چینی CNCAP دریافت کرد که بیانگر ایمنی نامناسب آن است. ترمز‌های ABS با سیستم توزیع الکترونیکی نیرو یا EBD، کیسه هوای راننده و سرنشین، سیستم ضد سرقت یا ایموبلایزر، قفل میکرو سوئیچی درب‌ها، چراغ مه‌شکن جلو و عقب، سیستم ایزوفیکس و دوربین دید عقب از جمله تجهیزات ایمنی H30 Cross هستند که تقریبا در سطح همان محصولات داخلی بوده و می‌توان گفت که ایران خودرو چیز جدیدی را به آن اضافه نکرده است.

دانگ فنگ اچ 30 کراس

علاوه بر آن، دانگ فنگ اچ 30 کراس دارای امکانات و آپشن‌هایی مانند سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک، سیستم چندرسانه‌ای با صفحه نمایش لمسی 6.5 اینچی، گرم‌کن آینه‌های جانبی، روکش چرمی غربیلک فرمان، سنسور پارک، تنظیم دستی صندلی راننده در 6 جهت، صندلی عقب تاشو، کامپیوتر سفری، فرمان هیدرولیک مجهز به کلید‌های فرمان صوتی و بلوتوث هندزفری، چراغ‌های LED، دکوراتیو طرح متال با تزئینات کرومی، رینگ 16 اینچی و لاستیک با عرض 205، اسپویلر و 4 عدد بلندگو به همراه 2 عدد تیوتر است.

فروش خودروی دانگ فنگ اچ 30 کراس در ایران

وقتی بحث خرید خودرو در حدود قیمت 50 میلیون تومان به میان می‌آید، می‌بینیم که با گزینه‌های چندان جذابی روبرو نیستیم؛ اما ایران خودرو در سال گذشته وعده‌ی عرضه‌ی خودرویی به نام دانگ فنگ اچ 30 کراس را با قیمت کمتر از 50 میلیون تومان داد. ثبت نام این خودرو با رنگ‌های مشکی، خاکستری، نقره‌ای و سفید در نیمه‌ی اول سال 95 آغاز شد و خریداران نیز استقبال خوبی از آن کردند.

دانگ فنگ اچ 30 کراس در حال حاضر با قیمت 51 میلیون تومان در بازار به فروش می‌رسد. شرکت ایران خودرو نیز این کراس اوور چینی را با دریافت پیش پرداختی به مبلغ 23 میلیون تومان و سود مشارکت 20 درصد و سود انصراف 18 درصد پیش‌فروش می‌کند. به این ترتیب به نظر می‌رسد که این خودرو به رقیبی برای رنو ساندرو، لیفان X50 و ساندرو استپ وی تبدیل خواهد شد.

در مجموع  نمی‌توان از H30 کراس توقع بسیار بالایی داشت. هر چقدر هم که به اصالت فرانسوی این خودرو بنازیم، باز هم با خودرویی چینی طرف هستیم که البته با توجه به قیمت‌گذاری نسبتا مناسب با استقبال خوبی مواجه شده است. کارشناسان خودرو از قیمت مناسب، امکانات خوب با توجه به قیمت، فضای کابین جادار، گیربکس اتوماتیک دقیق و مصرف سوخت پایین به عنوان نکات قوت این خودرو یاد می‌کنند. همچنین به عقیده‌ی آن‌ها طراحی نامناسب، سیستم صوتی نسبتا ضعیف و ایمنی نه چندان خوب جزو اصلی‌ترین نقاط ضعف کراس اوور چینی ایران خودرو هستند.

دانگ فنگ اچ 30 کراس

جدول مشخصات دانگ فنگ H30 کراس

نوع موتورTU5 چهار سیلندر 16 سوپاپ
حجم موتور1.6 لیتر
قدرت موتور105 اسب بخار
گشتاور موتور142 نیوتن متر
حداکثر دور موتور مجاز5هزار و 750 دور در دقیقه
مصرف سوخت ترکیبی7 لیتر در هر 100 کیلومتر
گیربکس4 دنده اتوماتیک ساخت Aisin ژاپن
محور انتقال قدرتجلو
فاصله محوری2.6 متر
ابعاد (طول/ عرض/ ارتفاع)4.3 متر/ 1.7 متر/ 1.5 متر
نوع فرمانهیدرولیک
رینگ16 اینچی
وزن خالص خودروهزار و 254 کیلوگرم
حجم صندوق417 لیتر
تعلیق جلومک فرسون
تعلیق عقبمستقل
تعداد کیسه هوا4 عدد
ترمز جلودیسکی خنک‌شونده
ترمز عقبدیسکی
حداکثر سرعت183 کیلومتر در ساعت
شتاب صفر تا 100 کیلومتر در ساعت12.5 ثانیه
استاندارد آلایندگییورو 4
حجم باک بنزین51 لیتر
سایر امکاناتترمز ABS- دوربین دید عقب- سنسور پارک عقب- سیستم تهویه اتوماتیک- سانروف- مانیتور و GPS- 6 بلندگو- تودوزی پارچه‌ی دورنگ- کامپیوتر سفری- مه‌شکن جلو و عقب- بلوتوث- چراغ روشنایی روز- کروز کنترل قابل نصب- سیستم توزیع الکترونیکی EBD

گالری عکس دانگ فنگ اچ 30 کراس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

129 دیدگاه

  1. دوستان سلام من 57سال سن دارم وهر ماشینی را بیشتر از دوسال نگه نمیدارم بین تمام ماشین هایی که خریدم بدتر از اچ30 کراس ندیدم مصرفش بالاست نمایندگی میگه نرم افزارش نیومده .کشش نداره ودر حالت دور زدن وحرکت اولیه اگر کولر استارت کند خودرو نفسش گرفته میشود خیلی سعی کردم روبراهش کنم ولی نشد .بهترین نامه که براش میشه گذاشت اینه که یک لش به تمام معناست.چرا راه دور بریم دراین افزایش قیمت هیچ توجه کردید که نسبت به ماشین های دیگر چقدر پایین تره؟فقط بخاطر مشکلاتی که داره اینجوریه.بله امکاناتش عالیه ولی خودرو باید موتور وگیربکس خوبی داشته باشه که این خودرو مشکلش همینه شما اگر 206تیپ6 سوار شده اید باید بدانید که با اون اتاق کوچکش همین مشکل را داره لابد حالا میگید اون گیربک با گیربکس اچ30کراس فرق داره .بله درسته با هم فرق دارند ولی عملکردشان در دوخودرو شبیه به هم است ببخشید سرتون را به درد آوردم الان دربدر دنبال فروش این ماشین هستم

