افشای ویدیو و تصاویری از موتورولا موتو ایکس 2017

افشای ویدیو و تصاویری از موتورولا موتو ایکس 2017 ؛ این گوشی یک پرچمدار نیست!

در حالی که تنها یک روز به پایان سال ۲۰۱۶ باقی مانده است و خیلی از کاربران خود را برای جشن سال نوی میلادی آماده می‌کنند، گزارش جدیدی منتشر شده و در آن، تصاویر رندر سه بعدی موتورولا موتو ایکس 2017 (Motorola Moto X 2017) به همراه یک کلیپ جذاب ۳۶۰ درجه از وجوه مختلف آن فاش شده است؛ آن هم در حالی که هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد که در چنین موقعی از سال، خبری از میان رده‌ی جدید موتورولا به میان بیایید.

به لطف تلاش‌های حساب کاربری معروف ایوان بلس (@OnLeaks) در توییتر، تصاویر جدیدی از موتو ایکس 2017 منتشر شده است که تمام این تصاویر از روی طراحی‌های فنی مربوط به محصول واقعی در خطوط تولید کارخانه رندر شده‌اند. چندی پیش نیز تصاویری از این اسمارت فون لو رفته بود و خوشبختانه این عکس‌‌های جدید هم مشابه همان‌ها هستند؛ این به معنای آن است که تقریبا می‌توانیم مطمئن باشیم موتورولا موتو ایکس 2017 از همین ظاهر برخوردار خواهد بود:

افشای ویدیو و تصاویری از موتورولا موتو ایکس 2017

افشای ویدیو و تصاویری از موتورولا موتو ایکس 2017

با نگاهی به این تصاویر متوجه می‌شویم که ظاهر موتو ایکس نیز بسیار شبیه به موتو زد خواهد بود، البته با تعدادی تفاوت کلیدی. مهمترین و واضح‌ترین تفاوت، عدم وجود پین های pogo بر روی پنل پشتی است. این موضوع احتمالا به معنای آن است که موتورولا موتو ایکس 2017 از موتو مدها پشتیبانی نخواهد کرد. با توجه به این که موتورولا به تازگی اعلام کرده است که فعالیت بیشتری در بحث تولید موتو مدها خواهد داشت، بنابراین احتمال بالایی وجود دارد که موتو ایکس، یک اسمارت فون پرچمدار نباشد.

بدنه‌ی این گوشی دارای انحناها و خمیدگی‌های خاصی بر روی پنل پشتی است، اما هیچ نشانه‌ای از شیشه‌ی دو و نیم بعدی بر روی آن دیده نمی‌شود و احتمالا این موضوع به دلیل کاهش قیمت تمام‌شده‌ی آن در نظر گرفته شده باشد. شما عزیزان گجت نیوزی ویدیوی لو رفته از موتورولا موتو ایکس 2017 را در زیر مشاهده می‌کنید:

مشخصات موتورولا موتو ایکس 2017 چندان هیجان‌انگیز نیستند

در این رندرها مشخص است که موتو ایکس از پورت میکرو یو اس بی برخوردار خواهد بود و برخلاف موتو زد که دارای یو اس بی نوع سی است، موتورولا در طراحی این محصول یک بازگشت به عقب داشته است. همچنین برخلاف پرچمدار فعلی لنوو، موتو ایکس 2017 دارای جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون است و این احتمالا برای عده‌ای از کاربران، خبر خوشایندی محسوب می‌شود.

بدنه‌ی این اسمارت فون جدید با ابعاد ۱۵۰ میلی‌متر طول، ۷۳.۸ میلی‌متر عرض و ۸.۴ میلی‌متر ضخامت، کمی در کناره‌ها ضخامت بیشتری از مرکز دارد. همچنین با اضافه شدن ضخامت دایره‌ی دوربین، این میزان در برخی از نقاط به ۹.۵ میلی‌متر افزایش خواهد یافت؛ اگر ضخامت موتو زد را ۵.۲ میلی‌متر در نظر بگیریم، می‌توانیم بگوییم که موتو ایکس تقریبا دو برابر این دیوایس ضخامت دارد.

افشای ویدیو و تصاویری از موتورولا موتو ایکس 2017

نمایشگر موتورولا موتو ایکس 2017 نیز به دلیل کم‌تر بودن فضای گوشی، ۳ دهم اینچ نسبت به موتو زد کاهش یافته و ۵.۲ اینچ رسیده است. نبود دوربین با ساختار دوگانه و اسپیکرهای استریو نیز دلیل دیگری است که بگوییم موتو ایکس، یک میان‌رده‌ی نسبتا رو به بالا در سری محصولات موتورولا محسوب می‌شود. بنابراین با یک قیمت احتمالا مناسب، این دیوایس می‌تواند به یک گوشی اقتصادی جذاب با قابلیت‌های متوسط تبدیل شود که آن دسته از کابرانی که پشتیبانی از موتو مدها و ضخامت نسبتا بالای دیوایس برایشان اهمیتی ندارد، به سراغ خرید آن خواهند رفت.

اگر رونمایی از موتورولا موتو ایکس 2017 در هفته‌ی آینده و در جریان نمایشگاه CES 2017 رخ ندهد، این موضوع حتما در کنگره‌ی جهانی موبایل که در بارسلونا برگزار می‌شود، عملی خواهد شد. گالری تصاویر این محصول که از رندرهای سه بعدی شامل تمام زوایای آن تشکیل شده، در زیر قابل مشاهده است:

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*