بنچمارک جدید تراشه اسنپدراگون 835

بنچمارک جدیدی از تراشه اسنپدراگون 835 منتشر شد؛ منتظر شگفتی نباشید!

تراشه اسنپدراگون 835 کمپانی کوالکام (Qualcomm Snapdragon 835)، یکی از مورد انتظارترین تراشه‌هایی است که در زیر قاب پرچمداران سال 2017 میلادی جای خوش خواهد کرد. طی یکی دو ماه اخیر، اطلاعات جدید و نتایجی از بنچمارک مربوط به یک محصول مجهز به این تراشه منتشر شده که نشان می‌دهد این چیپست برای نخستین بار در سه ماهه نخست سال 2017 وارد بازار می‌شود.

امروز اطلاعاتی از تراشه اسنپدراگون 835 به بیرون درز کرده است؛ در حالی این تست انجام گرفته که تنها یک هفته یا حتی شاید کمتر به زمان برگزاری نمایشگاه CES 2017 باقیمانده و کوالکام نیز رسما در نمایشگاه مذکور به معرفی کاملی از چیپست تازه وارد خود خواهد پرداخت.

نتایجی که در زیر مشاهده می‌کنید، حاصل امتیازات به دست آمده یک دستگاه مجهز به این چیپست به نام “Essential FIH-PM1” است که توسط نرم افزار GeekBench به انتشار رسیده است. این دیوایس مجهز به یک پردازنده 8 هسته‌ای با سرعت 1.9 گیگاهرتز است که با 4 گیگابایت رم همراه شده و سیستم عامل اندروید 7 نوقا بر روی آن نصب است.

بنچمارک جدید تراشه اسنپدراگون 835

بنچمارک جدید تراشه اسنپدراگون 835 با نمایش امتیازات ضعیف همه را غافلگیر کرد!

نتایج تست تک هسته‌ای این گوشی آزمایشی مجهز به اسنپدراگون 835 نشان می‌دهد که موفق به کسب امتیاز 1844 شده و این درحالی‌ست که همین گوشی در حالت چند هسته‌ای، امتیاز 5426 را به نام خود ثبت کرده است. اگر بخواهیم این امتیاز به دست آمده را به چالش بکشیم، باید بگوییم که چنین نمره‌ای به هیچ عنوان چشم‌گیر و شگفت‌انگیز نیست. اخیرا گوشی وان پلاس 3 تی (OnePlus 3T) همراه با چیپست ضعیفتر اسنپدراگون 821 موفق به کسب نمره‌ای مشابه شده است. علاوه بر این می‌توان به چیپست کرین 960 هواوی نیز اشاره کرد که با کسب امتیاز 1949 در حالت تک هسته‌ای و 6439 در حالت چند هسته‌ای، از بنچمارک تازه به ثبت رسیده توسط تراشه اسنپدراگون 835 قدرتمندتر ظاهر شده است.

البته در اینجا موضوعی نیز می‌تواند مطرح شود. این احتمال وجود دارد که مشکل از سوی دستگاه تست شده باشد و این گوشی اندرویدی موفق نشده پتانسیل کامل پردازنده جدید شرکت کوالکام را به نمایش بگذارد. ما چندی پیش در بنچمارک آنتوتو دیده بودیم که تراشه اسنپدراگون 835 (Snapdragon 835) موفق شده رقبای قدرتمندی نظیر Apple A10 Fusion را نیز شکست دهد؛ بنابراین ما انتظار داریم با گوشی های پرچمدار شرکت‌هایی همچون ال جی، اچ تی سی، سونی، وان پلاس و سایر برندها، نمرات به مراتب بزرگ‌تری را در بنچمارک‌های مختلف مشاهده کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*