تصاویر رندر گلکسی جی 7 2017 منتشر شد (9)

تصاویر جدیدی از گلکسی جی 7 2017 منتشر شد

پس از انتشار خبرها و شایعات بسیار زیادی در مورد سری گوشی های گلکسی A سامسونگ، حالا انگار قرار است طی چند هفته آینده خبرگزاری‌ها اخبار مربوط به سری جی (J) این شرکت کره‌ای را پوشش دهند. امروز، تصاویر جدیدی از گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 2017 (Samsung Galaxy J7 2017) به بیرون درز پیدا کرده است که در ادامه به آنها خواهیم پرداخت.

اولین خبرهای مربوط به گلکسی جی 7 2017 ، در ماه اکتبر منتشر شد. در آن زمان اطلاعات خاصی در مورد مشخصات فنی این گوشی نداشتیم و پس از آن، مشخصات فنی این موبایل برای نخستین بار در وب سایت Zuaba (سایت سیستم واردات و صادرات کشور هند) رویت شد. این اسناد نشان می‌دادند که شرکت سامسونگ در حال تست کردن این دستگاه است؛ اما حالا اطلاعات بسیار زیادی از این محصول منتشر شده که رونمایی آن طی ماه‌هایی آینده را کاملا تایید می‌کند.

امروز تصاویر رندر گلکسی جی 7 2017 در قالب یک ویدیو 360 درجه و در کنار آن تصاویری جذاب منتشر شد. با نگاهی به این عکس‌ها می‌توانیم تصور بسیار خوبی از محصول آینده کمپانی سامسونگ داشته باشیم. البته بهتر است بدانید که تصاویر رندر بالا با همکاری افشاگرانی به نام‌های مستعار OnLeaks و 91mobiles ساخته شده است و در واقع از سوی خود سامسونگ انتشار نیافته‌اند. نوار فلزی قرار گرفته در بخش خلفی دستگاه، ظاهری بسیار متفاوت به آن بخشیده است. دوربین و فلاش LED بر روی این نوار قرار گرفته‌اند و در بخش انتهایی آن نوار فلزی نیز شکافی دیده می‌شود که احتمال می‌دهیم مربوط به بلندگو دستگاه باشد؛ زیرا در بخش‌های دیگر بدنه خبری از آن نبود (البته ممکن است بلندگوی اصلی در زیر توری بلندگوی مکالمه‌ای قرار گرفته باشد). شاید بهتر باشد به این موضوع نیز اشاره کنیم که رنگ‌ بدنه این گوشی موردی تصادفی است و از جمله موارد قطعی برای این اسمارت فون به حساب نخواهد آمد.

مشخصات فنی گلکسی جی 7 2017

بر اساس موارد فاش شده، ابعاد دقیق گوشی موبایل جدید سامسونگ برابر با 51.34 در 76.20 در 8 میلی‌متر خواهد بود. البته هنوز اطلاعاتی از وزن آن منتشر نشده است؛ اما طبق موارد ذکر شده در وب سایت هندی، حالا می‌دانیم که گلکسی جی 7 2017 از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دقت تصویر فول اچ دی (1080p) استفاده خواهد کرد. شاید جالب باشد بدانید که نسخه 2016 این گوشی از صفحه نمایشی با دقت اچ دی (720p) استفاده می‌کند.

شایعات خبر از تجهیز این گوشی میان‌رده به چیپست‌های هشت هسته‌ای کوالکام یا سری اگزینوس سامسونگ می‌دهند. در کنار آن احتمال می‌دهیم این دیوایس به میزان حافظه داخلی 16 گیگابایتی و حافظه رم سه گیگابایتی مجهز باشد. دوربین اصلی این گوشی 13 مگاپیکسلی خواهد بود و در بخش دوربین سلفی نیز از یک حسگر 5 مگاپیکسلی استفاده خواهد شد. دیگر شایعات نیز خبر می‌دهند که این گوشی به طور پیشفرض نسخه 7.0 سیستم عامل اندروید موسوم به نوقا را به اجرا در خواهد آورد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. راسته که 2017 دارن میسازن لطفا جواب بدید