    • سلام دوستان
      من قبل از عید ثبت نام کردم و ابتدای مرداد تحویل گرفتم، تا امروز 1600 کیلومتر باهاش رانندگی کردم، خیلی نرم و خوب بوده چه توی شهر چه توی جاده، مصرف شهری حدود 11 و توی اتوبان با کولر روشن و سرعت 120 حدود 6 شد،آمپر آب هم خداروشکر بیشتر از وسط نیومده تا حالا، لرزش فرمان هم نداره، البته ماشین من یورو 5 هستش. من خودم مهندس مکانیک هستم و در کنترل کیفیت شرکت ایران خودرو دیزل کار میکنم، شغلم کاملا در ارتباط با خودرو هستش و حدود 25 ساله کارم خودرو هست، قبلاً هم پراید، پژو206، 405 و مدتی هم تویوتا یاریس داشتم، بی تعصب این ماشین با این قیمت خیلی ارزنده هستش.

  2. سلام
    از دوستان کسی اطلاع دارد کلید اربک h30 کجا قرار دارد . چراغ اربک ماشین من روشن شده با کامپیوتر هم زدن خاموش نشد استاد میگه کلیدش غیر فعای شده . با سپاس

  3. چه وقت باید از دنده 2 و کی باید از o/d استفاده کرد ؟ یعنی فرقشان چیست ؟

  4. ماشین خوبی هست.

  5. با عرض معذرت ولی اونایی که میخرن واقعا عقل ندارن نه قیافه خوبی داره نه استیل خوبی فقط موتورش به درد بخور هست به جای این جور چرت و پرت خریدن میتونید همون پژو رو بخرید تازه به خاطر وزن زیاد موتور همیشه در حال فشاره که بعد یه مدت صداش در میاد

    • هروقت ما ایرانی ها یاد گرفتیم بدون توهین به فرد مقابل و مطالعه اظهار نظر دور از تعصب رو ارائه بدیم اونوقته که در مسیر پیشرفتیم. قبل از هر چیز فقط میخوام عرض کنم که همین موتور روی ۲۰۶ تیپ ۵ با وزن ۱۱۶۰ کیلو و پارس lx به وزن ۱۲۳۰ کیلو وجود داره که فک نکنم وزن ۱۲۶۵ کیلو این خودرو باعث به فشار افتادن موتور بشه
      این خودرو با ظاهر خارجی که طرح های یک و دودهه پیش فرانسوی رو تداعی میکنه انصافا جذاب نیست
      ولی داخل خودرو جادار و راحت و کم صداست، امکاناتی نظیر ایرکاندیشن اتوماتیک سیستم مولتب مدیا و نویگیشن قابل کنترل از روی فرمان سانروف دو حالته واقعا تو این رنج قیمت بینظیره
      موتور TU5 شناخته شده در ایران به همراه گیربکس اتوماتیک Aisin ژاپن ترمز جلو وعقب دیسکی و ABS به همراه رینگ های ۱۶ اینچ و لاستیک پهن ۲۰۵ برای این رنج قیمت بدور از تعصب امکانات بی نظیری هست اگر بنده اشتباه میکنم نمونه دیگری با این سطح امکانات و قیمت ۴۶ میلیون تومان لطفا نام ببرید.

  6. سلام آیا لوازم tufif هست؟

  7. سلام ۱سوال دوستان آینه ها بغلش چطوری میخوابن ؟

  8. من دست دوم خریدم 4000 کیلومتر؛ واقعا خودروی عالی هست. آرامش در رانندگی. جادار، فرمان عالی، گیربکس اتوماتیک بدون صدا و تقه های اضافی، آپشن های خوب و کافی. فقط هنوز از گیربکس ش مثل 2 و O/D استفاده نکردم که حتی باعث کاهش مصرف سوخت میشه در ترافیک/ شروع به حرکتش شتاب نداره که یه دلیل ش لاستیک 205 هست که انداختم واسش البته برای رانندگی در شهر خوبه ولی در دنده های بالاتر شتاب بسیار عالی هست. و با بررسی های چند ماهه میتونم بگم “تنها” خودروی زیر صد میلیون هست که قیمتش می ارزه به امکاناتش. جنس متریال داخلی ش هم از 206 سمند پارس ال نود ساندرو و حتی سیمبل بهتره. کروز ش رو ایرانخودرو برداشته که میشه نصب کرد. بدنه قرص و محکم و صندوق عقب بزرگ و ظاهری جالب در مجموع خودروی متفاوت و شیکی هست.

  9. سلام
    من حدود دو ماهه سوار میشم عالیه.حتما پشنهاد میکنم پشیمان نمیشید.

  10. سلام خسته نباشین
    دوستانی که اچ سی دارن امپر ابشون بالا هست همیشه؟
    چون ایران خودرو به من میگه طبیعی هستش

  11. اچ سی ماشین واقعا خوبیه تو این قیمت. ولی یه بوهایی میاد! چرا ایران خودرو این ماشینی که نسبت به هم قیمتاش هم قیافه و هم آپشن خیلی خیلی بهتری رو داره 46 میلیون میده؟ دلش واسه منو تو میسوزه؟ امیدوارم که این ماشین بعد دو سال یا بیشتر همچنان بی عیب بمونه و مشکلی براش پیش نیاد. و سرمون کلاه نرفته باشه! یا حق

  12. سلام بر دوستان
    Fuel economyدر ماشین h30 من 14.4هست ایا این درست یا جایی برای تنظیم و کاهش این عدد وجود دارد لطفا راهنمایی بفرمائید با تشکر

    • ماشین مصرفش اولش زیاده مال من هم از اول تو شهر 14 بود یواش یواش کم میشه
      البته نوع رانندگی شما هم خیلی تاثیر داره گاز زیاد و ترمز پیاپی مصرف رو بالا می بره از کیلومتر 7000 به بعد باید انتظار کاهش داشته باشد و اگه نشد مشکل دیگری وجود دارد دیاگ و یا تعویض فیلتر ها هم می تونه راهکار بعدی باشه الان مال من رو کارکرد 6000 تا روی 11 تو شهره

  13. سلام دوستان کسی درموردپخش ویدیودرحال حرکت که قطع میشه اطلاعی نداره که چطوری میشه درست کرد ممنون میشم راهنمایی کنن دوستانی که این مشکل روحل کردن

