لپ تاپ لنوو تینک پد تی 470 / تی 470 اس

رونمایی از دو لپ تاپ لنوو تینک پد تی 470 / تی 470 اس

شرکت لنوو ساعاتی پیش از یک کامپیوتر جدید فوق‌العاده امنیتی رونمایی کرد. لپ تاپ لنوو تینک پد تی 470 / تی 470 اس (Lenovo ThinkPad T470/470S)، یک لپ تاپ ایمن دارای تایدیه امنیتی ارتش ایالات متحده است و از اسکنر اثر انگشت همراه با یک دوربین جهت لاگین به ویندوز بهره می‌برد. گفتنیست که این دو لپ تاپ با قیمت 949 دلار و 1.149 دلار به فروش خواهند رسید.

وقتی به امنیت کامپیوترهایمان می‌اندیشیم، بدیهی است که باید مراقب هرآنچه از اینترنت دانلود می‌کنیم و یا بر روی آن کلیک می‌کنیم باشیم. در اینجا همچنین دیگر ابزار و مراقبت‌هایی نظیر مانیتورینگ آنتی ویروس و نرم افزاری وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا فایل ها و ایمیل های خود را از هکرها دور نگه دارد و خیالتان در هر شرایطی از نفوذ افراد سودجو به کامپیوترتان راحت باشد.

به همین خاطر، کمپانی لنوو از یک لپ تاپ با امنیت بسیار مناسب رونمایی کرده است که می‌تواند گزینه‌ی مناسبی برای خریداری باشد. دو لپ تاپ لنوو تینک پد تی 470 (Lenovo ThinkPad T470) و تینک پد تی 470 اس (Lenovo ThinkPad T470S)، لپ تاپ های جدید شرکت لنوو هستند که هر دو از تاییدیه ارتش آمریکا (milspes) برخوردار بوده و مدل اصلی این لپ تاپ نیز با تجهیز شدن به قابلیت های امنیتی فیزیکی نظیر سنسور اثر انگشت و دوربین IR برای لاگین شدن توسط ویندوز هلو (Windows Hello) به ویندوز 10 مایکروسافت، یک گام جلو‌تر از نسخه اس خود قرار دارد.

لپ تاپ لنوو تینک پد تی 470 / تی 470 اس

این قدرت امنیتی بالا، در زیر قاب نیز با سخت افزاری مناسب همراه شده است تا ما همواره از لپ تاپ لنوو تینک پد 470 / 470 اس، به نیکی یاد کنیم. هر دو نسخه این لپ تاپ جذاب به یک نمایشگر تمام لمسی 14 اینچی با وضوح Full HD برخوردار هستند. مغز متفکر آن‌ها نیز مشترکا آخرین نسل از پردازنده‌های سری Core i اینتل خواهد بود. لازم به ذکر است مدل Lenovo ThinkPad T470S قادر به پشتیبانی تا 24 گیگابایت حافظه رم و 1 گیگابایت حافظه SSD بوده، این درحالیست که نسخه اصلی آن می‌تواند تا 32 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه OPAL2PCIe-NVMe M.2 را ارائه کند. باتری مدل S این لپ تاپ نیز می‌تواند تا 10 ساعت (بسته به نوع استفاده شما) دوام بیاورد ، این در حالیست که این میزان در مدل اصلی تا 18 ساعت بالا می‌رود.

قیمت و زمان عرضه لپ تاپ لنوو تینک پد تی 470 / تی 470 اس

اگر شما هم علاقه‌مند به خریداری این لپ تاپ های امنیتی و جذاب شده‌اید، می‌توانیم نسخه اصلی آن را با شروع قیمت 949 دلار و نسخه اس آن را با شروع قیمت 1.149 دلار از ژانویه سال 2017 میلادی خریداری کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*