ملاقات با سوپر ماریو ران در یک دنیای واقعی!

تماشا کنید: ملاقات با سوپر ماریو ران در دنیای واقعی!

محبوبیت کمپانی نینتندو به سبب اینکه دوران کودکی اکثریت نسل حاضر با کاراکترهای تولید شده توسط این برند گره خورده است، وضعیت عجیبی دارد. شما ممکن است برای چند ماه خبری از این غول دنیای بازی نشنوید، اما ناگهان آنها می‌آیند و پوکمون گو را معرفی می‌کنند تا به یک باره، دنیای بازی های موبایل را تکانی اساسی دهند. حالا هم با معرفی بازی سوپر ماریو ران‌ (Super Mario Run) یک بار دیگر شاهد قدرت‌نمایی ابرشرکت نوآور ژاپنی هستیم.

تب بازی سوپر ماریو ران این روزها به شدت فراگیر شده است و با این که هنوز نسخه‌ی رسمی آن در اختیار کاربران اندروید قرار نگرفته، اما میلیون‌ها کاربر آی او اس در سراسر جهان به انجام آن بر روی آی‌دیوایس‌های خود مشغول هستند. مطمئنا زمانی که یک عنوان این چنین محبوب می‌شود، پای خلاقیت‌های افراد هم به آن باز می‌شود و ده‌ها کلیپ و انیمیشن بر مبنای آن ساخته خواهد شد.

ویدیویی که ساعاتی پیش توسط یکی از یوتیوبرهای معروف یعنی Devin Super Tramp در کانالش منتشر شده نیز نمونه‌ای از همین خلاقیت‌ها به شمار می‌رود. اگر از کاربران پیگیر یوتیوب باشید، احتمالا کلیپ های جذاب و باکیفیت دوین از ورزش پارکور و انجام حرکات جذاب این رشته‌ی پرتحرک را تماشا کرده‌اید. حالا او به سراغ بازی سوپر ماریو ران رفته و در کلیپی که با نام “Super Mario Run Meets Parkour in Real Life! in 4K!” در یوتیوب منتشر کرده، ما را به ملاقات با شخصیت ماریو در دنیای واقعی می‌برد؛ آن هم در حالی که این کاراکتر سیبیلو با انجام حرکات پارکور از روی موانع عبور می‌کند و بعد از ده‌ها پرش، غلط خوردن و دویدن با سرعت بالا، می‌رود که پرنسس را از دست عده‌‌ای از جنایت‌کاران خجالتی نجات دهد!

real-life-mario-run-4k-1200x630-c

در این ویدیو مشاهده می‌کنید که چگونه ماریو درست مانند بازی موبایلش، با حرکاتی عجیب و خارق العاده که اکثر ما توانایی انجام آنها را نداریم، به جنگ دشمنان فانتزی اش می‌رود و البته درست دقیقا مانند بازی، شما به اتصال دائم اینترنت برای تماشای آن نیاز خواهید داشت! اگر بعد از تماشای این کلیپ جذاب به کارهای این یوتیوبر محبوب علاقه‌مند شدید، می‌توانید به کانال او در این لینک مراجعه کنید و همراه با چهار و نیم میلیون دنبال‌کننده‌ی او از تماشای دیگر ویدیوهای جذاب دوین نظیر «تجربه‌ی پوکمون گو با پارکور» و یا «انجام مسابقه‌ی ماشینی سوپر ماریو کارت در دنیای واقعی» هم لذت ببرید.

ترکیب بازی سوپر ماریو ران با ورزش پارکور در دنیای واقعی را تماشا کنید

گفتنی است که این ویدیو دقیقا همزمان با تغییرات جدید این بازی برای آی او اس منتشر شده است. از این تغییرات که با موج کریسمس و نزدیک شدن به پایان سال میلادی همراه هستند می‌توانیم به درخت‌های کریسمس تزیین‌ شده و گوی‌های درخشان برفی اشاره کنیم. همچنین گزینه‌ی جدیدی تحت عنوان Friendly Run به بازی اضافه شده است که کاربران می‌توانند بدون این که بلیط های خود را خرج کنند، برای شکستن رکورد دوستانشان به انجام بازی بپردازند.

بازی سوپر ماریو ران سومین عنوانی محسوب می‌شود که تحت لایسنس کاراکترهای طراحی شده توسط نینتندو بر روی پلتفرم موبایل عرضه شده‌اند. دو بازی Miitomo و Pokémon Go نیز پیش از این بر روی موبایل قرار گرفته بودند، اما برخلاف پوکمون گو، طراحی و توسعه‌ی سوپر ماریو ران کاملا بر عهده نینتندو بوده است و تاکاشی تزوکا (Takashi Tezuka) که ساخت عنوان Super Mario Bros. برای کنسول NES را در پرونده‌ی خود دارد، طراح اصلی این بازی جذاب بوده است؛ شیگرو میاموتو (Shigeru Miyamoto) نیز که عده‌ای او را پدر بازی‌های رایانه‌ای لقب داده‌اند، نقشی اساسی در توسعه‌ی عنوان جدید از سری بازی‌های سوپر ماریو داشته است.

super-mario-run

کارشناسان و منتقدانی که این بازی جذاب را تجربه کرده‌اند، درصد رضایت بالایی از ساخته‌ی جدید نینتندو داشته و تجربه‌ی آن را به تمام طرفداران سوپر ماریو توصیه کرده‌اند؛ با نصب این بازی می‌توانید همان اتمسفر دوست داشتنی بازی های کلاسیک این سری شامل طراحی مراحل و محیط بازی با همان المان‌های دوست داشتنی گیم پلی را این بار بر روی اسمارت فون خود تجربه کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*