خدمات خشکشویی آنلاین – اپلیکیشن زودشور

خدمات خشکشویی آنلاین – اپلیکیشن زودشور

زودشور یک سرویس On Demand برای خدمات خشکشویی آنلاین است که در حوزه ثبت order و pickup & Delivery لباس‌ها برای شهر‌های بزرگ و پرجمعیت و شلوغ ارائه فعالیت میکند. مدل این کسب و کار به این صورت است که مشتری به صورت Online خدمات مورد نظر خود را درخواست میکند و سرویس‌های اپلیکیشن زودشور برای دریافت لباس ها به آدرس مشتری رفته و لباس را پس از پروسه خشکشویی به مشتری ظرف 24 ساعت تحویل می دهند .

با گسترش فعالیت‌های کسب و کارهای نوپا در کشور و افزایش استفاده مردم از خدمات اینترنتی و گسترش خرید های اینترنتی، وجود ترافیک های سرسام آور در شهرهای بزرگی مانند تهران، تیم زود شور این نیاز را احساس نمود که می تواند خدمات سنتی خشکشویی را به شیوه ای نوین ارایه دهد که علاوه بر رفع این نیاز برای مشتریان، خدمات نوینی را به جامعه عرضه کند .

زودشور ، یک سرویس خدماتی در حوزه پوشاک است که یکی از 3 نیاز اصلی ( پوشاک ، خوراک ، مسکن) هر انسانی به شمار می‌رود.یکی از مزیت های رقابتی زود شور نسبت به خشکشویی های سنتی در کشور ارایه خدمات متمایز است. بدین صورت که مشتری تنها کافی است سفارش خود را از طریق سایت و یا اپیلیکیشن های اندروید و ios ثبت نماید .

خدمات خشکشویی آنلاین – اپلیکیشن زودشور

شما خیلی ساده میتوانید سفارش خشکشویی خود را از طریق سایت zoodshoor.com  و یا ازطریق نرم افزار تلفن همراه ثبت نموده و سپس تیم زودشور با مراجعه به آدرس ثبت شده شما لباسها را تحویل گرفته و پس از 48 ساعت لباس را پس از فرآیند خشکشویی و اتو درب منزل به شما تحویل خواهند داد.

پس از شستشوی لباس توسط خشکشویی های مربوطه، تیم زود شور لباس را از خشکشویی تحویل گرفته و با بسته بندی‌های خاص، سفارش را به مشتری تحویل می دهد.

خدمات خشکشویی آنلاین – اپلیکیشن زودشور

لازم به ذکر است که خدمات خشکشویی توسط معتبر‌ترین خشکشویی های درجه 1 هر منطقه که طرف قرار داد با زودشور هستند انجام خواهد شد.

از مزایای این سرویس عدم مراجعه مشتری به خشکشویی جهت تحویل لباس و مراجعه مجدد برای دریافت لباس است که علاوه بر صرفه جویی در وقت و سهولت در استفاده از خدمات خشکشویی، باعث کاهش ترافیک شهری نیز می‌شود.

مجموعه زود شور علاوه بر ارائه خدمات خشکشویی آنلاین ، در نظر دارد که سهمی نیز در بهبود شرایط اجتماعی و فرهنگی داشته باشد. در آینده‌ای نزدیک و با افزایش سرویس دهی زودشور به مناطق مختلف، شاهد کاهش بار ترافیکی در مناطق مربوطه، کاهش مصرف آب، آشنایی مردم با فرهنگ خرید اینترنتی و خدمات آنلاین خواهیم بود.

هم چنین زودشور در نظر دارد در صورت تمایل مشتریان، با دریافت لباس‌های بی استفاده از کاربران خود این البسه را به افراد نیازمند واقعی برساند تا بتواند سهمی در بهبود زندگی نیازمندان داشته باشد.

درحال حاضر زودشور خدمات خود در مناطق 1 و 3 و 4 ( شمال شرق تهران) آغاز کرده و در فاز بعدی ، مناطق شمال غرب تهران برای سرویس دهی در نظر گرفته شده و سپس به طور کامل مناطق 1.2.3.4.5.6.7.8.22 تحت پوشش خدمات خشکشویی آنلاین اپلیکیشن زودشور قرار خواهند گرفت.

خدمات خشکشویی آنلاین – اپلیکیشن زودشور

مشاهده سایت و دانلود اپلیکیشن خدمات خشکشویی آنلاین زودشور برای اندروید و آی او اس : 

پایان رپورتاژ آگهی/

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*