    • با سلام
      یک سیم در پشت سیستم مدیا نصب شده که اصطلاحا به سیم ترمز دستی معروف است اگر آن را جدا کنید امکان نمایش فیلم در حرکت نیز امکان پذیر است

  14. سلام دوستان من این خودروراخریده ام چندین مسافرتهای شمال باهاش رفته ام قبل ازان هم سمندال ایکس دوگانه داشتم ازخودروی کروس راضی هستم بخصوص درسربالایی ها وسرپیچ هاباسرعت زیاد وخیلی راحت می توان رانندگی کردمتشکرم ازاینکه مطلب مرا خوندیید

  15. سلام من این خودرورادرماه اسفند95تحویل گرفتم قبل از ان سمندال ایکس دوگانه داشتم ابتدافکرمی کردم که سمند بهتره ولی مسافرت که رفتم متوجه شدم کراس خیلی بهتره بخصوص سربالایی هاادم احساس راحتی وایمنی می کند متشکرم ازهمگی که این مطلب رامیخونید

  16. دوستان سلام
    حدود ۸ ماهه که ماشین رو دارم و هر روز از بیشتر ازش لذت می برم.
    خیلی ها جو درست می کنن موتور ضعیف است. این موتور TU5 روی همه ماشین های ایرانی ۲۰۶،۲۰۷،۴۰۵، ۲۰۶SD، پرشیاو … نصب شده هیچ گونه ضعفی وجود ندارد قطعات موجود مصرفی موتور، تعمیرکار های زیاد و هزینه های کم از مزایای این موتور محسوب میشه در کنار گیربکس هوشمند که اصلا به شما اجازه معکوس کشیدن نمیده و خودش به خوبی این کاررو انجام میده .
    دوستان میگن هزینه این ماشین زیاده لطفا بررسی کنید تسمه تایم این ماشین و با ساندرو با ال ۹۰ بعد بگی زیاده
    با این قیمت ماشین با این امکانات و سواری پیدا نمی کنید. ایران خودرو این ماشین از دستش رفته و شک نکنید که الان و قتی پژو ۲۰۰۸ داره ۱۱۰ تومن میفروشه یا به فکر افزایش نرخ این ماشینه و یا عدم تولیدش .
    هدفم فقط اطلاع رسانی بود وگرنه الان اچ ۳۰ تو تهران زیاد شده خیلی راحت می تونی نظر راننده ماشین و بگیری و قضاوت کنی.
    از ماشین کاملا راضی هستم واقعا ضعف یا کمبودی احساس نکردم الان کروز فابریک براش میشه خرید فقط 700 تومن دیگه چی کم داره تو رنج قیمتیش عالی است و واقعا از بقیه رقبا بهتره

  17. من دیروز خریدم. فوق العادس این ماشین. حداقل از این برلیانسا که مثل نقل و نبات ریخته تو خیابون بهتره. من میخواستم 206 تیپ 5 بخرم. دیدم 10 تومن که بزارم روش اینو میتونم بخرم. یه ماه دیگم عروسیمه میخوام ماشین عروسش کنم

  18. سلام
    من این ماشینو دارم
    خیلی نرم راخت با اپشن های خوب و بی سر و صدا هست یعنی اگر شیشه ماشین بالا باشه اصلا صدا موتور داخل نمیاد
    قبلش هم دنا داشتم. اصلا دنا به پای اچ سی نمیرسه

  19. ایرانخودرو خیلی زرنگه با ی عکس کلی ماشین میفروشه بعد زورشون میاد تحویل بدن آخه این همه تاخیر تو تحویل اچ 30 دلیلش چیه

  20. سلام دوستان ،من این خودرورا درابان ماه تحویل گرفتم وبسیار ازان راضی هستم با این قیمت، شتاب واپشنهای خیلی خوبی دارد ،مصرف ان باتوجه به گیربکس اتومات ان وسرعت بالای صد کیلومترصدی هشت بنزین میسوزاند ولی نمیدانم درسربالائی بامسافر کامل امپر آب آن از وسط به بالا میرود ایا چون موتور tu5 دارد اینجور است یا مشکل از جای دیگر است

  21. اچ سی کراس ماشین خوبیه من ازش راضیم نسبت به قیمتش خیلی خوبه
    اکثر ما ایرانیا عادت داریم کارشناس باشیم و بدون اینکه سوار ماشینی شده باشیم از بدیهاش بگیم من که خودم رانندگی کردم با این ماشین بهتر می فهمم ماشین خوبیه یا اونی که فقط ماشین رو دیده و حالا بهر دلیلی خوشش نیومده ازش ؟

  22. سلام من اردیبهشت تکمیل وجه کردم گفتن ۳۵روزه تحویل میدن کارت و پلاک صادرشده زنگ زدم به ۰۹۶۴۴۰ میگه ماشین آماده است توپارکینک ایران خودرو .ولی تحویل نمیدن

  23. سلام بر دوستان و هم وطنان عزیزم.
    عزیزان من در اردببهشت ۹۶ اچ سی کراس خریدم و در مجموع از سواریش راضی هستم ولی یه اشکال اساسی که در طول یک ماه و نیم که استفاده کردم مصرف بیش از حد سوخت است طوری که در شهر کم ترافیک لاهیجان ۱۳ لیتر مصرف میکندو واقعا مصرف تقریبا دوبرابر دارد ،نمیدانم بقیه دوستان که دارند ،اونا هم همین مشکا رادارند،من ۴۹۱ لیتر مصرف کردم و تنها ۳۲۲۰کیلومتر راه رفتم البته تا ساوه رفت و برگشت داشتم. لطفا دوستان دیگر راهنمایی فرمایند که اونایی هم همین مشکل را دارند؟ با سپاس.گلشاهی -لاهیجان

    • سلام من فروردین امسال تحویل گرفتم. ماشین بسیار نرم و جادار و کم صداییه. مصرف سوختش اگه بدونید با امکانات دنده اتوماتش چطور در شهر و جاده بهره ببرید زیاد نیست. من تجریه مصرف ۴.۵% در جاده رو هم داشتم اما تو شهر تا ۱۰% هم تو ترافیک شلوغ داشتم در شهر باید از o/ d و دنده دو و lدر ترافیکهای متفاوت کمک بگیری. امپر اب طبیعی بین وسط و ۳/۴ هستش چون اب دور سیلندرها زیاد جریان داره و کلا ru5با دمای نزدیک به صد کار میکنه. من ازش راضیم.

