سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس ، مجهز به یک نمایشگر بزرگ 6 اینچی

اگر گزارش تازه انتشار یافته به حقیقت تبدیل شود، سامسونگ با یکی از دو نسخه پرچمدار سال آینده گوشی های هوشمند خود، سری گلکسی اس را به قلمرو فبلت ها حول خواهد داد. به نقل از این گزارش، سامسونگ سال آینده میلادی از دو پرچمدار در خانواده Galaxy S رونمایی می‌کند: یکی از آن‌ها گلکسی اس 8 (Samsung Galaxy S8) بوده که از یک نمایشگر 5 اینچی بهره می‌برد و دیگری گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus) نام خواهد داشت که ارائه کننده نمایشگر غول پیکر 6 اینچی است.

این گزارش ادعا می‌کند که سامسونگ الکترونیکس به تامین کنندگان خود سفارش تولید قسمت هایی از یک دستگاه 6 اینچی به نام گلکسی اس 8 پلاس و همچنین یک دستگاه 5 اینچی به نام گلکسی اس 8 را برای ماه آینده میلادی داده است. با توجه به آخرین اخبار انتشار یافته، حدس می‌زنیم که سامسونگ قصد رونمایی از خانواده Galaxy S8 در کنگره جهانی موبایل امسال (MWC 2017) را نداشته و احتمالا با میزبانی یک رویداد جداگانه در آوریل 2017، از دو پرچمدار قدرتمند خود پرده برداری می‌کند.

این گزارش همچنین بار دیگر شایعه‌ی حذف کلید هوم فیزیکی معروف گوشی های سامسونگ را تایید می‌کند تا پرچمدار آینده این غول کره‌ای، از نمایشگری بزرگ‌تر نسبت به بدنه خود بهره‌مند باشد. گفته می‌شود که هرچند نمایشگر مدل پلاس گلکسی S8 از گلکسی نوت 7 با نمایشگر 5.7 اینچی بزرگ‌تر است، اما اندازه کلی این دو محصول با یکدیگر یکسان خواهد بود تا کاربران با این اسمارت فون، از شر ناهنجاری‌های همیشگی گوشی ها راحت شوند.

سامسونگ گلکسی اس 8 پلاس

گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ، پایانی بخش گوشی های نسخه Edge

عده‌ی زیادی از کاربران بر این باورند که سامسونگ برای هر دو مدل پرچمداران سال آینده خود گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس (Samsung Galaxy S8 Plus)، از نمایشگری دو لبه خمیده استفاده خواهد کرد و دیگر خبری از  پسوند “Edge” همانند گوشی های گلکسی S7 Edge در جلوی نام این محصولات نخواهد بود. من همچنین علاقه‌مندم تا به آخرین شایعاتی که در خصوص انتظارات موجود برای این گوشی شنیده‌ام نیز اشاره کنم. ما مطلع هستیم که سامسونگ در حال آزمایش چندین مدل نمونه گلکسی اس 8 است. اخیرا شنیده‌ایم که گلکسی اس 8 سامسونگ نیز همانند آیفون های جدید شرکت اپل، فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود.

منابع ما ادعا می‌کنند نسخه‌های نمونه‌ای که به دست آن‌ها رسیده فاقد جک هدفون بوده است، اما ما حالا می‌شنویم که سامسونگ هنوز هم علاقه‌مند به استفاده از جک 3.5 میلی‌متری در گوشی های آینده خود است. با تمام این تفاسیر، هیچ چیزی را نمی‌توان به طور قطع گفت و باید منتظر بمانیم تا در آینده‌ای نزدیک، با نسخه اصلی دو گوشی گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس سامسونگ ملاقات کنیم.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. خیلی زوده درباره اس 8 قضاوت کنیم. فقط کاشکی دوربین دوگانه و اسکنر عنبیه داشته باشه…

  2. باز یک گوشی برای گول زدن قشر مبتدی خریداران موبایل تولید خواهد کرد و دوباره چند نفر!!!! برای بهتر بودن این گوشی به آمار فروش این گوشی استناد خواهند کرد!!!!

  3. عاقلانه اش اینه که ازاین به بعد هرگوشی ازسامسونگ معرفی شد.چندماه دست نگه داریم وتوخبرها بخونیم خوب از آب در اومده یانه..