مانیتور خمیده کوانتوم دات سامسونگ

معرفی مانیتور خمیده کوانتوم دات سامسونگ در نمایشگاه CES 2017

سامسونگ الکترونیکس قرار است در نمایشگاه CES 2017 از نسل جدید مانیتورهای خود، مانیتور خمیده کوانتوم دات سامسونگ رونمایی کند. بنابراین، همچنان باید غول کره‌ای دنیای فناوری را یکی از رهبران خلاق بازار نمایشگرها بدانیم.

در بیانیه رسمی این شرکت آمده است:

امروزه مصرف کنندگان چندرسانه‌ای کاملا به درستی، انتظارات زیادی دارند و می‌خواهند زمانی که به بازی یا تماشا می‌پردازند، به معنای واقعی لذت همه جانبه‌ای را تجربه کنند. امسال سامسونگ قصد دارد از نمایشگرهای خمیده کوانتوم دات خود همراه با طراحی درخشان، رنگ غنی‌تر و کنتراست عمیق‌تر از سایر مانیتورها رونمایی کند. ما نمی‌توانیم بیش از این صبر کنیم تا اخبار جدید را پیش از نمایشگاه CES 2017 لاس وگاس به اشتراک بگذاریم.

یک تجربه سرگرم کننده رنگارنگ خمیده

مانیتور خمیده کوانتوم دات سامسونگ

مانیتور خمیده کوانتوم دات سامسونگ به نام “CH711” برای گیمرهایی طراحی شده است که قصد لذت هر چه بیشتر از بازی‌هایشان را دارند. علاوه بر این، اگر شما یک کاربر حرفه‌ای هستید، این نمایشگر مختص خود شماست. این مانیتور در مدل‌های 27 و 31.5 اینچی در اوایل سال 2017 میلادی عرضه خواهد شد. مانیتور CH711 ارائه کننده تصویری زنده، تصاویری بسیار با کیفیت، صرف نظر از نوع محتوا برای لذت بردن است. این مانیتور مجهز به انحنایی با قطر خمیدگی 1.800R و یک زاویه دید بسیار وسیع 178 درجه‌ای است که باعث می‌شود محتوای در حال نمایش، زاویه دید بسیار خوبی را در هر جای اتاق پیدا کند. طراحی ارگونومیک این مانیتور همچنین تماشاگران را قادر می‌سازد تا در هر دو حالت افقی یا عمودی، هرگونه که بهتر می‌بتوانند محتوا را مشاهده کنند از آن استفاده کنند. زمانی که پشتیبانی از رنگ‌های sRGB نزدیک به 125 درصد باشد و وضوح 2.560×1440 WQHD نیز آماده‌ی ارائه محتوا باشد، مانیتورCH711، استاندارد جدیدی را برای نمایش جزئیات رنگ در هر فاصله‌ای به ارمغان میاورد.

مانیتور خمیده کوانتوم دات سامسونگ

نخستین مانیتور خمیده کوانتوم دات سامسونگ براق است و از طراحی 360 درجه‌ای زیبایی بهره می‌برد که می‌تواند با قرار گرفتن بر روی هر میزی به آن زیبایی ببخشد. آن ساده است، شاسی سفیدرنگ آن از طراحی سه طرفه Boundless بهره می‌برد و کابل های پاور و HDMI به خوبی در پشت آن پنهان می‌شوند تا ظاهر زیبایی را بر روی میز شما جلوه کند.

انقلاب مانیتور خمیده کوانتوم دات سامسونگ

مانیتور خمیده کوانتوم دات سامسونگ

در ماه دسامبر، تبلیغاتی در خصوص مانیتورهای خمیده کوانتوم دات CFG70 و CF791 در ایالات متحده منتشر شد که این دو نیز قرار است به نمایشگاه سی ای اس 2017 راه پیدا کنند. گفتنیست که این مانیتورها نیز در دو اندازه 24 و 27 اینچی، با هدف جلب توجه حرفه‌ای‌ها و گیمرها روانه بازار خواهند شد تا همچون مانیتور CH711 بتوانند استاندارد جدیدی را به دنیای مانیتورها تحمیل کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*