    • مپ سنسورو عوض کنید بوش آلمان مصرفش تو شهر 8یا 9 می شود

    • تا ۳۰۰۰ تا مصرفش بالاست اونرو ما تو جاده ۱۲۰ تا سرعت داشتیم مصرف ۴.۸ بود?خیلی کمه مصرفش

  24. ماشین جالبی هست و به قیمتش میارزه . من خریدم و واقعن راضی هستم
    کسایی که طرفدارش هستن بیان تو سوپر گروهش هم در تلگرام عضو شن
    https://t.me/joinchat/AAAAAEHN_rRfrV0eaTD7JA

  25. سلام من واقعا گیج شدم یکی میگه خوبه یکی میگه به درد نمیخوره بابا یکی راستشو بگه آخرش h30 بخریم یا نه

    • بنده اوایل اسفند 95 خودروراباچندماه تاخیر تحویل گرفتم
      علیرغم اشکالاتی که درخودرووجود داردباتوجه به امکانات آن وقیمت خودروی مناسبی است.
      فعلا”ازخودروراضی هستم ولی ظاهرا”مصرف سوخت آن (با اطلاعات داخل دفترچه )داخل شهرزیاداست .

    • برادر عزیز این ماشین امتحان خودشو پس نداده باید حداقل ۶۰ هزار کیلومتر کار کنه بعد در موردش قضاوت کنی ولی از قدیم گفتند چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است ایران خودرو دلش بحال من و شما نسوخته که این خودرو را ۴۵ تومان بده خودش میدونده چیه ولی متاسفانه مردم ما همیشه گول ظاهر و آپشن ها را میخورند و بعد از مدتی متوجه میشن چه کلاهی سرشون رفته بنظر من تو این رنج قیمت ساندرو استپ وی دنده دستی فعلا بهترین انتخابه حداقل میدونی هر وقت بخای بفروشی بازار داره و متضرر نمیشی .موفق باشی

      • شما ی ماشین صفر نام ببر که بعد ی مدت بتونی بدون ضرر بفروشی. اخه با استپ وی مقایسه میکنی. نه قیافه داره نه اپشن نه ایمنی بالاتر از اچ سی.قیمتشم بالاتره.

      • امان از دست دلالن ساندرو , از ترس اینکه حواله های ساندرو تو دستشون نمونه , هزار دروغ میگن .منظورم رامین دلال هست

    • سلام حمید آقا اگر میخای ماشین عمری و بدون دردسر داشته باشی این ماشین و هم وطنان چینی اون بدردخرید نمیخورند برندی را خریداری کن که بعد از چند سال هم خواستی بفروشی انگ چینی بهش نزنند و افت قیمت زیاد هم نداشته باشه

  26. سلام – حوا له بهمن ماه که تکمیل وجه شده و حدود 10 تا 15 خرداد زمان تحویل ماشین با رنگ نارنجی بسیار بسیار رنگ زیبایست ( قیمت 49/500/000 تومان – شماره تماس 09156975640
    ضمناً حواله آذر ماه با واریزی 22میلیون به فروش می رسد .

  27. سلام سایز فاق لاستیکها ۵۰ میباشد اگر ۵۵ یا ۶۰ بگذاریم مشکلی پیش نمیاد؟ اگر کسی از دوستان اطلاعی داره به اشتراک بذاره ممنون میشم.

    جزییات بیشتر : دانگ فنگ H30 اچ سی کراس ایران خودرو +قیمت و مشخصات فنی

  28. سلام حواله بهمن دارم واریزی25قیمت 32مقطوع.صلح در نمایندگی.حواله اردیبهشت واریزی 25قیمت 31

  29. با سلام خدمت دوستان کسی ازحواله بهمن اچ سی تحویل گرفته؟

  30. سلام دوستان من تقریبا دوسال هست دنبال یه ماشین خوب میگردم حتی تا خرید کارکرده های مزدا و هیوندا هم رفتم اما تحقیق کردم منصرف شدم شنیدم ماشینهای چینی رو دست ادم میمونه یا أفت قیمت خیلی زیادی داره … لطفا اگر کسی میدونه منو راهنمایی کنه إچ سی هم همینطوره؟ قابل اعتماد هست؟ برای فروش به مشکل نمیخورم؟ بالاخره بخرمش یا نه؟ ?

  31. سلام دوستان ماکه ناامید شدیم از تحویل گرفتن این ماشین این ایران خودرو که جواب مارودرستوحسابی نمی‌ده .سامانه ۰۹۶۴۴۰هم که زنگ می‌زنی شماره پیگیری می‌دهد و یعنی برودنبال نخودسیاه آخه هنوز دعوتنامه صادرشده میگن بایدصبرکنین خیرسرشون قرار بوده بهمن تحویل بدن می‌دونم تاخیر داره در تحویل ولی تاکی ؟بازدعوتنامه هم که صادربشه باز بایدصبرکنین آخه نامه عمرنوح وصبرایوب نداریم

  32. با سلام
    حواله اچ 30 به دلیل مشکل اقتصادی بفروش میرسد ، تماس بگیرید 09156975640

  33. سلام دوستان من حواله بهمن دارم ولی تا الان هنوزازدعوتنامه خبری نیست به ایران خودرو هم که مراجعه می‌کنی میگن ماهم خبرندا ریم منتظربمونید خداییش کلافه شدم ازدست خوش قولی های ایران خودرو .کسی نمی‌دونه چطوری میشه از تحویل خودرو و دعوتنامه اطلاع پیدا کنم

    • سلام برای اطلاع دقیق باید به سایت ایران خودرو مراجعه کنید توی اونجا بخش مشتریان رو پیدا کنید و اطلاعاتتونو وارد کنید که اطلاعات دقیق بهتون نمایش داده بشه

  34. اره اقا شک نکنید بهترین ماشینه در حد قیمتش

  35. شکل امام زاده بیژن داره

  36. سلام…وقتتون بخیر…توی حواله بنده درج شده (h30 cross با تریم تیره و کیسه هوای راننده و سرنشین و یورو 4)
    یعنی دو ایربگ است؟؟؟مگه نمیگن 4 ایربگ است؟؟؟

