دستیار Bixby سامسونگ

دستیار Bixby سامسونگ ، از اپلیکیشن های استوک گوشی‌های این شرکت پشتیبانی می‌کند

چندین ماه پیش بود که برای نخستین بار خبر توسعه یک دستیار هوشمند مجازی توسط سامسونگ به نام “Bixby” را منتشر کردیم و همچنان بر این باوریم که احتمالا با پرچمدار آینده گوشی های این شرکت، گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) با آن ملاقات خواهیم کرد. حال به نقل از یک گزارش جدید، دستیار Bixby جایگزین سرویس S Voice موجود بر روی گوشی های برند سامسونگ خواهد شد و با پشتیبانی از تمامی اپلیکیشن های گوشی گلکسی اس 8، قابلیت‌های جذابی را به ارمغان میاورد.

شایان ذکر است که سامسونگ به تازگی اقدام به خریداری شرکت “Viv Labs” ، یک کمپان فعال در حوزه هوش مصنوعی کرده است. این شرکت فناوری از همان ابتدای خرید توسط سامسونگ، مقدمات توسعه یک دستیار جدید مجازی برای محصولات این غول کره‌ای را با هدف غلبه بر دستیاران قدرتمندی نظیر سیری اپل و کورتانا مایکروسافت آغاز کرد.

آیا درب های دستیار Bixby سامسونگ، بر روی دیگر توسعه دهندگان باز است؟

اگر تمامی این اخبار و اطلاعات درست باشند، گلکسی اس 8 سامسونگ به جای S Voice، از دستیار Bixby میزبانی خواهد کرد و علاوه بر این که تمامی اپلیکیشن های استوک گوشی پرچمدار سامسونگ از آن پشتیبانی می‌کنند، قابلیت های جذاب دیگری را نیز به این موبایل اندرویدی اضافه خواهد کرد. به طور مثال کاربران می‌توانند با دادن دستور صوتی به دستیار Bixby ، تصویر و یا ویدیو خاصی از گالری گوشی خود را فراخوانی و اجرا کنند؛ هرچند این عملکردهای هوشمندانه به همین جا ختم نمی‌شود. بدون شک کاربران قابلیت ذخیره یک مخاطب جدید، ارسال ایمیل‌ها، ساخت یادآورها و غیره را نیز با استفاده از این تکنولوژی دریافت خواهند کرد.

دستیار Bixby سامسونگ

در سمتی دیگر، این احتمال وجود دارد که سامسونگ درب‌های توسعه دستیار مجازی جدید خودش را بر روی توسعه دهندگان اپلیکیشن های شخص ثالث نیز باز بگذارد. با این کار، آن‌ها نیز قادر به استفاده از دستیار مجازی سامسونگ همراه با برنامه خود بوده و تجربه کار با اپلیکیشنشان در گوشی گلکسی اس 8 سامسونگ را بهتر از همیشه ارائه میکنند. به طور مثال کاربران میتوانند با استفاده از یک دستور صوتی، از طریق اپلیکیشن Uber، یک تاکسی فرا بخوانند.

انتظار می‌رود سامسونگ در ماه آوریل و طی یک رویداد خبری در شهر نیویورک از تازه‌ترین دستاورد خود در دنیای وسیع موبایلی، گوشی گلکسی اس 8 رونمایی کند. ما همچنان باید تا آن زمان شایعات را به دنبال خودمان بکشانیم. هرچند، قطعا اگر تا آن زمان اخبار تازه‌ای مربوط به دستیار هوشمند جدید سامسونگ به دستمان رسید آن را با مخاطبین محترم گجت نیوز به اشتراک می‌گذاریم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*