رونمایی از اسپیکر پوشیدنی و ایربادهای وایرلس ال جی در نمایشگاه CES 2017

رونمایی از اسپیکر پوشیدنی و ایربادهای وایرلس ال جی در نمایشگاه CES 2017

به نظر می‌رسد که ال جی قصد دارد در نمایشگاه CES 2017 امسال توجه ویژه‌ای بر روی محصولات صوتی و حوزه‌ی موسیقی داشته باشد. بعد از رونمایی از اسپیکر بلوتوثی معلق این کمپانی در روزهای گذشته، حالا نوبت به رونمایی از اسپیکر پوشیدنی و ایربادهای وایرلس ال جی رسیده است.

اگر از عاشقان حوزه‌ی فناوری هستید، قطعا می‌دانید که یکی از بزرگترین رویدادهای دنیای تکنولوژی چند روز دیگر در لاس وگاس آمریکا برگزار خواهد شد و تقریبا تمام کمپانی‌های فعال در این حوزه، در این رویداد حضور خواهند شد. روال کاری نمایشگاه CES 2017 به این صورت است که در روزهای ابتدایی قبل از آغاز مراسم اصلی، کمپانی‌های مختلف به رونمایی از محصولات خود می‌پردازند و سپس کاربران و کارشناسان در روزهای برگزاری نمایشگاه می‌توانند از آن محصولات برای اولین بار استفاده کنند.

کمپانی ال جی نیز مطابق هر سال حضور فعالی در این رویداد خواهد داشت و به نظر می‌ر‌سد که بخش فناوری‌های صوتی این برند کره‌ای از فعال‌ترین قسمت‌های آن در نمایشگاه امسال خواهد بود. در همین راستا دقایقی پیش به طور رسمی از اسپیکر پوشیدنی و ایربادهای وایرلس ال جی رونمایی به عمل آمد. این دو محصول که هر دو متعلق به سری TONE هستند، طراحی خلاقانه‌ای دارند و نوآوری‌های قبلی ال جی را ادامه می‌دهند.

اسپیکر TONE Studio ال جی ؛ گردن‌بندی که موسیقی پخش می‌کند!

رونمایی از اسپیکر پوشیدنی و ایربادهای وایرلس ال جی در نمایشگاه CES 2017

همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، این اسپیکر دارای طراحی سبک و خلاقانه‌ای به شکل یک گردن‌بند است و بر روی گردن کاربران قرار می‌گیرد. پکیج اسپیکر TONE Studio شامل دو بلندگوی با رنج کامل در بالا و دو بلندگوی لرزشی بر روی قسمت‌های پایینی می‌شود. ترکیب این چهار بلندگو در کنار هم باعث می‌شود که شما صدایی فراگیر و طبیعی را هنگام تماشا فیلم، انجام بازی‌های ویدیویی و یا هنگام گوش دادن به موسیقی تجربه کنید.

فناوری صدای فراگیر این اسپیکر مدرن از سوی متخصصان شرکت DTS طراحی شده است و وجود یک مبدل دیجیتال به آنالوگ مبتنی بر صدای اصلی (Hi-Fi DAC) کمک می‌کند که صدای پخش شده با دقت بسیار بالایی بازسازی شود و به صدای واقعی، نزدیک‌تر باشد. همچنین امکان نرم افزاری جالبی تحت عنوان Dual Play در اسپیکر TONE Studio ال جی قرار داده شده که به کاربران این دیوایس‌ها اجازه می‌دهد دو اسپیکر از این مدل را به یکدیگر متصل کنند و صدای پخش شده از یک فیلم و یا لیست پخش را بین خودشان به اشتراک بگذارند.

معرفی TONE Free ؛ ایربادهای وایرلس ال جی

رونمایی از اسپیکر پوشیدنی و ایربادهای وایرلس ال جی در نمایشگاه CES 2017

ایربادهای وایرلس ال جی نیز به عنوان همراه اسپیکر وایرلس تون استودیو به شمار می‌روند و احتمالا به رقیب جدی ایرپادهای اپل تبدیل خواهند شد. هدفون های TONE Free همان‌طور که در تصویر مشاهده می‌کنید، دارای طراحی نسبتا ساده‌ای هستند و شکل جمع و جوری دارند. این هدفون‌ها را می‌توانید برای گوش دادن به موسیقی، بدون ایجاد مزاحمت برای دیگران، به کار ببرید. در ضمن زمان‌هایی که از آنها استفاده نمی‌کنید نیز قادر خواهید بود که ایربادهای وایرلس ال جی را در جایگاه تعبیه شده بر روی اسپیکر TONE Studio قرار دهید تا علاوه بر محافظت از آنها، بتوانید باتریشان را نیز شارژ کنید.

البته در زمان‌هایی که استفاده از این اسپیکر گردنبندی برایتان آسان نیست، می‌توانید از باکس مخصوصی که برای شارژ این هدفون‌های کوچک فراهم شده نیز بهره ببرید. ایربادهای وایرلس ال جی برای استفاده به صورت هندزفری و برقراری یا رد کردن تماس‌های تلفنی نیز قابل استفاده خواهند بود.

رونمایی از اسپیکر پوشیدنی و ایربادهای وایرلس ال جی در نمایشگاه CES 2017

علاوه بر ایربادهای TONE Free و اسپیکر TONE Studio، ال جی از دو محصول دیگر با عناوین TONE Infinim و TONE Ultra نیز در نمایشگاه رونمایی خواهد کرد. TONE Infinim از فناوری Metal Layer Speaker ال جی بهره می‌برد تا صدای شفاف‌تر و زنده‌تری به گوش استفاده‌کنندگان برسد. TONE Ultra نیز طی یک همکاری مشترک با برند خوش‌نام JBL توسعه یافته است و از میکروفون‌های دوگانه‌ی MEMS به منظور افزایش شفافیت تماس برخوردار خواهد بود.

در مجموع روزهای هیجان‌انگیزی در انتظار علاقه‌مندان به دنیای موسیقی و افکت‌های صوتی خواهد بود و ال جی در نمایشگاه CES 2017 با دست پر به استقبال آنها آمده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*