نسخه بتای اندروید نوقا برای هواوی نوا

نسخه بتای اندروید نوقا برای هواوی نوا عرضه شد

بدون شک عرضه گوشی های موبایل میان رده خوش ساخت و مقرون به صرفه، امری حیاتی برای تمام تولیدکنندگان تلفن های همراه است و سازندگان کوچک و بزرگ نیز به این موضوع توجه زیادی دارند. اواسط شهریور ماه بود که شرکت چینی هواوی با معرفی گوشی های موبایل نوا (Nova) و نوا پلاس (Nova Plus)، با استقبال خوب کاربران از این گوشی هوشمند رو به رو شد. حال بعد از گذشت نزدیک به 4 ماه شاهد عرضه نسخه بتای اندروید نوقا برای هواوی نوا هستیم تا محصول میان رده و قدرتمند هواوی هرچه زودتر برای دریافت آخرین ویرایش از سیستم عامل اندروید آماده شود.

نسخه بتای اندروید نوقا برای هواوی نوا

نسخه بتای اندروید نوقا برای هواوی نوا در اختیار 500 نفر از کاربران منتخب چینی قرار می‌گیرد

این به‌روزرسانی قرار است در اختیار 500 نفر از مردم منتخب کشور چین که پیشتر برای آزمایش اندروید نوقا روی این گوشی هوشمند داوطلب شده بودند، عرضه شود. همچنین آپدیت جدید هواوی تنها برای گوشی های مدل B153 عرضه شده و ورژن نرم افزاری دستگاه را به B321 ارتقا می‌دهد.

به‌نظر کمپانی هواوی کار به‌روز کردن گوشی های موبایل خود را به صورت جدی دنبال می‌کند. چند روز پیش بود که شاهد عرضه نسخه آزمایشی اندروید نوقا برای گوشی جی 9 پلاس (G9 Plus) بودیم. تلفن هوشمند پی 9 پلاس (P9 Plus) نیز روز گذشته آپدیتی مشابه را دریافت کرد که ورژن نرم افزاری را به B352 تغییر می‌داد. اگر در جریان نیستید نیز باید بدانید که پیشتر گوشی های هوشمند پی 9 (P9) و میت 8 (Mate 8)، نسخه نهایی اندروید نوقا را دریافت کرده‌اند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*