تصاوير و مشخصات تلفن هوشمند LG Optimus G به بيروز درز کرد

مدت زيادي نيست که شرکت سامسونگ فاصله خود را از رقاباي خود همچون LG زياد کرده و رشد بسيار خوبي داشته است.از اين رو ظاهرا شرکت ال جي تمام تلاش خود را براي رقابت با سامسونگ مي کند و ظاهرا تلفن هوشمند Optimus G  خود را براي رقابت با Galaxy S III سامسونگ آماده کرده است.

این اسمارت فون ظاهرا قدرتمندترین گوشی ال جی است که برای رقابت با قدرتمندترین دستگاههای موجود در بازار مانند گلکسی اس ۳ سامسونگ عرضه خواهد شد.

اعلام شده که این مدل با نام LG Optimus E973 G شناخته می شود و شامل یک صفحه نمایش ۴.۷ اینچی IPS HD با رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۲۰ پیکسل (اگر چه اسکرین شات رزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ را نشان می دهد)، ۲ گیگابایت رم، پردازنده قدرتمند و جدید ۱.۵ گیگاهرتزی و ۴ هسته ای Qualcomm Snapdragon S4 Pro به همراه جی پی یو Adreno 320، دوربین ۱۳ مگاپیکسلی در پشت و سیستم عامل اندروید ۴.۰ ICS می باشد. البته ممکن است قبل از عرضه نهایی Jelly Bean 4.1.1 را دریافت نماید.

وبسایت androidmx به تازگی تصاویری از نمونه اولیه این گوشی هوشمند ال جی که احتمالا هفته آینده در IFA معرفی می شود را بدست آورده و آنها را منتشر کرده است. نگاهی به این تصاویر بیاندازید و نظر خود را در مورد اسمارت فون قدرتمند LG Optimus G با ما در میان بگذارید.


منبع : androidmx

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*