  37. من تازه حوالشو خریدم تحویلش مرداده ایشالا که ماشینی خوبی از آب دربیاد

    • دوستان سلام
      درسته ما توی کشور عقب افتاده ایران هستیم و ایران خودرو و سایپا با فکر پر کردن جیب یک عده سهامدار عمده هر ارابه ای به اسم ماشین را یا تولید و یا وارد میکنند و با کلی منت تحت حمایت سیستم و گران کردن روزانه ماشین خارجی تحویل مردم میدن که نه لذت رانندگی را بفهمن و نه ایمنی برای خود و خانوادشون متصور باشن اما میخوام بگم که خود ما هم مقصریم فقط نگاه میکنیم ببینیم چی توسط دو کلاهبردار خودرویی کشور ارایه میشه تا بگیریم سوار شیم من خودم یکسال بی ماشینی تحمل کردم و نرفتم سراغ ارابه های ایرانی و خوب گشتم تا بالاخره یک تویوتا کرولا 2015 صفر با شرایط گرفتم(بدون سود) البته سخت بود پولش را جور کنم ولی گذشت و امروز غیر از اینکه خودم و خانوادم حال مسافرت و ماشین سواری را میکنیم افتخار میکنم که به دو دزد بزرگ خودرویی کشور باج ندادم .ترا خدا بیایید یکم فقط یکم بخواییم به خدا ایران خودرو و سایپا به زانو در میان کسی هم بیکار نمیشه منتهی خودرو خوب با سود معقول مجبور میشن تحویل بدن نه با 200 درصد سود و کیفیت صفر….

      • شما نسبت به پولی که میدی باید بسنحی در ضمن کسی نگفت شما چی داره اگه به این حرفاست وقتی اریون کانسپتتو ببری نمایندگی ایرتویا یه هفته دنبال جنس اصلیش باشن وپیدا نشه وبهت بگن اصلش نیست مشابهش رو انداختیم از پشت بزنی تو پشت یه ماشبن کارشناس تصادفات نقص ترمزتو تایید کنه ضرر شصت میلیونی بدی حالت جا میاد داداش ما تو ایرانیم نه اروپا و امریکاو…. در کل وقتی سوار چیزی نشدی الکی ج نده تویوتا هم تو خوابت داری داداش نه واقعیت چون تا اونجا که یادم میاد تویوتا شرایطی نداریم

      • کلا چه ایرانی بخریم چه خارجی،بیش از 2 برابر ارزش جهانی خودرو داریم پول ماشین میدیم به خودروسازان یا واردکننده ها و گمرک و….
        به خاطر اینکه ماشین های بی کیفیت و نا ایمن داخلی نخریم میریم 150 تومن یا بیشتر پول گزاف برای خارجی میدیم،اونوقت شما حساب کن ادم با 150 میلیون میتونه ماهی بیش از 2.5 میلیون سود از بانک بگیره؛افت ماشین خارجی هم سالی شاید 5 میلیون باشه،تعمیرات و سرویس هاش هم که خیلی هزینه داره،من حساب کردم 150 بدی خارجی بگیری تقریبا با احتساب هزینه ها و افت قیمت و سود پولی که میتونستی بگیری و نگرفتی،حدودا 35 الی 40 میلیون هر سال ضرر میکنه ادم!!!!!!
        یعنی در عرض 3 الی 4 سال اندازه خود پول ماشین!!!!
        کلا تو قضیه خودرو همچون خیلی چیزهای دیگه تو این مملکت به ما ظلم داره میشه.
        تو کیش اوپتیما صفر کیلومتر سوار میشدن 65 میلیون(به قیمت واقعیش)……

  38. ظاهرا نویسنده ی مطلب از ایمنی خودروها چیزی نمیدونه
    ماشینی که به ایربگهای پرده ای و … مجهز نباشه نمی تونه 5 ستاره ایمنی رو دریافت کنه
    3 ستاره با وجود دو ایربگ جلو ایمنی بسیار خوبیست.

    نویسنده ی عزیز کمی بیشتر روی ایمنی خودروها مطالعه بفرمائید.

  39. سلام دوستان سال نومبارک من خودم دیروز یه اچ سی سفیدرواز نزدیک دیدم توخیابان دیدم قیافش چندان هم بدنیست نمیگم خیلی عالیه ولی ازقیافه تکراری ۴۰۵.سمندوحتی پارس بهتره که هرروز بایه تغییرکوچیک توی صندوق عقب وچراغهامیخوان بگن یعنی یه ماشین جدید روساختن.

  40. لطفا اوپشن کروز کنترل که گفته می شود قابل نصب است به ماشین اضافه و هزینه آن نیز اضافه گردد چون خارج از شهر در مسیرهای بیابانی مثل جاده مشهد بسیار با ارزش است

  41. کی میدونه که گیربکس اچ سی از چه نوع ا ام تی یا سی وی تی؟

  42. سلام دوستانی که جدیداتحویل گرفتن میخواستم بپرسم ایاباروشن شدن چراغهایاپارک درشب کلیدهای بغل دسته دنده مثل حالت برف .پارکینگ اسپورت دنده عقب و…روشن میشه.یاتاروی دکمه موردنظرفشارندی خاموشه چون توکلیپ بررسی اچ سی توسط اسب بخاربچه هابه این موضوع اشاره کردن میخواستم ببینم این عیب روبرطرف کردن یانه؟راستیازبین رنگ سفیدونارنجی کدوم بهتره؟

    • چراغ های حالت گیربکس در شب خاموشه وقتی فشار داده بشن بک لایتشون روشن میشه.رنگ هم نظر خریدار مهمه ولی چیزی که فعلا بازار پسنده سفید هست.

  43. سلام اقاماتوایرانیم نه اروپا منطقه ازادهم نیستیم که بخوایم ماشینهای باکیفیت وخارجی سوارشیم به ماشینهای کارکرده هم نمیشه اعتمادکردازهرصدتایی یکی شایدسالم ازکاردربیادمن خودم دوتا۲۰۶کارکرده خریدم یعنی گوروجودم روخرجش کردم وباکلی ضررفروختم رفتم پرایدخریدم بعدیه مدتی سمندصفرگرفتم حالاهم بااچ سی به اصطلاح چینی بیشترموافقم تاخودروهای کارکرده خارجی واصل ونسب دار.تواین رنج قیمت وبااین امکانات برای طبقه متوسط گزینه خوبی میتونه باشه

  44. سلام من این خودرو را ثبتنام کردم نحویلم هم اردیبهشت 96 است اطفا اونهائی که گرفتن به من بگن ایا موتورش206 تولید داخل است یا وارداتی از فرانسه ممنپن میشم پاسخ بدین

    • موتور خودرو کامل داخل تولید میشه.و برای 206 تیپ 5 و slx و پارس و … استفاده میشه.موتور tu5 توسط پژو فرانسه طراحی شد ولی کاملا داخل تولید میشه

    • تولیدداخلیه ولی چون گیربکسش ایسین ژاپنه موتور خیلی خوب معکوس میکشه و خداوکیلی هیچ جا کم نمیاره کورسم انداختم هرچی ماشین تا 1800سی سی رو قورت میده واقعا عالیه مصرفشم از 206 کمتره و خدماتشم هرجایی باشی میان برات انجام میدم

  45. فکرشو نمیکردم با این موتور اینقدر تمیز و پر قدرت سربالاییها رو بره. واقعا عالیه

  46. من هم ۴ ماهه که خریدم. خیلی عالیه و راضی هستم.

