هواوی پی 10

هواوی پی 10 ؛ نمایشگری دو لبه خمیده و پشتیبانی از شارژ بی سیم

هواوی پی 10 (Huawei P10)، نام پرچمدار آینده شرکت چینی هواوی است که در بهار آینده رسما جانشین گوشی کنونی P9 خواهد شد. گوشی پی 9 همراه با ضخامتی مثال زدنی و بسیار باریک، دوربین دوگانه قدرتمند تحت لیسانس برند لایکا و سخت افزاری بالارده موفق شد به خوبی در بین کاربران گوشی های هوشمند به محبوبیت برسد. حالا به نظر می‌رسد این شرکت بار دیگر قصد دارد در پرچمدار آینده خود، قابلیت های جذابی را به کاربران ارائه کند.

در حال حاضر، آخرین شایعاتی که از سوی گوشی هواوی پی 10 به گوش می‌رسد، خبر از حضور دو لبه خمیده، درست همانند دیگر گوشی های مدرن حال حاضر بازار همچون هواوی میت 9 (مدل پورشه دیزاین) می‌دهد. حتی جذاب است بدانید که این گوشی احتمالا از تکنولوژی شارژ بی سیم نیز پشتیبانی خواهد کرد که می‌تواند به استاندارد شارژرهای مدرن در سال آینده میلادی تبدیل شود و هم اکنون نیز توسط گوشی هایی نظیر گلکسی اس 7 سامسونگ مورد استفاده قرار می‌گیرد.

از دیگر تغییرات قابل انتظار برای پرچمدار آینده گوشی‌های هواوی، می‌توان به انتقال اسکنر اثر انگشت از قسمت پشتی به پنل جلویی و درست در زیر پنل صفحه نمایش اشاره کرد. هواوی P10 ظاهرا قرار است اسکنر اثر انگشت خود را در زیر کلید هوم جلویی خود پنهان کند. هرچند رندر دیگری نیز از این گوشی به بیرون درز کرده که نشان دهنده حضو این اسکنر، مطابق گذشته در قاب پشتی است. لازم به ذکر است که این اطلاعات، با توجه به تصاویر تازه انتشار یافته منسوب به گوشی موبایل هواوی پی 10 به دست آمده و هیچ یک از این اطلاعات توسط شرکت هواوی تایید یا تکذیب نشده است.

هواوی پی 10

نمایشگری جذاب در گوشی هواوی پی 10

بر اساس شنیده‌ها، هواوی P10 از یک نمایشگر 5.5 اینچی با دو لبه خمیده و وضوح Quad HD بهره می برد که نسبت به نمایشگر 5.2 اینچی هواوی پی 9، پیشرفت چشمگیری به نظر می‌رسد. هرچند هنوز بسیاری از کارشناسان بر سر اندازه نمایشگر این گوشی با یکدیگر اختلاف نظر دارند، اما به نظر می‌رسد که این غول چینی دنیای فناوری قصد دارد همین سایز را انتخاب کند. از مهمترین دلایلی که می‌توان به ارتقا وضوح این نمایشگر از Full HD به 2K نسبت داد، باید به اهداف هواوی در دنیای واقعیت مجازی اشاره کرد.

عرضه در دو مدل مختلف معمولی و پلاس

به جز این، هیچ مشخصات دیگری از این گوشی تا بدین لحظه به بیرون درز پیدا نکرده است و احتمالا طی چند ماه آینده، تا پیش از رونمایی رسمی اخبار تازه‌تری به دست ما خواهد رسید. آخرین خبری که در این مورد شنیده می‌شود، در واقع رونمایی از دو مدل مختلف از Huawei P10، تنها متفاوت از نظر نوع نمایشگر است. یکی از آن‌ها از پنل نمایشگر مسطحی برخوردار خواهد بود؛ این در حالیست که به نظر مدل پلاس این گوشی نمایشگر دو لبه خمیده‌ای را ارائه می‌کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. عجب دنیایی شده این بازار رقابت , لابد الان که داریم این خبر را میخونیم مهندسین هوآوی برای مدل پی 11 جلسه گذاشته اند و برای مدل آیفون 9 که قراره بعد از آیفون 8 معرفی بشه! تیم طراحی اپل سخت داره شبانه روز تلاش میکنه! شرکت سامسونگ هم چندین فاز از این دو رقیب جدی جلوتره و احتمالاً همین الان برای طرح نهایی گوشی مدل گلکسی اس 11 بحث و تبادل نظر می کنند!