ساعت هوشمند اندروید ویر 2

عرضه دو ساعت هوشمند اندروید ویر 2 در اوایل سال 2017 توسط گوگل

کمپانی گوگل قصد دارد طی سه ماهه نخست سال 2017 میلادی از دو ساعت هوشمند اندروید ویر 2 (Android Wear 2.0) با مشخصاتی در رده پرچمداران رونمایی کند. این اخبار که از ماه اکتبر گذشته شنیده می‌شود، از سوی جف چانگ (Jeff Chang) مدیر محصولات اندروید ویر در شرکت گوگل، طی یک مصاحبه جدید با سایت The Verge نیز تایید شده است. بر اساس این گزارش، دو ساعت هوشمند جدید گوگل، نخستین گجت های پوشیدنی لقب خواهند گرفت که به صورت پیشفرض سیستم عامل اندروید ویر 2 را در دل خود جای داده‌اند.

به نقل از این وبسایت خبری، دو ساعت هوشمند معرفی نشده، درست همانند پروژه گوگل نکسوس (که دیگر خبری از آن در ساخت گوشی های هوشمند شرکت گوگل نیست) توسط یک شرکت شخص ثالث ساخته خواهد شد. جف چانگ می‌گوید این شرکت در حال حاضر دو ساعت هوشمند اندروید ویر 2 را طراحی و تولید کرده، اما تا به امروز هیچ اطلاعات خاصی از آن منتشر نشده است.

سازنده دو ساعت هوشمند اندروید ویر 2 کدام شرکت است؟

با نگاهی گذرا به لیست کنونی سازندگان اندروید ویر، تولیدکننده همکار گوگل در ساخت این دو ساعت هوشمند اندرویدی مجهز به پلتفرم اندروید ویر 2، می‌تواند یکی از شرکت های ایسوس، هواوی، ال جی، موتورولا، سونی، فسیل و یا حتی تگ هیور باشد (اگر چه ما هیچ شانسی برای گزینه آخر قائل نیستیم). هرچند سامسونگ نیز در طول زمان یک جفت ساعت هوشمند با نسخه اول این پلتفرم به نام‌های گلکسی گیر (Galaxy Gear) و گلکسی لایو (Galaxy Live) را در بین گجت های پوشیدنی تولیدی خود دارد، اما غول کره‌ای دنیای فناوری تمامی محصولات این بخش خود را اخیرا مبتنی بر سیستم عامل بومی تایزن روانه بازار می‌کند تا ما نام آن را نیز از بین گزینه‌های موجود حذف کنیم.

پس از آن که دو ساعت هوشمند اندروید ویر 2 توسط گوگل روانه بازار شدند، به روزرسانی جدید این پلتفرم توسط گوگل در اختیار سایر ساعت های هوشمند اندرویدی بازار نیز قرار خواهد گرفت. اندروید ویر 2 (Android Wear 2) قابلیت پشتیبانی از دستیار گوگل و سیستم پرداخت موبایلی اندروید پی را به ارمغان میاورد(بسته به نوع دستگاه) و سرانجام دیگر مشکلی جهت استفاده از این ساعت‌ها همراه با یک گوشی یا تبلت اپلی مجهز به سیستم عامل آی او اس نخواهید داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*