  47. سلام
    من دو ماه دنبال یه ماشین خوب بودم در حد قیمت60 میلیون سراغ مزدا3 88 و 89 هم بودم ساندرو معمولی و استپ وی هم سوار شدم ولی باور کنید بهترین گزینه اچ سی شک نکنید ساندروی معمولی ک انگار رو هوایی مثل تندر 90 ولی اچ سی روی زمین سواری و مسلط من حرفی ندارم ک رنو امتحانشو خوب پس داده وبر هیچکس هم پوشیده نیس ولی خداییش ماشین یخورده باید اپشن داشته باشه دیگ….من ک خیلی راضیم از اچ سی بااین قیمت این امکانات و این موتور و گیربکس دقیق بهتر نمیشه پیدا کرد

  48. سلام دوستان بعد از گذشت دو سال صاحب اول و آخر این ماشین خودتون هستید من که حوالم را فروختم رفتم ساندرو استپ وی ثبت نام کردم آپشن به چه درد میخوره وقتی کیفیت پایین و فانتزی باشه خودروهای چینی معمولا بزک شده به دست مصرف کننده میرسه اچ سی کراس گیربکس خوبی داره و موتورش هم بد نیست ولی بقیه قطعات که چینی هستند چی و یا اطاقش که با این وزن سنگین بعد از دو سال چه وضعیتی پیدا میکنه خدا میدونه این خودرو باید تست دراز مدت بشه و تا آن زمان بنظر من با بد قولی های ایران خودرو و ضعف سیستم مونتاژ ثبت نامش اشتباه است

    • من که دارم از مهرماه استفاده میکنم ازشم با توجه به پولی که بابت ماشین خرج کردم راضیم و متوقع درکل از ساندرو یه سرو گرثدن بالاتره والا ساندرو تا اونجا که من میدونم معکوس نمیکشه و هیچی اپشن نداره شبیه پیکانه کابینش

  49. درود هموطنان گرامیه همیشه در صحنه .آفرین برادران عزیز و ارجمند.آدم واقعا به خودش میباله که بین همچین آدمایی داره زندگی میکنه که برای ورشکست نشدن کمپانیه ایران خودرو و سایپا کل دارایی هاشونو در قبال جنسهای بنجل وآشغالشون با این دو کمپانی تقسیم میکنن ولی در عوض خدایی ناکرده اگه یه اتفاقی برای همون آدمایی که میان تعریفو تمجید میکنن از این ابوطیاره های چینی بیفته مسولین این دو کمپانی مجبورن یه بیلاخ به اینا نشون بدن .البته منظورم از بیلاخ اینکه خیلی لایک داری داداچ???اونایی که اسم اچ سی کراس یا هر آشغال چینیه دیگه به گوششون میرسه از دهنشون آب میریزه به نظرم با نصف این پول سوار یه ماشین با برند آشنایی مثل تویوتا یا هیوندا که ۱۰ سال از ساختش گذشته بشید بهتره تا اینکه هر روز تو صف این نمایندگی یا اون نمایندگی اموراتتو بگذرونی ..بزار یه خبر خوش به اونایی بدم که محصولات چینی دوس میدارن از این به بعد قراره هر روز سرود ملی چین تو ایران نواخته شه .حتما برید پرچمشونو ببرید بالاتر ..عزت زیاد مشتیا

  50. سلام دوستان من ۳۰میلیون نقددارم شرایط تحویل فوری هم داره اگه کسی سراغ داشت ممنون میشم اطلاع بده
    09300703550

  51. سلام به همگی وقت بخیر، خواهش میکنم دوستانی که اچ سی خریدند در موردش واقعا بگن ک چجوره؟ اونهایی که اچ سی کراس خریدند اگه میتونن با استپ وی مقایسه کنند، لطفا، من واقعا مدت هاست شک دارم که کدوم رو بخرم؟ گاهی همگی تعریف میکنید و گاهی اینقدر بد مینویسید که آدمو میترسونید،از لحاظ امکانات میدونم ک اچ سی برتری داره اما امکانات اگر موتور هیچ توان نداشته باشه به چ دردی میخوره؟ خواهش می کنم واقعا بنویسید نه اینکه چون خریدید مجبور باشین واقعیت رو نگید، من متوجه نشدم آخرش این ماشین شتاب داره یا نه، توان سربالایی داره یا نه؟ تو رو خدا راست بگید، به نظرتون خیلی افت قیمت داره یا نه؟ در ضمن من اصلا از اون افرادی نیستم ک سال به سال ماشین عوض کنم یه پراید رو الان پنج ساله ک دارم ولی حالا میخوام یه ماشین پنجاه و دو سه تومنی بگیرم، ممنون میشم با صداقت بگید ک اچ سی کراس بگیرم یا نه؟

    • سلام . باید به واقع عرض کنم که این ماشین *(به نسبت قیمتش)* بهترین گزینه موجوده . اصلا با ساندرو و امثالهم قابل مقایسه نیست.
      شتاب خوب و راضی کنندست
      سیستم تعلیق بسیار بسیار عالیه و نرم عمل میکنه
      آپشن ها کاملند و تو این قیمت بینظیره (فقط کروز نداره که به راحتی قابل نصبه)
      طراحی داخل بسیار به دل میشینه و مدرن و اسپرته (ولی طراحی بیرون نه زیاد)
      فضای کابین هم جلو و هم عقب عالیه (مخصوصا عقب)
      اما تنها عیب
      عیب اصلی این ماشین فقط اینه که صدای موتور کمی بیش از انتظار به داخل کابین میاد (شبیه دوو ریسر) و خواسته یه حالت اسپرت به ماشین بده.
      عیوب دیگری که از اینور اونور میشنوید اعم از خاموش شدن و غیره اینها معایب مونتاژی هستن که قابل رفع هستش و همه با جابجایی سوکت انژکتورها اونو اصلاح کردن.

