فروش موبایل هواوی در سال 2016

میزان فروش موبایل هواوی در سال 2016 لرزه به جان رقبا انداخت

بازار گوشی‌های هوشمند روز به روز شکل رقابتی‌تری به خود گرفته و جذابیت و هیجان آن افزایش پیدا می‌کند. کمپانی‌های قدیمی و شناخته‌شده برای حفظ رده خود هر چه در توان دارند ارائه کرده و کمپانی‌های جدید نیز برای به دست گرفتن بخشی از بازار، دست به نوآوری و خلق ایده‌های جدید در این زمینه می‌زنند. شرکت‌های چینی را باید پیروز این رقابت دانست، چرا که هم در بخش نوآوری و کیفیت و هم در بخش کمیت فروش در حال به دست آوردن تمامی رده‌ها هستند. به عنوان نمونه، میزان فروش موبایل هواوی در سال 2016 جایگاه این شرکت چینی در رده سومی بزرگ‌ترین تولیدکنندگان گوشی هوشمند را بیش از پیش تثبیت می‌کند.

آمار فروش موبایل هواوی در سال 2016 از رشد این شرکت خبر می‌دهد

نایب رییس هواوی مدتی قبل با اشاره به میزان فروش موبایل هواوی در سال 2016 ، آن را موفقیت‌آمیز خطاب کرد، چرا که علاوه بر رسیدن به اهداف از پیش تعیین‌شده، رکورد جدیدی را به ثبت رسانده‌ است. مدتی قبل طی اخبار بررسی فروش کمپانی‌های مختلف در بازار گوشی‌های هوشمند، به رقم خیره‌کننده صد میلیون دستگاه توسط هواوی اشاره کردیم و حالا می‌بینیم که با رسیدن به پایان سال جاری میلادی، فروش موبایل هواوی در سال 2016 به صد و چهل میلیون دستگاه رسیده است.

فروش موبایل هواوی در سال 2016همانطور که می‌دانید هواوی تا رسیدن به پایان سال گذشته میلادی حدود صد و هشت میلیون دستگاه به فروش رساند و افزایش سی و دو میلیونی این رقم در سال جاری، در حالی که به نسبت سال گذشته بازار رقابتی‌تر شده است، یک شاهکار و کار برجسته محسوب می‌شود. باید در نظر داشت هنوز چند روزی تا رسیدن به انتهای سال باقی مانده است، پس بعید نیست تا شاهد افزایش آمار فروش موبایل هواوی در سال 2016 به میزان چند میلیون دیگر نیز باشیم. هواوی اکنون جایگاه خود را به عنوان سومین تولیدکننده بزرگ گوشی‌های هوشمند تثبیت کرده و در دنباله سامسونگ (رده اول) و سپس اپل (رده دوم) در حرکت است. گفتنی است این شرکت پیشرو چینی، در نظر دارد تا رسیدن به انتهای سال 2018 میلادی با پس‌زدن اپل، رده دوم فروش را از آن خود کند.

این شرکت تاکنون موفق به فروش ده میلیون دستگاه هواوی پی 9 (Huawei P9) شده و در نظر دارد تا زمان عرضه رسمی هواوی پی 10 (Huawei P10) به بازار، این رقم را به دوازده میلیون دستگاه افزایش دهد. همچنین دیگر آمار جزئی در دسترس از فروش موبایل هواوی در سال 2016 به هواوی میت 8 (Huawei Mate 8) اختصاص داشته و می‌دانیم که تاکنون هفت میلیون دستگاه از این مدل به فروش رفته است.

فروش موبایل هواوی در سال 2016برای یادآوری باید به این موضوع اشاره کنیم که این کمپانی چینی، مدتی قبل سه گوشی هوشمند فوق‌العاده قدرتمند را به رقابت بالارده‌های بازار وارد کرد. هواوی میت 9 (Huawei Mate 9)، هواوی میت 9 پرو (Huawei Mate 9 Pro) و هواوی میت 9 پورش دیزاین (Huawei Mate 9 Porsche Design) مطمئنا آمار فروش خیره‌کننده‌ای را در سال 2017 از خود بر جای خواهند گذاشت، چرا که با دستگاه‌هایی پیشرو هم در زمینه طراحی ظاهری و هم در زمینه سخت افزار و توان پردازشی رو‌به‌رو هستیم. به احتمال زیاد در ربع اول سال 2017 شاهد رونمایی از چیپست کیرین 970 (Kirin 970) برای پس‌زدن تمامی پردازشگرهای موبایل بازار و همچنین معرفی هواوی پی 10 خواهیم بود. با توجه به چشم انتظاری کاربران، احتمالا این گوشی در فروردین ماه سال آینده معرفی خواهد شد. این مدل قرار است تا مستقیما جانشینی مدل فوق محبوب هواوی پی 9 را در دست بگیرد، به همین دلیل انتظارات از آن شدیدا بالاست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. حالا دوستان اپلی و سامسونگی بگن هواوی فلانه و اولانه.
    خواستن توانستن است.
    بدبختی ما اینه نشستیم به همه دنیا میخندیم خبر نداریم که همه دارن پیشرفت میکنن جز ما.