لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 270

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 270 ؛ مقاوم، قدرتمند با تجربه صوتی دالبی

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 270 (Lenovo ThinkPad X270)، محصولی جدید از کمپانی لنوو است که با قماومت بسیار بالا از سوانح مختلف جان سال به در خواهد برد و با ارائه یک باتری بسیار قدرتمند با طول عمر 20 ساعته، گزینه‌ای ایده آل برای افراد حرفه‌ای و پرکار خواهد بود. این لپ تاپ 12.5 اینچی صفحه لمسی با قیمت 949 دلار به فروش خواهد رسید.

این روزها سازندگان کامپیوترها، تمرکز اصلی خودشان را بر روی ساخت لپ تاپ هایی باریک و سبک گذاشته‌اند تا هر چه بیشتر حمل آن ها را برای کاربران سهل و آسان کنند. این مشخصه‌ی بسیار خوبی است، اما اگر شما هیچگاه علاقه‌مند به داشتن یک لپ تاپ کم ضخامت و کم وزن نبوده‌اید و بیشتر از وزن کم آن، مقاومت کامپیوترتان در سفرهای روزانه شما مهم بوده است، قدرت انتخابتان این روزها ضعیف‌تر از گذشته خواهد بود.

در همین راستا کمپانی لنوو از لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 270 (Lenovo ThinkPad X270) با هدف مقاومت در برابر سوانح مختلف رونمایی کرده است. به نقل از لنوو، لپ تاپ در درجه اول برای قابل حمل بودن طراحی شده است، اما در همین زمان باید مطمئن باشیم که آن مقاومت استفاده در تمام طول روز را داشته باشد. به همین بهانه، لپ تاپ جدید لنوو خط قرمزی بر روی طراحی باریک کشده است و با استفاده از معماری باتری قابل تنظیم دوگانه، می‌تواند تا 20 ساعت در هر بار شارژ برای شما مفید واقع شود.

لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 270

در زیر قاب لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 270 نیز ما آخرین نسل از پردازنده های سری Core i شرکت اینتل را خواهیم داشت. این لپ تاپ مقاوم تا 16 گیگابایت رم را در زیر قاب خود جای می‌دهد و تا 2 ترابایت حافظه HDD یا 512 گیگابایت حافظه SSD را نیز پشتیبانی می‌کند. گفتنیست که Lenovo ThinkPad X270 حاوی یک نمایشگر 12.5 اینچی با وضوح اچ دی / فول اچ دی (بسته به انتخاب کاربران) لمسی بوده و ویندوز 10 مایکروسافت نیز به صورت پیشفرض بر روی آن نصب خواهد بود.

علاوه بر همه این‌ها باید به قدرت بالای صوتی لپ تاپ جدید لنوو نیز اشاره کرد. اگر شما هم از علاقه‌مندان به موسیقی و یا تماشای فیلم با لپ تاپ هستید، لنوو تینک پد X270 با ارائه تکنولوژی صوتی دالبی، می‌تواند گزینه‌ای بسیار جذاب برای شما باشد.

قیمت و زمان عرضه لپ تاپ لنوو تینک پد ایکس 270

لازم به ذکر است که لپ تاپ جدید و بسیار مقاوم کمپانی لنوو با آغاز قیمت 949 دلار و از ژانویه سال 2017 میلادی به فروش خواهد رسید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*