    • سلام من این ماشینو دارم ایمیل بزنید تا بیشتر براتون بگم

    • سلام داداش بخر ضرر نمیکنی من ۴ ماهه خریدم قبلش هم ٢٠۶اس دی داشتم. اصلا قابل مقایسه با ماشین های ایرانخودرو نیست. خدایش عالیه.

    • با سلام.دوست عزیز من به خاطر شرایطم با هر دو خودرو رانندگی انجام دادم.دو تا نکته میگم واستوا.استهلاک موتور رنو کمتر هست چون رنو همیشه از لحاظ استهلاک و خرابی قطعه جایگاه خوبی داره.اما موتور h30 موتور قدرتمندtu5 هست که ترکیبش با یک گیربکس عالی میتونه قدرت موتور را واقعا به رخ بکشه. به نظر من h30 عملا بهتر از رنو عمل میکنه.

      • سلام ببخشید شما خودتون این ماشین رو دارین؟ این چیزایی که در مورد اچ سی میگن که رو دستتون می مونه و بعد یه مدت همه آپشن ها از کار می افته درسته؟ دیروز تو یه سایتی مطلب خوندم و نظرات کاربران حسابی استرس گرفتم که آیا واقعا چکار کنم؟؟! تصمیم گرفته بودم که یه حواله اردیبهشت تهیه کنم اما بازم دچار شک شدم من توان اینکه مرتب برم تعمیر گاه ندارم، خواهش میکنم واقعا راهنمایی کنید آیا این درسته ک بخاطر وزن ماشین عدم همخوانی با موتور داره؟ لطفا اونایی که ماشین رو دارند بگن واقعیت رو، ممنونم

        • سلام من از مهرماه این ماشینو دارم به مراتب بهتر از ساندرو و ساندرو استپ وی هستش ضررشم مثل ماشین ایرانی حدود دوسه من نسبت به مدلش از نظر کیفیتی هم خیلی خوبه شک نکنین بخرین اگه کسی راغب باشه با تمام وجود درخدمتشم این ماشین مخصوص قشر متوسط،جامعه نیست فقط.مخصوص کسایی هم هست که حوصلهذخرجای میلیونی رو ندارن و رفتن به نمایندگی هم معزلی شده براشون مثل خودم ماشین تو این رنج و تا زیر 70تومن ماشین خوب و اقتصادی هستش مطمینا قیمتش بالاترم میره شک نکن بخر لذتشو ببر

        • سلام من از مهرماه این ماشینو دارم به مراتب بهتر از ساندرو و ساندرو استپ وی هستش ضررشم مثل ماشین ایرانی حدود دوسه من نسبت به مدلش از نظر کیفیتی هم خیلی خوبه شک نکنین بخرین اگه کسی راغب باشه با تمام وجود درخدمتشم این ماشین مخصوص قشر متوسط،جامعه نیست فقط.مخصوص کسایی هم هست که حوصله خرجای میلیونی رو ندارن و رفتن به نمایندگی هم معزلی شده براشون مثل خودم ماشین تو این رنج و تا زیر 70تومن ماشین خوب و اقتصادی هستش مطمینا قیمتش بالاترم میره چون واقعا خداوکیلی
          از لحاظ قدرت و شتاب وچهره ظاهری و طراحی داخلی و امکاناتش راضیت میکنه شک نکن بخر لذتشو ببر

    • سلام دوست عزیز بگیر مطمین باش که اشتباه نمیکنی ماشیمن خیلی عالی هستش

    • سلام. من از اونائی هستم که هشت سال سوار سمند ال ایکس شدم و وقتی صفر سمند رو با صفر اچ سی مقایسه کردم فهمیدم سوار یه ماشین لش بودم.الان همسرم از اچ سی خیلی راضیه و مدام به انتخاب من تبریک میگه که با حقوق کارمندی اینو گرفتم و چیز خوبی در اومده. رنو فقط اسم داره با این اپشنهائی که نداره نمی ارزه. انتخاب با شماست.

  52. سلام دوستان بعلت عدم تحویل بموقع از طرف ایران خودرو بنظر میرسد استقبال چندانی از پیش فروش امروز این خودرو نشود

  53. سلام دوستان من دنبال خریدار ماشین h30 حواله یا شرایطی کسی هست منو راهنمایی کنه

  54. H30 بسیار ماشین خوبیه
    هر وقت تو ایران بعد مدتها یه ماشین خوب میاد خیلیها اونو رد میکنن و بعد از قطع خط تولیدش همه به دنبال اون میوفتن
    H30 از همه لحاظ ماشین کامل ای هست و با قیمت بسیار عالی
    تو رنج قیمتیش باید با پارس تیو فایو . ال 90 . دنا . ساندرو و ……
    ولی واقعا با کدوم از اینها میشه مقایسه کرد

  55. سلام حسن اقا واقعا میگویی تندر نود یا استپ وی مقایسه میکنی با اچ 30 انوقت چی را مقایسه میکنی تندر نه سانروف نه گیربکس اتوماتیک ژاپن نه موتور یورو 5 فرانسوی 105 اسب با سیستم اسپرت روی خودرو و نه فرمان دو حالته نه جنس فرمان داشبورد نه رینگ نه سیستم اتوماتیک ایر کاندیشن نه مانیتور جی پی اس دوربین معدل سرعت مصرف سه مانیتور صندلی ایربک4 عدد خسته شدم 38 مورد توی تندر از کجا میاوری مقایسه کنی ماشین تیگو 5 99 میلیونی 7 مورد توی سایت نوشته کم داره در مقابل اچ 30 انوقت دوست گرامی با چی تندر مقایسه میکنی اگه برای خودت منصف هستی غیر ممکن حتی تا نمایشگاه سوار تندر شوی مبارک باشه اچ30 خودروی بی نظیر توی رده قیمتی تا 80 میلیون فقط کلاه سرت نزارن از دستت در بیارن موفق باشی

    • 1 موتور رنو را با موتور ایرانی چینی قابل قیاس نیست
      2 با این آب. وهوا ی ایران سانروف چقدر استفاده میشه؟
      3 تندر اتوماتیک هم هست
      4 پولی که بابت آپشنهای بیخود میدهید به فکر هزینه تعمیر این آپشنهای بدون استفاده هم باشید

