دانلود قسمت هشتم برنامه گرند تور

دانلود قسمت هشتم برنامه گرند تور با لینک مستقیم و زیرنویس فارسی

قسمت هشتم برنامه گرند تور (The Grand Tour) نیز همانند قسمت گذشته کاملا متفاوت از تمامی قسمت‌های این برنامه جذاب تلویزیونی خواهد بود و حال و هوایی آن از جنس سال نو میلادی است. بر خلاف عادت، این دفعه قسمت جدید برنامه گرند تور جمعه منتشر نشد و درست یک روز پس از انتشار اپیزود 7، شاهد انتشار قسمت 8 برنامه گرند تور هستیم.

√ زیرنویس فارسی اضافه شد

√ کیفیت 1080p اضافه شد

√ کیفیت 480p اضافه شد

√ فرمت MKV کیفیت 720p اضافه شد

در قسمت ششم برنامه گرند تور کلارکسون و دو همکار خود از روتردام هلند به مدار شمالگان (یکی از پنج مدار مهم سیاره زمین) سفر کرده و استودیو چادری سیار خودشان را در منطقه‌ای سرسبز در فنلاند بنا کردند. در آن اپیزود، با نخستین فورد موستانگ سفاشی ساخت RHD برای انگلستان آشنا شدیم. علاوه بر این ریچارد هموند نیز سفر خودش را با یک فورد فوکوس RS ادامه می‌داد و جیمز می نیز به بازگوی تاریخچه‌ای از جنگ فراری و فورد در دهه 60 میلادی پرداخت.

اما در قسمت گذشته روال برنامه کاملا متفاوت بود. دیگر خبری از استودیو داخل چادر، گپ و گفتگو و بخش های مختلف استودیویی این برنامه نبود. در واقع آن‌ها در قسمت هفتم به سواحل نامیبیا (یک کشور واقع در آفریقای جنوبی) رفتند. در این اپیزود همه چیز رنگ و بوی سرگرمی همراه با مسابقه می‌داد. این سه نفر اتومبیل های دست ساز کلاسیکی را به کنار ساحل آورده بودند و با آن به رقابت پرداختند. اما پس از ساحل این سه به بیابان‌های جنوب آفریقا رسیدند تا ادامه‌ی ماجراجویی خود را در این بخش انجام دهند.

دانلود قسمت هشتم برنامه گرند تور

قسمت هشتم برنامه گرند تور ، در ادامه قسمت هفتم و پخش ویژه سال نو میلادی است

حال، قسمت هشتم برنامه گرند تور (The Grand Tour) در واقع ادامه‌ی قسمت پیشین خواهد بود. در این اپیزود جرمی کلارکسون، ریچارد هموند و جیمز می بیخیال بیابان شده و کمی به سمت بوته زارهای این بخش از کره زمین می‌روند که در همین حین کلارکسون مشکلات موتوری را نیز تجربه می‌کند. آن‌ها همچنین از روش های غیرمعقول و نسبتا خطرناکی استفاده می‌کنند تا به نقطه پایانی مسابقه برسند.

  • دانلود قسمت هشتم برنامه گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 3 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور

آرشیو دانلود فصل 1 گرند تور