  56. دوست گرامی شک نکن اگه خودت یک بار سوار شوی حتی یک مورد هم قابل مقایسه نیست باور نخواهی کرد دو روز دیگه میگیری میبینی دلالها چرا بد میگوینن اگه روزی شد که استپ وی رنو با پیکان مقایسه کنی انوقت بیا استپ رنو با اچ۳۰ مقایسه کن ای بابا با جک شاسی مقایسه میکنن انوقت شما کدام ابشن استپ رنو را مقایسه میخواهی بکنی موتور اصل فرانسه لیبل لیزر خورده با گربکس اصل ژاپن بعد سانروف فرمان دو حالته که حتی روی تیگو ۵ ۹۹ میلیونی هم نیست وووووو اخه تندر چی داره دوست گرامی یک دکمه روی گربکس داره حالت اسپرت شتاب خودرو را دو برابر انوقت سیستم تعلیق استپ رنو در مقابل اچ ۳۰ اصلا نمیشه مقایسه کرد بعدش مانیتور از ایمنی قطع میشه تصویر برای همه اینطور است اما میتونی وصل کنی ولی اگه ببینن جریمه میشی فقط کلاه سرت نزارن دلالها بفروشی بعد پشیمان شوی ۳ روز صبر کن بگیر فقط یک دور بزن اوریچ اسپید سرعت و مصرف وووو توی یک مانیتور جی پی اس ووو توی مانیتور دیگه ایرکاندیشن اتوماتیک توی یک ال ای دی دیگه ووو اخه چی را با چی مقایسه میکنی بنده خدا فقط خدا کنه عوض نکرده باشن موتور قطعات ووو حتی خود ایران خودرو پشیمان از فروش برای ورود دانگ فنگ به بازار ایران و جلب نظر این را با این قیمت دادن احتیاجی به گفتن من کارشناس ها ووو نداری فقط یک بار سوار شوی و فرمان ووو را ببینی قطعا بدون شک حتی یک ثانیه هم فکر نمیکنی و از اچ۳۰ راضی فقط تا ۵۰۰ کیلومتر اول مصرفش کمی بالاتر از رنو استپ است بعد اونم کم کم خیلی کم میشود مبارک باشد اگه یک کلمه از حرف های من اشتباه نبود التماس دعا

  57. سلام
    من هم نزدیک دو ماه H30 خریدم قبل از اونم نزدیک یک ماه دونباله ماشین بودم. حتی تا 80 میلیون هم داشتم پول بدم اما با ترس و لرز h30 خریدم اما الان خیلی راضی هستم ماشین خوب و راحتیه مخصوصا به نسبت قیمتش

    • سلام دوست عزیز.
      میخواستم بپرسم مصرف سوخت ماشینت چطور است.
      من هم نزدیک دو ماه است که اچ سی کراس خریدم ولی مصرفش خیلی بالاست داخل شهر لاهیجان که ترافیکی هم ندارد تا سیزده و خورده ای مصرف داره تا حالا سه هزار خورده ای رفتم و چهارصدو نود و دولیتر مصرف کردم ،نمیدونم بقیه اچ سی کراسها هم همینطور مصرف زیاد دارد؟
      لطفا مرا در صورت امکان راهنمایی فرمایید.

  58. باسلام
    من h30کراس خریدم عالیه خیلی راضیم

  59. احسان داداش من تحویل گرفته رفتیم ولنجک سربالای با 5 نفر کولر روشن تست کردیم اصلا باور نمیکردیم این طوری بره اما داداشم فروشنده است گفت محال ادامه تولید این شکلی باشه عوض میکنن گیربکسشو فقط دعا کنید خرابش نکنن ولی این را هم گفت که اگه همین شکلی تولید شود محال کسی رنو ساندرو بگیره اصلا هیچ موردی قابل مقایسه نیس اگر بقیه را هم این شکلی تولید کنن عموما سه ماه اول خوب است بعد دزدی شروع میشه خراب میکنن کلک دلال ها را نخورید بهترین ماشین توی رنج قیمت تا 80 90 میلیون است شک نکنید این خودرو از جک خیلی خیلی برتر است دقت کنید سایت اسب بخار 27 مورد برتری اچ 30 را نسبت به جک نوشته ولی اتاق جک بزرگتر است اون مورد هم نوشته ولی اچ30 واقعا ماشین خوبی در امده حتی ایران خودرو پشیمان است که این خودرو را این قیمت داده اگه میتونی رنو استپ ساندرو را با ضرر هم شده رد کن بره اچ30 بگیر پشیمان نمیشوی که هیچ اصلا قابل مقایسه نیست حتی با جک کلاه سرت نره دلالها از اچ 30 بد میگویند که سود ببرن الان دعوا سر اچ30 اینقدر زیاده که دیگه محصولات هیچ شرکتی خرید نمیشه

  60. سلام دوستان باید به اطلاع برسانم که به گفته های که علیه اچ 30 میگویند همه دروغ است و جز دلال بازی چیزی نیس این خدا نشناسها اینقد بد گفتن که من امسال من کلاه سرمان رفت و رفتیم حواله های اچ 30 را فروختیم و رفتیم استپ وی خریدیم به خیال خودمان که اچ 30 موتورش ضعیف ووو در صورتی که برعکس در امد موتورش اصلا قابل مقایسه با رنو استپ وی یا ساندرو یا حتی ماشینهایی که رده قیمت 80 میلیونی است از گربکسش که دیگه نمیشه تعریف نکرد با ان همه ابشن اونوقت من رفتم حواله اچ30 را فروختم رفتم فرقون خریدم بخدا کلک خوردم سوار شدم باور نمیکردم اینقدر اچ 30 عالی باشد ماشین 100 میلیونی است فقط اگه موتورشو عوض نکنن و همان موتور بزارن عالی است اخه دنا هم مدل 93 موتورش همان موتور مدل 95 است همان اسم ولی اصلا نمیشود گفت همان موتور است با همان اسم ولی چینی گذاشتن اشغال شده خدا کنه اچ 30 را خراب نکنن خدا این دلال ها را به زمین گرم بزنه این خودرو 70 میلیون هم میارزد من که هر چقدر ضرر بدم باز ماشینمو میفرشم و یک اچ30 میخرم

  61. خدا مبارک صاحباشون بکنه